הלו סבתא

מזבלה

לא משנה בן כמה אתה, אפילו לא משנה אם זה אתה או את, כל אחד מכיר את התחושה הנפלאה שמעניק טלפון אחד אופטימי, שמח, בעיצומו של יום מעיק. בכוחו של טלפון כזה להפיח חיים. ככל שהאדם מזדקן, הדבר מקבל משנה תוקף. דווקא אז הטלפונים הולכים ופוחתים. נכון, זו דרכו של הטבע ואותה לא נוכל לשנות. אבל עצור שנייה, עזוב רגע טבע, מה שלום סבתא שלך? הטלפון שלה בכלל צלצל היום? הלו סבתא! השיחה הכי חשובה בשבוע.

הלו סבתא – הפרסומת

flixcoil3176445-flixcoil3176445-novid

מי עומד מאחורי הפרויקט?

  • ערן (שושו) שפניר – מנהל הפרויקט, קופירייטר בכיר במשרד פרסום שלמור אבנון עמיחי, מבריק ברעיונותיו ובהליכותיו. נכד למופת.
  • זיו קורן – עד לאחרונה סמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום זרמון גולדמן והיום הבעלים של סוכנות די-9 לפיתוח רעיונות פורצי דרך בארץ ובעולם. נכד בכור לסבתא מכפר סבא.
  • תומר אברמוביץ' – קופירייטר בכיר במשרד פרסום פוגל אוגילבי, בעל יכולות מופלאות. מכיר את סבתא רק מתמונות.
  • שלומי נחמני – ארט דיירקטור, מעצב גרפי, יוצר ואמן רב תחומי, כישרונות אשר הורישה לו סבתו.

על הפרויקט
בגדול אנחנו קיימים כדי שהטלפון בבית של סבתא שלך יצלצל יותר והפעם לשם שינוי זה יהיה אתה ולא הרופא. בקבוצה שותפים נכדים ונכדות רבים, בכירים בעולם הפרסום, התקשורת והיצירה, אשר מאמינים בכוחו של טלפון אחד קטן להפיח חיים. כולנו אוהבים את סבתא שלנו מאד, כולנו מודעים שבלעדיה כנראה לא הינו כאן, כולנו כואבים את הכותרות שהולכות וגוברות בדבר אלימות כלפי קשישים ולמרות כל זאת… אנחנו ובני דורנו לא מתקשרים לסבתא פעם בשבוע לדרוש בשלומה, וודאי שלא לשתף בשלומנו. בדרך כלל אנחנו חושבים על זה כשכבר מאוחר מדי. החברה הישראלית הפכה קרה ומנוכרת. לנו הפרסומאים יש חלק לא קטן בזה. במסגרת הפרויקט החברתי הלו סבתא! אנחנו מקווים לגייס את מלוא ניסיוננו, כישרוננו וקשרינו על-מנת להביא לשינוי, לתקן ולו במעט. אנחנו מאמינים שדווקא לדברים הקטנים עשויה להיות המשמעות הגדולה ביותר.

הרעיון
באמצעות קמפיין שיעלה באמצעי התקשורת השונים, אנחנו נפנה לדור הסלולאר, זה שלא מניח את הטלפון לרגע, אם זה שיחות לחברים, שיחות לחברה/לאישה/למאהבת, שיחות עבודה ויתר השיחות "החשובות" שאנחנו מבצעים מדי יום. המסר שלנו פשוט: חבר'ה, יש שיחה אחת חשובה באמת. הטון של הקמפיין יהיה קליל, צעיר, בשפה יומיומית ובגובה העיניים. את המהפכה הקטנה שלנו אנו מאמינים שניצור ע"י חינוך בדרך של חיוך. לקמפיין מיועד להתלוות מהלך נרחב של יחסי ציבור- בתוכניות טלוויזיה, תוכניות רדיו וכתבות בעיתון. בין שלל הרעיונות ניתן למנות: שיחת טלפון לסבתא אחת בחמש עם רפי רשף, הודעות תזכורת שנשלחות כל יום חמישי לסלולארי או למייל, פרויקט אינטרנטי עליו אנחנו שוקדים בימים אלו המשלב סיפורים ותמונות של גיבורי תרבות מפורסמים וסבתות שלהם ועוד. מידע נוסף באתר הלו סבתא – קליק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

16 תגובות לפוסט

16 תגובות

  1. ועכשיו ברצינות –
    אין לי מושג על איזה ספוף אתה מדבר, אני הבנתי טוב מאוד את הרעיון – רואים סבתא שלא אכפת לה מי בא לבקר אותה או מי מתעניין בה (אפילו אם זה מלאך המוות) העיקר שמישהו מתעניין.
    ומעבר לזה אני חושב שחבל שקריאטיביות והומור (ציני וצובט במקרה הזה) נחשבים אצלך לדחקה
    לא אפקטיבית, לי זה העביר את המסר ואפילו הניע לפעולה
    עובדה, בין טראפיק בהולה לערמות של בריפים שמחכים לי מצאתי דקה לכתוב לך את התגובה הזאת.
    גו סבתא!!!

  2. פרסומת מצחיקה שממש לא מעבירה את המסר.
    יש הרגשה בפרסומת שמשהו התאהב ברעיון ובתסריט של עצמו וניסה לאנוס את הרעיון כדי ליצור אדפטציה וקישור לנושא רציני.
    כמובן ,אני לא חושב שצריך להזכיר לכולם שמדובר פה "בספוף" וחיקוי של הסרט צעקה.
    אז אם כבר עושים חיקוי למשהו,למה לעזאזל להתאהב ברעיון שלא שלך.
    דבר נוסף,בסרטון מראים הכול בצורה משעשעת ובסוף מדברים ברצינות.
    כדי להעביר מסר בצורה נכונה עדיף שפה אחידה.
    נכון,אפשר להעביר מסר גם בצורה משעשעת ולא אחידה!
    הבעיה בסרטון הזה שיש פה רק משעשע ובסוף יש הרגשה של"אהה כן המסר, צריך שיהיה מסר,טוב נו נעלה סגיר בפריים נפרד ואנחנו את שלנו עשינו".
    בקיצור סרטון שפספס BIG TIME את המטרה והפך לדחקה משעשעת וזה הכול.
    בקיצור חבל על הכסף.
    אני חושב שמסר ישיר שמראה את הסבתא בחיי היום יום העצובים והבודדים שלה יהיה עושה את העבודה ובגדול.

  3. מצחיק, קריאטיבי, והכי חשוב – צובט בבטן
    שאפו חבר'ה, לא כל יום קמים אנשים ומנצלים את היכולות שהם לקחו מהעולם
    הכי קר, מנוכר ושוכח – עולם הפרסום.
    לטובת מסר אנושי ויותר חשוב מזה לא רווחי.
    אהבתי, אשמח לעזור.

  4. כל הכבוד על הרצון לעזור לסבתות,אבל למה אתם עם "הקשרים" ו"הטייטלים" הגדולים של התפקידים שלכם צריכים שישימו כסף על המדיות.
    אם אתם רוצים לעשות מעשה טוב,מעשה שממש חשוב לכם תשקיעו מכיסכם!
    במקום לנסות לשנורר מאחרים!

  5. את הסבתא היחידה שיצא לי להכיר בחיי, אני כמעט ולא זוכר, היא נפטרה כאשר הייתי בן 3. אני לא יודע מה הייתי מוכן לשנות ולהקריב על-מנת לזכות ולהכיר בכל זאת את ההורים של הוריי. אני מצדיע לכם על הפרוייקט הזה ומאחל הצלחה רבה. במידה ואוכל לעזור במשהו, אשמח מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים