קופירייטר מיוסר, שנה ניסיון

מזבלה

מאת: עידן בר-און, חבר וסייקו שברח לכפר עזה.

אה זה לא השירותים פה?

placeholder for flash movieסלח לי אבי, כי חטאתי. נכנסתי והיה נראה לי נחמד לעשות פה פיפי בפינה, חשוך כאן ומוסתר…
ובקשר לריח, חשבתי שאם כבר אני פה בפינה, אז אפשר יהיה לשחרר איזה פוק קטן, פוקפוקון, עם ריח של עלי דפנה הנישאים על שערה של ילדה קטנה, המקפצת בשדה בין חיטה לבין מלתעותיה של טורבינה עצומה, והנהג, אינו שומע כלום, לא לא, הוא מבדל עוד פייסל על מאפרה אפורה וקורא את מגזין הטומאה שלו מבלי לטלטל ולו שערת ביצים אחת.

ולמה אני פה אבי?
כי שערות הביצים האלו, שאינן מנידות אך מעט מנודות, הן אנחנו. והפייסל, שארית המוסר – פירורי המצפון. והחברה, היא דורסת כל זכר לתמימות מטופשת ומשאירה מהחלשים, דשן חצילים. באמת. ככה עושים אותו, במקום כימיקלים משתמשים ברסק אנשים. איך אני יודע? כי עשיתי קמפיין ל"הרדוף-אוכל אורגני" בבצפר, עם מאיה, שהיום כבר בת שנה ניסיון ותום, שנותר יתום…

על גבי אותו A3, שבער בין אצבעותינו כמו השמש בבוקר אורגני, התגלתה לפנינו העוצמה של קמפיין תפור, קריאייטיבי למשעי, שנוצר בסערת ברקים המזכירה את ימי הבריאה. בהינו בו והרגשנו כי יצרנו משהו גדול, הולדנו שמיניה בנפיחה אחת, והם עשו לנו נעים בדרך החוצה. תנו לנו עוד ממה שהיה שם, עוד בריפים, עוד הזדמנויות להפרות את המוח, להרגיש אמאבא ואלוהים בבת אחת. להמציא את הגלגל, האש ופצצת האטום במכה אחת. להרכיב אומנות שמלבד היותה מגניבה, מסוגלת להניע עדרי אנשים כמו דינגו, לחרוט מסרים במוחות שמנמנים ולגרוף תקיעות זמבורה בטקס הקקטוס.

ולמה אני פה אבי?
כי האומנות לה התמכרתי סוג של מאגיה היא, מטילה את צלליה על המין האנושי. סוחטת את מיצי החברה לשקיות קפואות בצידנית של איזה פלוץ. אותה האומנות מנצלת את חולשות המוח, מדגדגת לו בנקודות רגישות ותוקעת לו קוץ בין הקפלים. כמו נגיף קטלני היא מופצת, מושכת באפו של הציבור להפקיד את מזון ילדיו בתחנת ההימורים הקרובה. מלטפת אך זורעת ראשים של קטנים בדשן כינים (אורגני כמובן).

סלח לי אבי, כי חטאתי.
פשעתי, הסרחתי, הפלצתי בפניהם של מיליוני אנשים, הטרדתי מוחות חשופים, רצחתי מוסר, שרפתי מצפון, התלתי בחלשים והלהבתי את המפגרים.

סלח לי מראש אבי, כי אחטא.
כי מה לעשות, אני מכור, כיף לי לקפקפ. לטחון רעיונות, תובנות וחזיונות בין גלגלי השיניים, לנגב את זיעת המוח ולהריח בגאווה, לתקוע גרפס ואז לומר "איזה יופי!". אז לפעמים זה על הגב של איזה אביון, או נרקומן עירוני פה ושם, אז מה? אז נפסיק ליצור?! יצורים שטניים אנחנו ולהבת היצירה שועטת בעורקינו. קלשונינו מושחזים, או כמו שאומרים אצלנו בענף, די דיינו – נשלוף את גרזנינו.

כפי שאתה רואה אבי, אני לא ממש סגור אם אני אוהב להיות קופירייטר או לא, בינתיים חשבתי, אם ניקח את נזירת הקבלה שלך, בביקיני, שתגיש בלילות שבת את הדרשה, נקרא לקונספט –
"my god", ונריץ אותו ויראלי ברשת, תחת מילות המפתח –
sex with ninet, middle eastern girl. מה אתה אומר? יש פיצוח?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

14 תגובות לפוסט

14 תגובות

  1. שלום חבר'יה 🙂 מה עם איזה מפגש קופי-בירה ונשירה??? אני אארגן איזה גמל שיקח אותי מכפר עזה, או שתבואו לבקר אצלי כאן בקיבוץ-יהיה פיצוץ-קסאמים לפרצוץ. יש פה אחלה פאב והופעות של יהלי סובול וכל מיני כינות נחמה למיניהן…
    בכל מקרה אני מוסר את אהבתי לכל הנפשות הפועלות 😉

  2. נחמיאס- או מישהו- איך זה קרה?? (המזבלה – בלוג על קריאייטיב | אינטראקטיב | פרסום ושיווק | שיווק …sex with ninet, middle eastern girl. מה אתה אומר? יש פיצוח? נושא/ים: דעות ומחשבות | קופירייטינג | מאמרי אורח | 8 תגובות » …
    mizbala.com/ – דפים דומים
    (

  3. אני דורש קישורים לפרינטים המדוברים של הרדוף.

    מעבר לזאת, צפו לגל המוני של בני 17 שיגיבו בפוסט הזה, וכן יציפו את המזבלה וישלחו מלאנתאלפים הודעות אישיות לכל מי שהכינוי שלו/ה מזכיר בחורה.

    אם לא הבנתם עדיין את חומרת המצב: קליק כאן

  4. יורם עבר-הדני אמר בראיון שנתן בשבוע שעבר ל-24 שעות שאמא שלו תמיד אמרה לו שהוא מוכר את היצירתיות שלו בשביל קרם לבית-שחי. אז הוא הלך והוציא ספר ילדים.
    עידן, אחלה של פוסט, כתיבה מופלאה. כישרון כבר יש, אתה רק צריך להושיט את היד ולבחור. יש עוד המון אפיקים בהם אפשר לזרוע רעיונות גדולים, לך תמצא את שלך.

  5. אחח..עידן עידן..אולי עזוב אותך מכפר עזה ותחזור לסיויליזציה?
    רק בשביל שיהיה פה מישהו שיזכיר לנו כמה חארות אנחנו? 🙂 אין מספיק אנשים שיודעים לעשות את זה טוב..

  6. אחינו הבכור, עי-דן בראון, אני מבין שחזרת! ו ב ג ד ו ל, סחטיין עליך, ברוכים השבים למקום שהייתי רוצה להמצא בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים