תשתו אחרת

scw2

אדלר חומסקי & ורשבסקי בקמפיין טלוויזיה חדש & חמוד למגוון משקאות שוופס בבקבוק אישי.

קרדיטים
מנהל לקוח: אלעד הרמל סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן מנהלת קריאייטיב: אידה מרקוביץ טוויג קופי: שני גרשי, איתי בוטבגה ארט: איתי בלפר סופרוויזרית: מור פסו תקציבאים: יעל חרמש, אדם מנו פלנר: אור גלייכר, ערן מונד הפקה: מיטל צורף, רוני רוטמן במאית: קרן חכמה חברת הפקה: ראבל סרטים פוסט: JCS

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

33 תגובות לפוסט

33 תגובות

  1. מבחינתי זאת פרסומת שהצדיקה את המשכורת ששולמה לקופירייטר/ים (אני לא יכולה לומר את זה על הרבה פרסומות לצערי). ואני בכלל אוהבת את הקו של הפרסומות של שוופס. כולל מה שיש עכשיו בשלטי חוצות למשקאות ללא אלכוהול שלהם (אלה עם הסלוגן drink and drive).

  2. פרסומת מעיפה לגמריי, אני לא מבינה איך יש כאלו שלא קלטו את הגאונות שמאחוריה, פשוט עושה חשק לעצור בפיצוציה הקרובה ולנסות את המשקה הזה, ומה גם שאין בזה אלכוהול

  3. אני מאוד אוהבת את הקמפיינים שלהם! גם בטלוויזיה וגם ברחוב… אתמול ראיתי שלט ענק בת"א והם יודעים איך למשוך תשובת לב, כל הכבוד!

  4. בבליל הפרסומות הבינוניות ומטה שמפמפמות את המסך שוופס עושים עבודה נהדרת! גם הסדרה הקודמת הייתה אחלה וגם זו טובה מאוד. כמה שאני אוהב את כל מעבירי הביקורת שכשאתה בודק את מה שהם עשו אתה מגלה חסות לקלאב הוטל לוטרקי במקרה הטוב או אדפטצייה לקולגייט במקרה הרע. אני מזמין כל מבקר לשים כאן את הסרט הכי טוב שהוא עשה, אם אחד יהיה טוב יותר אני רץ ברוטשילד ערום עם אוהל…

  5. אוייי… הניואנסים. אוייי… קלישאתי… חלאססס!
    יופי של סרטונים וביצוע מעולה. וכל צרי העין שביניכם, תתבאסו לכם בשקט שלא אתם עשיתם את זה. החבר'ה שם קיבלו מוצר כייפי והם נהנו ממנו ורואים את זה.
    העם רוצה צדק פרסומי! ואני הולך לשתות משהו…

  6. זה כאילו טוב וזה מה שמעצבן. האנימציה ועיצוב הדמויות החמודים בולטים לטובה במקבץ ליד ג' יפית אבל הפרסומת מרגישה לי כמו תלמיד שהוציא 8 בכיתת מב"ר.

  7. [Comment ID #76462 Will Be Quoted Here]

    גם בשביל לשחק את עצמך אתה צריך במאי טוב והבמאית עשתה כאן עבודה גרועה. ככל שעובר הזמן אני רק קולט כמה הסרט הזה הוא יותר נפילה מאשר הצלחה. הבעיה היא שהוא לא מצחיק!!!
    ואני בדיוק דוחף לאמא שלך פיש אנד צ'יפס

  8. [Comment ID #76433 Will Be Quoted Here]

    עוד אחד, שלח את התגובה שלך לששת ההמודבבים שגם שיחקו את עצמם בפרסומות. אגב, הכתובת שלהם היא איפשהו באנגליה, אבל כאנגלופיל אתה בטח עסוק עכשיו בלדחוף אגז&סוסג' רגע לפני שאתה יוצא לבזוז ולחתום אבטלה.

  9. [Comment ID #76448 Will Be Quoted Here]

    הסרט בכללי נחמד.
    אבל לגבי הניואנסים? תהיה לי בריא… זה קלישאתי וזה כתוב+משוחק רע.
    אני חושב שבדיוק מהסיבה הזו הסרט הזה יקבל המון הכרה בישראל [בענף הפרסום כמובן]
    ומעט מאוד בעולם. אבל הזמן יגיד.

  10. יש בפרסומות האלו הכל הם רלוונטיות יש חוט מקשר לאורך כל התשדיר לפקשוט זה לא סרט שצריך ניתוח כולה פרסומת .

    Drink different – צריך להגיד יותר מזה ?

    חוץ מזה רואים שנעשתה המון אבל המון עבודה מאחורי זוג הפרסומות האלו ולא רק באיור אלא בתסריט ובבחירת הניואנסים הקטנים שתופרים את הפרסומת לכל אורך הדרך משהו שקשה לעשות אם אתה לא בקיא בתרבות זה כמו להראות למישהו לא ישראלי סרט בורקס ולצפות ממנו להבין את ההווי הישראלי ולצחוק מהבדיחות

    שאפו :lions:

  11. חוץ מהתגובה האחרונה, שזה קצת חבל, למרות שאולי יש על זה התיישנות,
    כל התגובות פה זה של קנאים.
    זה אחלה בחלה החרא הזה. :eurobest:

  12. אחלה של דבר תפסיקו לחפור
    לא יודע אם זה ביצוע חו"לי או רק מנסה להיות כזה, זה בטוח ביצוע יותר טוב משל רוב הפרסומות במקבץ כרגע.
    ובקשר לטענות "היא רק לברנז'ה": שימו לב שהיא חלום רטוב של כל לקוח: פעמיים פקשוט, כל הטקסט הוא על המשקה, כל הזמן רואים את המשקה. (ומעביר בדיוק את רוח המותג)

    נ.ב אני לא קשור לפרסומת. באמת.

  13. אחד לאחד ממערכון של החמישייה הקאמרית – לפנח 15 שנה. קרן שי ומנשה בתור מדובבים של סרטים מצוירים . בושה. אין לי כח למצוא את זה, אולי ביו טיוב. אחד לאחד!

  14. אחלה פרסומת לפרסומאים שבינינו
    פרסומת נוראית לשאר האוכלוסייה. אני יושב בסלון ואשכרה אף אחד לא מבין מה רוצים מהם בפרסומת.

  15. אני קורא את התגובות ונדהם, קונספט חלש-לא בנוי על הצעת מכר ייחודית – רצו להביא ניחוח מטומטם מחו"ל שבחיים לא עובד בארץ- הצוות שעבד על הפרסומת לא רע – הייתי מציע להם להתחבר יותר אל העם לפני שמוציאים פרסומת כזו .כדברי המפרסמת בדיוטי פרי -"פרסומת לא משו"

  16. הרעיון טוב אבל הביצוע שמנסה להיות חו"ל יצא דווקא מאוד מקומי ומתאמץ. המבטא בריטי מוגזם וההומור לא עובד. לא יודעים לעשות בארץ הזאת פרסומות הומוריסטיות. מקסימום מבטאים

  17. ממש קל לפרגן, כי יש כאן הכל:
    מבטא בריטי, אנימציה משובחת א-לה פאמילי גאיי, טוויסט בעלילה, ופקשוט לא בנאלי
    ואז במחשבה שניה…אם נשפוט את זה מחוץ לגבולות 67:
    הטקסטים לא באמת מצחיקים,עומס פטנטים,פרסומת שמקדשת קונספט
    אבל בעצם לא אומרת כלום על המוצר…או אולי זו פרסומת מותגית?, ויותר מהכל
    שניה לפני שאתם מטקבים בחזרה – למה היתה הפרסומת? אני נפלתי בזה.

    פרסומת נעימה לעין וכיפית, אבל לא יותר מזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים