לפדל על האופניים של בקי גריפין

מזבלה

כמו בכל שנה, גם השנה עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) מארגנת את ה- "טור דה תרום", טיול אופניים משותף לרוכבים נכים "ובריאים". Y&R אינטראקטיב המטפלים בהתנדבות בקמפיין "טור דה תרום" בשיתוף עם אתר הקניות GetIT, רתמו מספר סלבריטאים שהסכימו להעמיד את אופניהם למכירה פומבית אשר רווחיה יועברו כתרומה לעמותה. כחלק מקמפיין האינטראקטיב נרקחו באנרים (בשיתוף עם טלפלא) המאפשרים אינטראקציה עם הסלבריטאים באמצעות שיחה סלולארית פשוטה אשר עלויותיה (שיחה רגילה) גם כן מועברות כתרומה לאיל"ן. אתם מוזמנים להקליק כאן לבאנר של בקי גריפין ולהסתחבק איתה. וכמובן אם הפנטזיה הכי פרועה שלכם היא לפדל על האופניים שלה – אז תקנו אותן, קליק.

placeholder for flash movie

קרדיטים
מנהלי קריאייטיב ראשיים: גדעון עמיחי, ערן גפן מנהל קריאייטיב: צור גולן מנהל צוות קריאייטיב וקופירייטר ראשי: עמית גל קריאייטיב: רועי כהן סופרווייזר: רחל בן אבי תקציבאות: אפרת עמית, מיכל קרני, רונה רוזנטל ארט דירקטור: לנה פלדמן מתכנת: דימה פת פיתוח תוכנה: טלפלא (רועי מוסר ד"ש ושאתם גדולים!!!)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. להסתחבק עם בקי זו לא כזו אטרקציה. למדתי איתה שנתיים רצופות קולנוע, ובאמת, אפשר לוותר על השיחה איתה ופשוט לתרום את הכסף ("לוותר" זה אנדרסטייטמנט. פשוט אין שיחה, אלא רצף של משפטים שהבסיס שלהם הוא הוא me me me) .
    מניסיון (:

  2. חשוב מאווווד לציין- הקרדיט למכירה הפומבית הוא, קודם כל, ל:
    גדעון עמיחי- מנהל קריאייטיב ראשי
    עמית גל- רעיון, ניהול צוות קריאייטיב, קריאייטיב ומה לא?!
    צור גולן- מנהל קריאייטיב
    אפרת עמית- תקציבאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים