מזבלה.קום

קמפיין הסטירות של ישראל חופשית

מזבלה

ישראל חופשית, תנועה אזרחית להפרדת דת ומדינה הפועלת לחיזוק ערכי הדמוקרטיה, יצאה בקמפיין אונליין ופרינט תחת המסר 'לא נמאס לך לחטוף?' מתוך הקומוניקט: אנחנו אזרחים עובדים, משלמים מיסים, שירתנו בצבא ועושים מילואים, מנסים להקים בית, לרכוש דירה ולנהל חיים חופשיים – אבל למרות שאנחנו אלה שנושאים את המדינה על הכתפיים כל יום ניחתות עלינו סטירות חדשות בדמות כפיה דתית, פגיעה בהשכלה הגבוהה, חוסר שיוויון בנטל, איסור על נישואים שלא ברבנות, פגיעה בחינוך הממלכתי ועוד ועוד. החלטנו להפסיק להגיש את הלחי השניה. הפרויקט נעשה כולו בהתנדבות של כל המעורבים.

לא נמאס לך לחטוף?
לא נמאס לך לחטוף?

קרדיטים
קריאייטיב: סטודיו רן לוצקי, איה בכור אסטרטגיה: טימור הררי צילום: אופיר קדמי הפקה: נטלי שזר סטודיו: סטודיו רון קדמי עריכה: אייר עוזיאל, גראוויטי איפור: מאפר – עומר מיכאל, האקדמיה לאיפור של מיקי בוגנים סאונד: סאונד האוס הפקת באנרים: מור פסו, גיא אלטמן Anetkin חברת מדיה: פובליסיס וובאימג'

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. אחלה פרסומת ואמת לאמיתה.
    רק שלא באמת אפשר לעשות כלום נגד החרדים ומה שהם עושים לנו.
    ידע כללי: 51% מתלמידי כיתות א' לומדים במוסדות דתיים/חרדים
    מה יהיה עוד 20/30 שנה?

    מישהו אמר דרכון אירופאי?

  2. [Comment ID #60102 Will Be Quoted Here]

    אני לא יודע לגבי שנאה, אבל אם כבר חבל על משהו, אז חבל בעיקר שאין מתנדבים לשירות לאומי וחבל שאתם נכנסים לנו לחיים וקובעים לנו איך ועם מי להתחתן, איך להיקבר ולמי להשכיר דירות.

    תתרגל חביבי, עידן האפליה והחיים על חשבון משלם המיסים עומד להסתיים.

  3. זה מזכיר לי את הדה שטרימר ערב השואה בגרמניה הנצית
    הסתה אנטישמית במיטבה נגד עולם היהדות.

    וזה גם בהתנדבות. אין פלא לשנאה יש מתנדבים רבים.

  4. [Comment ID #60004 Will Be Quoted Here]

    מחלוקת ושנאה? אם אתה בעד הריקבון המתקדם בחינוך, בערכים ובכלל בכל הגזענות והפרחיות שמשתחררת פה לכל עבר, אז לא, אני לא רוצה להיות חלק ממך וכן, אני שונא אותך.

  5. [Comment ID #60004 Will Be Quoted Here]

    על מה בדיוק את או אתה מדבר??? בתור התחלה, אני מניח שרוב משתתפי הקמפיין עשו זאת בהתנדבות, מעבר לזה, מה כל כך מעורר מחלוקת ושנאה?? אם תשקיע שנייה ותכנס לאתר שלהם תמצא שם מגוון דעות מכל קצוות הקשת הישראלית.. הדבר היחיד שהם מוחים נגדו זה חוסר צדק באשר הוא, משהו שקיים בכל האוכלוסיות והשכבות בישראל, והאמת זה די מרענן ומגניב שיש עמותה שלא לוקחת צד פוליטי ומרימה דגל שמשייך אותה לצד מסויים אלה פותחת חזית חדשה שמתגאה במכנה שמשותף לכוווולנו. אני לא חושב שזה הזוי ואני לא חושב שמגיעה סטירת למי שהשתתף אבל אני בהחלט חושב שאת או אתה אדיוט.

  6. [Comment ID #60004 Will Be Quoted Here]

    כל העוסקים במלאכה עשו זאת בהתנדבות, כמו כל שאר הפעילים של התנועה.
    הדבר היחיד ששולם עליו כסף זו המדיה.

    אתה מוזמן להצטרף לישראל חופשית. נשמח לעשות פעילות עם משפחות נזקקות, ואתה מוזמן לקחת את זה כפרויקט יחד איתנו. אנחנו מעודדים ונרתמים לכל יוזמה שהיא חלק מאג'נדה שלנו.

    בכל מקרה ישראל חופשית אינה תנועת סעד, אלא תנועה לשינוי סדר היום האזרחי – שחלק ממנו זה כמובן הסעד והרווחה. אנחנו משפיעים בעזרת לחץ ציבורי על מקבלי ההחלטות – ורווחה זה בהחלט חלק מזה.

  7. חבל מאוד שתקציבים שיכלו להאכיל משפחות רעבות, שיכלו לטפל בילדים מוכים באמת, הולכות לקמפיינים מעוררי מחלוקת ושנאה.

    וכו, מגיע סטירה לכל מי ששיתף את עצמו בפרוייקט ההזוי הזה.

  8. האנטישמיות היא באנטי נגד הדתיים.
    בתם שמים את זה בראש כי זה הכי מוכר….עוד עמותה שתיעלם כלא הייתה ובצדק

  9. [Comment ID #59974 Will Be Quoted Here]

    יש יהודים שלא בחלו לנופף בתמונתו של רבין חובש כאפייה. לא אתפלא אם אתה משתייך לזן הזה. אם יש פה מישהו שבוחר להפיץ שנאה זה ללא ספק אתה. תתבייש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים