בלוג אימפרייתי

מזבלה

אנחנו לאחרונה בסימן בלוגים ובפרט בלוגים ארגוניים אז יאללה, נישאר על הגל ונספר לכם על בלוג המדיה המדהים של Fantasy Interactive, אימפריית אינטראקטיב/מולטימדיה שוודית שזכתה ב-FWA יותר מכל חברה אחרת בעולם.

fantasy interactive logo

אני לא יודע אם אתם מעורים בסצינת הבלוגינג, או כמה זה מעניין אתכם, אבל הרשו לי לזבל על זה קצת כי זה נראה לי מעניין (גיק!). בגדול, קיימות מספר פלטפורמות טכנולוגיות שעומדות לרשות חברה שמעוניינת למקם את עצמה בבלוגוספירה:

1. WordPress – המערכת שעליה מתעלקת המזבלה, כמו גם הבלוגים של האבנונים, האביטניות, Lowe Rivet האוסטרלית. . אהודה מאוד בארץ מאז שתורגמה לעברית.

2. TypePad – שצריכה לסבול את W+K על כל שלוחותיה הקריאייטיביות ואת "פירות הדמיון" (בעע) – הבלוג של ליאו ברנט טורונטו (קליק).

3. יש גם את Movable Type כדוגמת באנר בלוג האוסטרלי (קליק).

4. ויש את ג'ומלה שסופחה ע"י משרדי פרסום כדוגמת cactus advertising (קופיקט?!).

כל הפלטפורמות הקיימות שהזכרתי כרגע לא ממש ריגשו את השוודים המטורפים מ-Fi, אז הם החליטו לשבת תקופה ארוכה מול המחשב (או לעמוד, אי אפשר לדעת עם הפסיכים האלה) ולרקוח את Propod – מערכת בלוגינג אימתנית שפותחה לחלוטין בסביבת פלאש, אקשן-סקריפט ועוד שמות שעושים לספיידר של גוגל חררה. לספר לכם כמה זה מסובך, מאתגר ונועז לפתח מערכת בלוגינג פלאשית כמו שהם עשו זה כבר סיפור מהעכוז בפני עצמו, אז פשוט תאמינו לי – זה מטורף! קליק על התמונה:

think swedish

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. וורד פרס היא אחלה מערכת לבלוגים אבל גם יכולה לתפקד כמערכת ניהול תוכן לכל דבר, זוהי סגולתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים