קוסטר זיבלוני לימיטד אדישן!

מזבלה

אהלן זיבלונים וזיבלוניות, חברת באטם ליין מדיה (פוסטים בבלוג) המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, על גבי תחתיות של בירה (קוסטרים) בפאבים וברים בפריסה ארצית והמזבלה מעניקות לכם קמפיין קוסטרים שלם (דו-צדדי) בשווי 60,000 ש"ח, במתנה.

FAQ, הנחיות ותנאים:

  • ההשתתפות פתוחה לכל מי שחבר/ה בקבוצת הפייסבוק שלנו (יש לייק בוקס מטה); גופים מסחריים, קהילתיים, פרילאנסרים, שכירים ופרטיים. ניתן להשתמש במדיה לקידום עצמי, אתר / שירות / מוצר ובעצם לכל מטרה קהילתית, פרטית או מסחרית אחרת. בכל מקרה שבו הלקוח הוא גוף מסחרי או קהילתי יש לצרף סריקה של אישורו להעלאת הקמפיין או אישור באימייל.
  • חשוב לזכור שהתחתיות מופצות בפאבים כך שאין לכלול מסרים אשר יפגעו באינטרסים שלהם כדוגמת: "אל תשתה – זה הורס את החיים" , "יקר פה רצח".
  • נא לא לשלוח סקיצות, תמונות עם ווטרמארקס (קרי אימג' בנק), עיצובים מפוקסלים (איכות ירודה) או כאלה אשר אינם עומדים בהנחיות הסגירה.
  • את העיצוב יש לשלוח לכתובת המייל הבאה: [email protected]. הדדליין הסופי לגמרי: יום חמישי 28.10

באטם ליין מדיה
באטם ליין מדיה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

21 תגובות לפוסט

21 תגובות

  1. [Comment ID #49339 Will Be Quoted Here]

    אתה יכול לעשות קד"מ עצמי או פרסום לאחד מלקוחותיך (מסחרי או קהילתי), אתה יכול לקדם אתר אינטרנט של חבר, לקדם קבוצת פייסבוק, עידוד איסוף חלזונות… כל מה שאתה רוצה, כמובן שבשביל שזה יהיה קריאייטיבי זה צריך להיות קשור לקהל המטרה ולמדיה (ברמת הקופי / עיצוב).

    אפשר לראות דוגמאות של קוסטרים באתר של באטם ליין מדיה
    http://www.bl-media.com/

  2. אממ אני לא יודע אם כל כך הבנתי, אבל אפשר לעצב כל מה שעולה על רוחינו או שזה אמור להיות קשור למשהו?, ואם זה כן קשור אז לקהל היעד של המבלים בפאבים ודברים מהסוג הזה..?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים