סוכנות My Social של מעיין יחבס, זכתה בתקציב המדיה החברתית של מותג התכשיטים פדני

מעיין יחבס - צילום: עומרי שפירא
מעיין יחבס – צילום: עומרי שפירא

My Social, סוכנות המדיה החברתית של מעיין יחבס ממשיכה לצמוח וזוכה בתקציב המדיה החברתית של מותג התכשיטים והשעונים פדני (Padani), המייצגת בישראל כ-15 מותגי שעונים מהמובילים בעולם.

סוכנות My Social אשר הופיעה בנוף סוכנות המדיה החברתית רק בשנת 2014, מנהלת כיום בין היתר את מערך המדיה החברתית של אדידס בישראל, מעדני מיקי, יקב הרי גליל, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי – ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן. יחבס, בעל נסיון עשיר בתחום הסושיאל, חתום על ההקמה והניהול של פעילות המדיה החברתית של עשרות לקוחות ומותגים ביניהם קליניק, עיריית ראשון לציון, מגן דוד אדום, בלאק, מלונות קלאב הוטל ועוד. במקביל עובד כיום בהתנדבות עם עמותת בית דרור ולאחרונה ניהל גם כן בהתנדבות את הקמפיין החברתי "נכה לא חצי בן אדם".

לדברי יחבס, המנכ״ל והבעלים: ״אנחנו מאוד נרגשים מהצטרפותם של פדני למשפחת הלקוחות שלנו. האמון של פדני בשיווק באינטרנט בכלל, ושיווק ברשתות החברתיות בפרט, מוערך מאוד בעינינו. אין זה מובן מאליו שמותג כל כך יוקרתי יאמין במדיה החברתית כפלטפורמה מכירתית, ואנחנו שמחים שבפדני מאמינים בשיווק מהסוג הזה, ועוד יותר שמחים על כך שבחרו בנו לנהל זאת עבורם. מהיכרותינו המעמיקה עם פעילויות ברשת החברתית למדנו ששיח יומיומי עם גולשים וגולשות, אינטראקציה גבוהה וחיובית, קריאייטיב נכון וקמפיינים חכמים מצליחים להראות המרות ישירות ומיידיות, ועבודתינו עם פדני בחודשים האחרונים רק מוכיחה זאת. אנחנו כמובן לא מופתעים – זו ההתמחות שלנו ובכך אנחנו נמדדים".

לדברי רותי מרק, סמנכ"ל השיווק של פדני: "חברת פדני תכשיטנים מברכת ומוקירה את העבודה המשותפת עם מעיין יחבס אשר ניחן במקצועיות, אדיבות, יצירתיות וכן בהבנת צרכיו של לקוח כמו פדני, שמתוקף הד.נ.א שלו מחייב תקשורת ושפה יוקרתית ומוקפדת. מעיין מצליח לתקשר בצורה יפה ומכובדת בין קהל הגולשים לבין המותג".

ירדן הראל ל-Padani
ירדן הראל ל-Padani

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים