דה ריל לייף טוייז וונדינג מאשינה!

מזבלה

אחרי מכונת הלייקים, התמונה המתוייגת ביותר ומכונת החיוכים שסחטה מיץ בלייב, אידיאולוג'יק פובליסיס ישראל ממשיכים עם הגוד סטאף ויוצאים בפעילות מדיה אינטראקטיבית מדליקה לנסטי בפייסבוק. כנסו לאפליקציה, חכו כמה דקות טובות בתור ותוכלו להפעיל בלייב את מכונת הצעצועים בעלת זרוע המתכת (toys vending machine) המוכרת לכולנו, להוציא בקבוק של נסטי ואולי אף לזכות בחופשה זוגית בסרילנקה. קליק לאפליקציית הפייסבוק. ככה נראים העניינים כשמגיע תורכם במכונה, זווית הצילום במצלמה הפנימית פחות חוויתית ממה שציפיתי לה.

הפעלת המכונה של נסטי
הפעלת המכונה של נסטי
מתוך פעילות NESTEA של אידיאולוג'יק בפייסבוק
מתוך פעילות NESTEA של אידיאולוג'יק בפייסבוק

מתוך היח"צ: הפעילות המתקיימת בעמוד הפייסבוק, נערכת באמצעות מכונת משחק אמיתית – NESTEA WONDERFUL MACHINE. הטכנולוגיה הייחודית שהותקנה במכונה, מאפשרת לכל גולש לשלוט בזרוע שלה מהבית באמצעות המקלדת, ולנסות להוציא בקבוק NESTEA ב-LIVE. לכל אורך המשחק הגולש יכול לראות על גבי מסך יעודי באתר, שידור וידאו חי של המכונה בזמן הניסיון שלו להוציא את הבקבוק. מערכת תורים חכמה יודעת לתזמן את הגולשים ולעדכן אותם כשמגיע תורם לשחק, זאת על מנת לאפשר לכמה שיותר גולשים לקחת חלק בפעילות הראשונה מסוגה בישראל.

מתוך פעילות NESTEA של אידיאולוג'יק בפייסבוק
מתוך פעילות NESTEA של אידיאולוג'יק בפייסבוק

קרדיטים
סופרווייזרית: דנית רז תקציבאית: עופרי לירן ארט: ירון שגיא מנהל קריאייטיב: דודו דהן מעצבים: ערן ימר, אור כהן, אילייה גוסיינוב מתכנתת: אודליה טלגאוקר קופי: יוליה פלרוב פיתוח ממשק מכונה לאינטרנט: עפר לשם, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים דיגטליים מנהל מדיה חברתית: עידן קליגרמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. וכמובן שעם כל הטכונולוגיה המתקדמת, מנהלי התחרות לא השכילו למנוע מהאקרים לפרוץ. ושני הזוכים האחרונים הם האקרים ידועים שגרפו המון זכיות לאורך השנים בחידונים למיניהם. הם חברים ולכן זוכים גם אחד אחרי השני. מנהלי עמודים במדיה חברתית. תסתכלו על התמונות ותבינו. בושה שכרגיל גנבים גונבים ואף אחד לא עושה דבר

  2. על הפנים החוויה לפעמים לא עבד …. איטי ….. חוויה מעצבנת ולא נעימה בכלל !!!

  3. אני חייבת לציין שאולי הרעיון מאוחרי הרעיון נשמע למי שהחליט כמו רעיון מעולה וחדשני.
    אבל רק מקריאת התגובות של אנשים בעמוד של המשחק, אפשר לראות את כמות הבעיות, העצבים, הכעס, התסכול, והאכזבה הענקית של אוהבי הנסטי.
    לא רק שיש שעות מוגדרות לשחק, יש שעות שצריך לחכות מעל 40 דקות, ואז זה גם לא עובד, וצריך להוריד פלאגאינים נוספים, שגם הם לא עובדים, ושסוף סוף מגיע תורך הכל מתחרבש והלך לך כל הרצון לשחק בזה.
    עזבו את התגובה האישית שלי – תקראו את התגובות של כל האנשים! רוב ההודעות הן אכזבה מוחלטת.
    כאוהבת מושבעת של נסטי – התאכזבתי קשות!

  4. [Comment ID #67808 Will Be Quoted Here]

    "למה הם רוצים את האישור שלי" -* משתי סיבות:
    1. על מנת שיוכלו לדוור לך את הזכיה שלך, וכן פרסומים עתידיים.
    2. כי פייסבוק מחייב לקבל אישור לכל הנ"ל (אפילו אם זה לדעת אך ורק את שמך כפי שמופיע בפרופיל).

    תאמיני לי, הרבה חברות היו מוכנות לקבל הרבה פחות מידע, תמורת זה שהצורך בקבלת האישור- לא יתקיים
    🙁

  5. המנגנון מגניב מאד, אני חושב שעל כך אין וויכוח.
    אבל איך הוא רלוונטי למוצר?? או לפרס?? מה הקונספט??

    זוהי פעילות מגניבה שבאה לקטוף פרסים למען המשרד במקום לשרת את המותג ואת האסטרטגיה שלו בצורה מדויקת.

  6. אותי כל ההגרלות האלו מפסידות, כיוון שאני מסרבת לאשר שימוש בכל פרטיי האישיים בפרופיל, כולל תמונות, קטעי וידיאו ומה לא – אני מבינה למה הם רוצים את האישור שלי לכך, אבל איזו סיבה בעולם יש לי לאשר לכל אחד גישה לקבצים האישיים שלי? בשביל הסיכוי הזניח לזכות בטיול לסרילנקה או ביום חופש?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים