Animated!

מזבלה

יש לי חולשה לחתימות מונפשות, אלה שמופיעות (לפעמים) בתחתית האימייל ומפיחות בו (לעתים) קצת חיים. זה ממש מעצבן אותי שאי אפשר להטמיע פלאש או וידאו בגוף המייל וחתימה מונפשת, שכידוע מורכבת מרצף של תמונות, נראית לי כרגע, עד שהאחראי על האינטרנט יחליט לשכלל ת'עניינים, כאחלה של פשרה.
הנה אוסף חתימות מונפשות שהנדסתי עבור כמה קולגות זבלוניות וברות מזל, רק תזהרו לא להסתכל על זה יותר מדי זמן כי כשהן מופיעות ביחד הן עלולות לגרום לסחרחורות והקאות:

placeholder for flash movie

משרדי פרסום ישראליים לא משכילים לנצל את "הטכנולוגיה המטורפת" הזו, אבל ראוי לציין את האנימייטד גיף של מקאן אריקסון ואת פטיש החתימות המבורך של אידיאולוג'יק, תנו קפיצה לבלוג של ינון לנדנברג וקלטו את הפוסט המאלף שמונח אצלו בבלוג – קליק היר.

יודעים מה? בואו נהפוך את הפוסט הזה למעניין: מי שיביא רעיון מגניב לחתימה מונפשת משל עצמו, יזכה בה. כמה מכם שכבר קורצים לי קונספטואלית – אחד שיודע (עומר רוזן), קופירייטר משוגע (שנטש אותנו!) ובלוט (דוד נחמיאס).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

16 תגובות לפוסט

16 תגובות

  1. [Comment ID #17920 Will Be Quoted Here]

    לא אמין? 🙂

    החתימות שמוצגות בפוסט הזה סודרו בפלאש לצורך המחשה מסודרת בלבד, אבל כל אחת מהן פועלת היטב בתור "גיף מונפש" – קובץ אחד שמורכב מרצף של מספר גיפים.
    באאוטלוק אתה פשוט מגדיר את הגיף המונפש הזה בתור חתימת המייל שלך (יש סרטוני הדרכה ביוטיוב) והכל פנאן.

  2. החתימות שמוצגת כאן בפלאש. יפה מאד, עכשיו איך מכניסים פלאש למייל? רצף של גיפים? משהו כאן לא אמין.

  3. משעשע שכל החברות בחרו בשמות לועזיים ועד שסופסוף יש חברה עם שם בעברית, היא כותבת אותו באנגלית (דיברתי עליכם, לא על ה"טקסטים", שם דווקא מתלבש יופי משחק המילים).

  4. הייתי שם אימג' של זין שעולה ויורד ומעליו שמות מתחלפים של משרדי פרסום.

  5. מגניבים לאללה…! אהבתי את של הבנות…
    לגביי היה נחמד עם כל אות הייתה מתעצבת בנפרד איכשהו ל"יניב אבירן" אחד אחיד.
    באמת איפה קופי משוגע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים