כל הדרכים מובילות למזבלה

מזבלה

מכירים את זה שבעלי אתרים ובלוגים מתרברבים בסטטיסטיקה שלהם? יופי, אז זה הולך להיות בדיוק פוסט שכזה, רק שבמקום להתרברב בסטטיסטיקה המטורפת שלנו (עליה של 1400% מחודש פברואר) אני הולך לחשוף בפניכם את אחד הסודות השמורים ביותר במחלקת ה-SEO של המזבלה, מאיפה מגיעים אלינו אותם גולשים חביבים.
כ-80 אחוז מהכניסות לבלוג הן מישראל וכ-20 אחוז משאר מדינות העולם, ביניהן מדינות עולם שלישי שבכלל לא ידענו שמחוברות לרשת האינטרנט. חלק נכבד מגולשי הבלוג מגיעים דרך מנועי חיפוש, שזה בעצם הקטע המעניין יותר אותו נסקר בפוסט.
כל הדרכים מובילות למזבלה וכבלוג שעלה לאוויר בצורה מסודרת רק לפני חודש וחצי, ניתן להגיע אליו באמצעות שילוב של מאות מילות חיפוש. הנה כמה דוגמאות של גולשים חביבים שנכנסו לבלוג באמצעות הקלדת מילות החיפוש…

שדיים מגניבים – אם תקלידו את צמד המילים בגוגל תגלו שהבלוג מופיע ראשון, דרך מילות החיפוש המוזרות האלו נכנסו כמה עשרות גולשים לבלוג.
mizbalaseo1-custom.gif

עמיחי פספוסים – מסתבר שיש רב ביקוש למתיחה של שלמור אבנון עמיחי בתוכנית פספוסים.
מילות חיפוש נוספות שקשורות לנושא: גדעון עמיחי פספוסים, שלמור אבנון עמיחי פספוסים, צור גולן פספוסים, פלאטו שרון פספוסים, רמי שלמור פספוסים וכדומה…

mizbalaseo2-custom.gif

פרץ משקפת – ערך חיפוש מבוקש מאז התקרית של מר פרץ.

mizbalaseo3-custom.gif

ולסיום גולש יחיד ומיוחד נכנס לבלוג הצנוע שלנו על ידי מילות חיפוש חריגות ב- MSN.
Fw שירים ישנים – מי לעזאזל מחפש את הערך הזה?

crazydudeseo-custom.gif

מילות חיפוש נפוצות נוספות שדרכן הגיעו גולשים לבלוג: עדן הראל ועודד מנשה החתונה, המזבלה, דורי בן ישראל, גיא דיין, הבר מצווה של רועי רהב, בלוג אינטראקטיב ורבות נוספות…

כל הדרכים מובילות למזבלה ורק אחת לרומא: טיסה אחת ביום מנתב"ג. (יש מצב שיותר, פשוט הייתי צריך קלוזר לפוסט)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

12 תגובות לפוסט

12 תגובות

  1. נראה לי שאני צריך להתחיל להשתמש ב rss, שאם לא כן, איך אדע שההתערבות מקובלת עליכם? לפני כמה רגעים קראתי את פוסט ההתערבות.

  2. דורי, תודה על ההסבר לחיפוש.

    אני תצליחו באופן כללי להיכנס לחמישיות הראשונות, ציון הגדול בירושלים, לשלושה סועדים, עליי. אם תצליחו להיכנס במילה "פרסום" לשניים הראשונים… ציון הגדול, לשישה סועדים, עליי.
    אם לא תצליחו בכלל אתם עושים קמפיין למאפיה!

    יש משחק?

  3. אה מאפייה לא הבנת, הוא לא חיפש את הערך שירים ישנים אלא את הערך "Fw שירים ישנים" שמי לעזאזל יחפש כזה דבר.

    יאללה אתגר, מהיום עושים SEO למילים שאמרת, אני מבטיח לך תוצאות בעמוד הראשון בכל מנועי החיפוש תוך 30 יום.

  4. דורי, "שירים ישנים" הוא חיפוש שיחזור על עצמו ולכן הוא משמעותי. "פרץ משקפת" זה חיפוש שנגמר! פאסה! ולכן הוא זניח.

    ואם כבר נכנסים לזה, אז הנה אני נותן לכם פרויקט, מרים לכם להנחתה, תכו באלה ואתם ענקים : "בלוג פרסום" / "בלוג טוב" / "פרסום"(זה קשה לאללה) / "קופירייטינג"/ "קריאטיב" ועוד חיפושים שהייתם רוצים ומעדיפים שיכנסו אליכם דרכן. אני יכול להגיד לך שהיתה תקופה שהייתי ראשון ב"בלוג פרסום" (עד לפי שבוע בערך) ושלישי ב"בלוג טוב" וכל זאת מבלי שאני מומחה seo פשוט זה מה שתפוז שידרו עלי בעקבות החודש הראשון של הפתיחה. מאז שהתחלתי להזניח את הבלוג כבר לא מוצאים אותי שם (אגב, יש לי צילומי מסך שמעידים).

    עוד קטנה, תקישו http://www.tapuz.co.il ואני שלישי, ראשון כבלוג. האם זה ושאר החיפושים מוכיחים שאני מומחה seo ? ממש לא. אני רחוק מכך. ועד שלא תוכיחו לי שאתם כובשים חיפושים מן הסוג שצירפתי לכם גם אתם לא מומחי seo. (לשון בחוץ) (חיבוק) אוהב אתכם. מבחינתי, יש לכם אחלה בלוג וזה מה שבאמת חשוב.

  5. מגניב, לדעתי ה"שירים ישנים" זה משמעותי. ו "פרץ משקפת" זה זניח. בכל מקרה, זה כיף להשתעשע בזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים