בחייאת רבאק תנו להם צ'אנס

מזבלה

נו אז איך היה בתערוכה של בוגרי קורס קופי ה' של הבצפר? נהניתם? התמנגלתם? השתכרתם? לנו התערוכה עשתה חשק לאסוף את כל העבודות, להעלות אותן לגלריות הקריאייטיב. אני יודע, אנחנו טיפוסים פרועים. קלטו מה הבוגר ניר אמבר הכין והקרין שם על מסך פלאזמה ענק. ענק! האמת על הבצפר נחשפת! מתוך תוכנית התחקירים "עובדה" עם אילנה דיין.

ניר הואיל בטובו להכניס אותנו אל מאחורי הקלעים של הסרטון, הנה חתיכה ממה שהוא סיפר לנו: תמיד מרגש לראות אנשים שההצלחה לא עלתה להם לראש ואילנה דיין היא פשוט כזאת. לפני כ-3 חודשים שלחתי לה מייל שאני צריך את עזרתה. היא שלחה לי את מס' הטלפון שלה, הסברתי לה מה אני צריך והיא פשוט הסכימה על ההתחלה! אחרי כחודשיים הגעתי לאולפנים בנווה אילן לצילומים של התכנית. המפיקה כבר הכינה את כל הטקסט בפרומפטר וחשבתי שבסוף התכנית נתחיל שיחת תדרוך, אני אסביר לאילנה ולבמאי מה בדיוק אני רוצה לעשות, הם יתדרכו את הצלמים, בלאגן… איזה בלאגן, האילנה הזאת מקצוענית ברמות מדהימות. הם יצאו להפסקת פרסומות של 7 דקות ואילנה תיקתקה את זה בפחות מ-5 דקות – קראה הכל בטייק הראשון, בלי שום פשלה. בדרך החוצה מהאולפן אני מסתכל על המסכים ורואה שאילנה מתחילה לעשות עוד ג'סטה למישהו אחר (משהו על אוכל במטבח צבאי – אייטם שכמה חיילות מכינות לאיזה טקס בבסיס). בקיצור, אילנה דיין תותחית. בלי פוזה, בלי אגו, פשוט בנאדם זהב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

23 תגובות לפוסט

23 תגובות

  1. חוץ מזה שהוא השיג את אילנה דיין (שזה די מגניב) הסרטון ממש בנאלי, אין שום יצרתיות

  2. ניר- עבודה מעולה! אני אמנם מתעבת את אילנה דיין במובן המקצועי- סורי, צדקנות וכאלה לא עושים לי את זה, אבל אין ספק שכבנאדם היא יצאה אישה לעניין, ועל זה מלוא הערכתי.

  3. מתייחס לקטע הוידאו.

    משעשע ביותר. אני עדיין מחייך (רואים?).

    אם אפשר שתי הערות קטנות וקטנוניות כי זה באמת עשוי טוב:
    אם כבר לעשות משהו כזה, אני מצפה שהקרבה למקור תהיה טובה, ברמת הדקויות. אילנה דיין עושה עבודה לעילא, בשאר הזמן זה מה שהפריע לי: הסאונד שמטשטש את הקול, אני חושב שהוא לא עשוי מספיק טוב. יכול להיות שזה נובע מחוסר ידע, אבל אם הגעת כבר עד לשם, אז לבדוק איך עושים שעיוות הקול יהיה טיפה יותר אוטנטי.
    הדבר השני זה הכתוביות. לבחור פונט שדומה יותר למקור יכל לעזור עוד קצת.

    בסך הכלל, אהבתי את העבודה הזו ואני חושב שהיא עושה את העבודה (כמה פעמים השורש ע.ב.ד. יופיע בתגובה הזו? לא יודע). אבל זה קצת כמו לראות סרט מתח (או כל סרט אחר) ופתאום לראות את הבום נכנס לפריים או משהו מהעולם האמיתי, שזורק אותי למציאות וגורם לי להבין שמה שאני רואה הוא לא אמיתי.

    זהו.

  4. עלעלתי בעבודות…
    מקום ראשון: ליטל רוקני – רעיון מצויין ביצוע פצצה
    אחריה בסדר שווה ניר אמבר ודוד נחמיאס…
    ליואב שטרן מגיע כוכב על העבודה של הפרחה(הטובה משלושתן לעניות דעתי)
    עבודות יפיפיות!
    תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים