שלמור אבנון עמיחי עם עיפרון ב-One Show

מזבלה

במהלך הסופ"ש שלמור אבנון עמיחי עושים סוג של היסטוריה ולראשונה זוכה משרד פרסום ישראלי בפרס העיפרון "Pencil" בתחרות ה-One Show של ה-One Club. עד כה הזכיות הישראליות בתחרות הסתכמו בפרס ה-MERIT ביניהן זכיות של אידיאולוג'יק (מכונת הלייקים ומכונת החיוכים), שלמור (SDIA, דפי זהב, אורנג') מזבלה (עצומת היו טיוב) ואדלר+גראוויטי (פלאפון). הזכיה בעיפרון הינה עבור קמפיין 'כולנו נבדקים' של הוועד למלחמה באיידס. המהלך זכה תחת קטגוריית הרדיו (סינגל – מהלך בודד) בפרסום הקהילתי. סחטיין.

עיפרון ה-One Show
עיפרון ה-One Show

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

22 תגובות לפוסט

22 תגובות

  1. [Comment ID #70237 Will Be Quoted Here]

    מצד אחד כבר עברנו לדף הבא, אז מי יקרא? מצד שני כולם חוזרים מחר לעבודה ואז אולי יקראו את זה…

    רק אומר בקצרה שזה שאני מפרגן למשרד זה לא אומר שאני עובד בו. יש לי את היכולות לפרגן גם למתחרים. ויותר מזה, אני מפרגן לשלמור על הזכיות שלהם.

    אם היית קצת קורא היית רואה שלדעתי גם את הבועה וגם את האיידס כמעט ואף אחד לא מכיר. ואין לי עם זה בעיה. ככה זה בעולם של פרסים. אז אני מפרגן לשלמור על הזכיות ומקווה שהם יעשו גם עבודה יומיומית טובה. זה הכל.

  2. [Comment ID #70271 Will Be Quoted Here]

    לא אדלר כי אם גראביטי. על בסט יוז אופ אנימייטשין או משהו בסגנון.

  3. [Comment ID #70267 Will Be Quoted Here]

    הדיון הזה ניסה להיות בדיוק ההפך מהתגובה המטופשת שלך. וגם זאת שבאה אחריך. נסיון של כמה גולשים כאן לקיים דיון שלא מסתכם ב"קנאים" "אפסים" וכדומה. כנראה שזה קצת גדול עליך. חג שמח

  4. חשוב לזכור שגם אדלר זכו בשנה שעברה ב-merit ב-one show על סרטון פלאפון הצבאות. בכל מקרה, כל הכבוד לשלמור על ההישג המרשים.

  5. קשה להיות מספר 1 כולם שונאים אותך
    ככה מרגיש כל מי שמגיע לטופ בישראל
    ישר מתחילים לחפש את החולשות והרוע יוצא
    תסתכלו כולם טוב טוב בראי ותשאלו את עצמכם למה ומאיפה מגיעה
    הביקורת, האם היא אובייקטיבית? האם אתם יודעים על מה אתם מדברים
    או שאתם ניזונים משמועות?
    תחשבו טוב. לילה טוב.

  6. [Comment ID #70237 Will Be Quoted Here]

    בחייאת גידעון…עזוב אותך באמש'ך,
    שב לך בשקט בקפה המפונפן שלך בצ'לסי, סוהו, אפסטייט או איפה שאתה נמצא עכשיו
    אי שם בניו יורק, ותפסיק להטריד את עצמך בזוטות כמו המיזבלה.
    כנס ל: http://www.guidestar.org.il/ ותדאג לך לאריות של 2012

    חג שמח בונבון, ד"ש לגפן.

  7. [Comment ID #70231 Will Be Quoted Here]

    די כבר לנפנף בעזיבה של אורנג', כולם יודעים למה הם עזבו
    ודפי זהב? לקוחות באים והולכים, לא שמעתי שמונים פה באובססיה את כל הלקוחות שהחליפו משרדים השנה (והיו הרבה!)

    אגב, אני בטוח שיותר אנשים שמעו על פרויקט הרדיו של השנה (כל מי ששמע רדיו, בכל שעה שהיא ביום האיידס) מאשר האנשים שראו את הבועה בטלוויזיה (רעיון מעולה)

    אף אחד לא זורק סתם את טיעון הקנאה, אבל גם הטיעונים שלך מעייפים, מוכרים ומתחסדים.
    כולם יודעים, כולל שלמור, שהם צריכים להשתפר בטלוויזיה. בסדר. אבל להגיד שהעבודה השוטפת היא גרועה? מרצדס, קמפיין מדהים ולגמרי שוטף. וזו רק דוגמה אחת

  8. קודם כל וואוו. התחיל פה דיון באמת מעניין ורציני על המחיר ששלמור משלמים על זה שהם העלו את התחרויות לראש סדר העדיפויות. הבעיה היא שההנהלה בשלמור רואה את הדברים כמו בני ואוהד המגיבים האחרונים. כאילו יש לנו משהו נגד המשרד שלהם. ולא רואים את האמת שמאחורי התהליכים האחרונים שעובר על משרדם.
    האמירות שנאמרו כאן, נאמרו בצורה מאוד לא פוגענית ומעליבה, אלא באמת ממקום של חשבון. שכר ועונש. ולנפנף שוב בכאילו זה בא מקנאה, מצרות וכו'… זו עצימת עיניים.
    בשורה התחתונה, בשנה האחרונה נכתבו כאן הרבה טוקבקים על זה שבסוף לקוחות יעזבו. וכל השלמורים ציקצקו בלשונם שהכלבים נובחים והשיירה עוברת. ואז עזבו אורנג' ואחריהם קמו והלכו דפי זהב. ואז טורנדו העדיפו להעלות סרט מהאוב האדלרי במקום להמשיך בקו המשעמם ששלמור רקחו להם. ועכשיו ממשיכים להגיד שהכלבים נובחים והשיירה עוברת?

    ורק אוסיף עוד לציין, שרוב העבודות פרו בונו האלה, הם עבודות שאף אחד חוץ מהביצה שלנו לא שמע עליהם. לא הרדיו של האיידס הראשון שהיה רעיון מעולה. ולא על הרדיו האחרון. ובטח שלא על סדייא. אבל כל הרעיונות שם באמת היו מצויינים. ובאמת מגיע עליהם פרסים. ואני לא רואה בזה בעיה כי ככה העולם עובד. אבל עכשיו הגיע הזמן לשלב.

    מישהו כאן הזכיר את באומן. הסרטים של הוט לא יזכו בשום פסטיבל בעולם אבל זו עבודה קריאייטיבית טובה ועושה רק טוב ללקוח. מצד שני מביאים אריה עם הבועה של בקול. סימן שזה אפשרי!

  9. די נמאס כבר מכול המצקצקים בלשונם הנמוכה בכל פעם ששלמור זוכים בפרס. נכון, רוב העבודות ששלמור זכו לאחרונה היו עבודות לחברות פרו בונו אך אנשים שוכחים שעבודות פרו בונו הן עוצמתו האמיתית של משרד פרסום: הלקוח מבקש (במקרה של פרובונו זה עם המון בבקשה) והמשרד מעניק לו את העבודה הטובה ביותר שהוא יכול לקבל במסגרת התקציב, בעוד שלקוח משלם (והרבה) עסוק בעיקר בלחרב ולהכניס מקלות בגלגלים. מי שלא עמד בסיטואציה כזאת כנראה לא עבד מעולם במשרד פרסום. מדי יום מונחים על שולחנותיהם של לקוחות משלמים עשרות עבודות מעולות, כאלו שהיו יכולות להקפיץ את הלקוח מספר מדרגות הן מבחינת תדמית והן במכירות וכן, נכון, הן היו יכולות לגרוף כמה פרסים, אך בעולם שלנו, עולם שבו ילדה בת 25 שסיימה לפני יומיים גימנסייה בשיווק או מנהל שיווק מסורס שלא מסוגל לקחת החלטה (כי כידוע מי שלוקח החלטות יכול גם לטעות ועדיף למשוך קדנצייה שלמה בלי לטעות) יכול לגנוז קמפיין נפלא רק כי הם יכולים ורק כי הם המשלמים… במקרה הזה קשה לעשות פרסום פורץ דרך. אז תעשו לנו טובה, הבעיה לא במשרדים. בטח לא בשלמור. הלוואי והיו עוד לקוחות כמו הוועד למלחמה באיידס, לקוח שרואה בך פרסומאי מקצוען ולא איזה נודניק שרוצה להרוויח על חשבונך

  10. כל המגיבים כאן היו מתים לעשות את העבודה שיוצאת משלמור, גם ללקוחות משלמים וגם לאלו שלא. הלקוחות בשלמור נשארים הכי הרבה שנים בענף ולא בגלל קשרים כנו במקומות אחרים אלה רק בגלל הפרסום האיכותי. תמשיכו לנבוח והשיירה תמשיך לעבור עם ההישגים גם בעולם וגם בארץ. חג שמח.

  11. [Comment ID #70211 Will Be Quoted Here]

    אין ספק, יש בשלמור אובססיית פרסים והדיון הוא נכון. ספציפית כאן תחת הזכייה הנ"ל, הוא לא מתאים. אני מוצא את הפרויקט השנה ראוי והרבה יותר אפקטיבי מפיקטיבי.

    מותר ואף רצוי לעשות עבודות מעולות ללקוחות פרו בונו, בייחוד בתור פרסומאים שאין להם ממש זמן לתרום מחוץ לעבודה.
    מצד שני, אין שום סיבה להזניח לקוחות משלמים.
    בכל אופן, צריך להפריד לפני שעושים הכללות- אורנג' עזבו רק בגלל פוליטיקה, במקרה של דפי זהב, כנראה ששלמור הגזימו.

  12. [Comment ID #70217 Will Be Quoted Here]

    מתבונן מהצד,
    אין קשר בין עבודה מוצלחת בפרו בונו לעבודה בינונית בשוטף.
    זה לא בא על חשבון האחר.
    שלמור פשוט לא כ"כ חזקים בטלוויזיה
    ומה לעשות שזו המדיה שמגיעה לקהל היעד הרחב ביותר.
    גם אם הפרו בונו של שלמור היה חרא –
    זה לא היה משפר את הסרטים של דנונה.

  13. [Comment ID #70214 Will Be Quoted Here]

    לא נראה לי שהדיון הוא על האלטרנטיבה בעבודת פרו בונו אלה המיר ששלמור משלמים (או נכון יותר המחיר שמשלמים לקוחות המשרד) בגלל הההתמקדות בעבודות פרו בונו לתחרויות במקום בעבודה טובה ללקוחותיהם.

  14. אין ספק שבשלמור הפרובונו הוא כלי למימוש תאוות האגו והברזלים
    של עמיחי ואין ספק שכל המשרד נרתם לכך בכל הכוח.

    מצד שני, מה האלטרנטיבה, עבודות פרו בונו בינוניות?

  15. [Comment ID #70208 Will Be Quoted Here]
    "פרסום הוא התחום היחיד בו לקוח קטן מקבל עבודה טובה יותר מלקוח גדול" – דוד פוגל

    למשרדים בישראל יש נטייה להתקפל לרצונות של לקוחות גדולים. הלקוחות הקטנים רק אומרים תודה כשמשתינים עליהם משהו.
    אני לא רוצה להיות חכמולוג, אני מניח שזה פחד אלוהים שלקוח מבנק כזה או אחר מאיים שהוא יעביר את התקציב "כי הוא לא מרוצה"… משרדים חכמים הם אלו שמסוגלים להוציא פרסים מבריפים "אמיתיים" ולא מעבודות פיקטיביות וחד פעמיות. (זה נחמד להראות שאתה יכול, אבל אנחנו לא סטודנטים).

  16. לא מבין מה מבאס אותך. שלמור עסוקים כבר כמה שנים בלזכות בתחרויות ותו לא. האובססיה הזאת באה על חשבון עבודה טובה ללקוחות וכך הם הפסידו עם גמדים לשטוזים, עם דנונה ליופלה ומולר ורוב העבודות שלהם ללקוחות אמיתיים בנוניות ומטה. בניגוד למשרדים אחרים שמצאו את האיזון בין זכיה בתחרויות לעבודה מצויינת ללקוחות שלהם בשלמור איבדו פרופורציה והשנה רבים מהלקוחות הבינו את זה ונטשו. ברור לגמרי שמשאבי המשרד מופנים לקמפיינים על גבול הפיקציה דוגמת SDIA שמרשימים שופטים בחו"ל אבל לא לקוחות שחיים כאן.

  17. [Comment ID #70208 Will Be Quoted Here]

    קריאיטיב טוב מוכר.נקודה.
    ואנו רואים זאת בעבודות שנעשות מדיי שנה ברחבי העולם – רק שבארץ בכלל מאוד קשה,ובשלמור גדעון עמיחי בפרט עוד יותר קשה למצוא את האיזון; לא לעשות קריאיטיב משובח לשם הקריאיטיב…אלא לעשות עבודה פרסומית קריאטיבית ומשובחת. בשלמור לא השכילו למצוא את האיזון ומייצרים קריאיטיב משובח ללקוחות שאינן מייצרים עבורם כסף כמו עמותות למיניהן וללקוחות האמת שלהם מייצרים עבודה שוטפת רדודה ושמרנית שמרחיקה את הלקוחות מהם – ולראיה, מהלכיי שטראוס/ עלית של שלמור לעומת אילו של באומן בר ריבנאי

  18. קצת מבאס ת'אמת.
    שלמור זכו בכל כך הרבה פרסים, במיוחד השנה, ובכל זאת לקוחות כמו אורנג' ודפי זהב עזבו אותם.
    קצת מבאס לראות, או יותר נכון לקרוא, שאין יחס ישיר בין זכייה בפרסים לבין שביעות הרצון של לקוח.
    גורם לי לחשוב או שהפרסים לא שווים שום דבר, או שקריאייטיב טוב לא בהכרח מוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים