ארבעה ימים לפתיחת מסע ההופעות האירופאי של OneRepublic בישראל

OneRepublic
OneRepublic
OneRepublic

מאת: מורד חביב

OneRepublic נכנסה לתודעת הציבור בשנת 2007 עם אלבום הבכורה Dreaming Out Loud, ב-20 בנובמבר 2007. והסינגל "Apologize" בשיתוף עם המפיק טימבלנד היה הסינגל הראשון שראה אור מאלבום הבכורה שלהם. השיר הגיע לראשי המצעדים ב-16 מדינות וזכה למה שהיה בזמנו מספר ההשמעות הגדול ביותר בתחנות הרדיו עם כ-10,000 השמעות בשבוע. אלבום הבכורה נמכר בלמעלה מ-2 מיליון עותקים ברחבי העולם.

להקת הפופ-רוק המצליחה יצרה את אלבומה השלישי והאחרון Native דרך מסעות הלהקה לפריז, יוון, לונדון, ניו יורק, סיאטל, וונקובר כדי לכתוב ולהקליט אלבום, תוך השקעה בסאונד הסוחף והידוע של הלהקה. ההקלטות לאלבום נערכו בסטודיו בדנוור של סולן הלהקה, ראיין טדר, מלחין, כותב וזוכה פרס גראמי.

האלבום האחרון מגדיר מחדש את הגישה למוזיקת הפופ-רוק רבת עוצמה עם אלמנטים של מוזיקה אלקטרונית. השירים באלבום האחרון מביאים איתם רוח מוזיקאלית של רוק אצטדיונים ועדיין שומרים על זהות אינטימית תוך שימוש בכלים אקוסטיים. הלהקה נחשבת מאוד ואהובה בציבור הישראלי וגם במצעדים המקומיים לאורך השנים הובילה בקביעות את מצעדי ההשמעות ברדיו הישראלי .

מכירת הכרטיסים להופעה ב-28.5 בעיצומה. ניתן לרכוש כרטיסים דרך קופות ת"א – 2207*. מחירי הכרטיסים נעים בין 320 ₪ בדשא ו- 499 ש"ח לטבעת הזהב.

*לא תוכן שיווקי

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים