בשביל הילד שבך

מאזדה 3 - בשביל הילד שבך
מאזדה 3 – בשביל הילד שבך

באומן בר ריבנאי בקמפיין פרינט למאזדה 3 תחת המסר 'בשביל הילד שבך'. מתוך המודעות: בשביל המשפחה שלך, מאזדה 3 היא מכונית יפהפיה, סופר בטיחותית, נוחה ואמינה, שתשמור על ערכה לאורך שנים. בשבילך, היא גם כל מה שמעבר לזה.

מאזדה 3 - בשביל הילד שבך
מאזדה 3 - בשביל הילד שבך
מאזדה 3 - בשביל הילד שבך
מאזדה 3 - בשביל הילד שבך
מאזדה 3 - בשביל הילד שבך
מאזדה 3 - בשביל הילד שבך

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן מנהל קריאייטיב: ערן ניר ארט דירקטור: יובל צוקרמן קופירייטר: תומר גידרון סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן סופרווייזר: יוגב וייס תקציבאי: זיו משען סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מפיקה: גלי שטרקמן סמנכ"לית פלנינג: גילי ששון פלנר: גלעד קרמר צלם: עדי אורני מעצב: יניב שחר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

34 תגובות לפוסט

34 תגובות

  1. פרסומת מעולה.
    למרותש חייב לציין שלמען בידול בין מודעה למודעה הכרחי לפחות שימוש במגזרים שונים בחברה הישראלית….בסיסי.

  2. [Comment ID #77307 Will Be Quoted Here]

    אתה לא מבין אבל שה"שנאה" (למרות שזאת לא שנאה, יותר כמו סלידה) מגיעה בגלל הפרסומות שאתם עושים? לא החלטנו כולם פתאום לשנוא את שלמור. הייתי בכמה וכמה משרדים ובכולם יש קונצנזוס ששלמור גרועים.
    ואנשים שם לא מבינים את זה.
    חוצמזה, בכל פעם שכותבים ביקורת (מוצדקת) על פרסומות של שלמור, מקבלים בחזרה טוקבקים בסגנון "שתוק! מה אתה עשית בקריירה שלך? אתה בטח סטודנט או מובטל" או תגובות ילדותיות אחרות.

  3. איך שוב שלמור נכנסים לזירה שלא קשורה אליהם? כי האנשים שמגיבים כאן מוכיחים שוב ושוב שמה שמניע אותם הוא לא הבנה מקצועית או רצון לנהל דיון אלה להשמיץ מתוך שנאה לא ברורה. אל תשכחו לשאול את עצמכם בלילה לפני השינה עד כמה אתם אמיתיים עם עצמכם. שנה טובה.

  4. [Comment ID #77283 Will Be Quoted Here]

    לחברים משלמור-
    תירגעו, אין שום קונספירציה נגדכם. והאלה שמגיבים לבאומן תגובות מפרגנות זה אנחנו – אנשי קריאייטיב ממשרדים אחרים, לא אנשים מהמשרד שלהם. מהסיבה הפשוטה – הם עושים פרסומות מצחיקות, מגניבות, מעניינות.
    אתם לא. מטושיבה ועד דנונה, ממילקי ועד רוני דלומי, הרשימה נמשכת ונמשכת. אז במקום לחפש סיבות מסביב ותיאוריות קונספירציה פשוט תחשבו למה אתם עושים פרסומות גרועות ומשניאים את עצמכם על כל הענף.
    באמת שאין לי שום דבר אישי נגדכם, וגם לי יש חברים שעובדים שם אבל איך אתם לא רואים את מה שכולם כן?

  5. טובי חברינו עובדים בשלמור. חלקנו גדלנו שם ואנחנו אוהבים את המשרד. אם יש שם מישהו שרטן אז יאללה שיהיה לו בכיף

  6. [Comment ID #77280 Will Be Quoted Here]
    יצא לי להיות בפורום ברנז'אי זה או אחר בא שמעתי את הטענה הזו מאנשי שלמור (?!!?) בעיקר
    שרוטנים על כך שאנשים באומן מציפים תמיזבלה…(מפאת כבודם אחסוך את הרשימה השמית)
    וזה לא מרפה ממני – החשיבה הכמעט רומנטית, אבל די אינפנטילית, על סולידריות משרדית שנחלצת לקראת כל קמפיין כאילו מטילים מהאוויר כרוזים להיכנס במיזבלה ולטקבק…. אידיוטי
    ילדותי, בכייני.

  7. מדליק מאוד, אהבתי.
    יש משהו בזה שהחולצות הלבנות מזכירות את אוויאן,
    אבל בעיני הפוקוס פה הוא אחר לגמרי – על החיבור בין האב לבן, ואיך זה מתקשר עם המהות של המותג.
    מבחינתי זה עובד יופי,
    שאפו.

  8. [Comment ID #77248 Will Be Quoted Here]

    בדיוק מה שחשבתי אחוני!
    קצת מזכיר את 'אני עצמי ואיירין' מה שקורה פה..

  9. כל מי שעובד במקצוע הזה יודע כמה קשה לעשות משהו טוב בלי טיפה של ציניות. רק על זה סחתיין.

  10. גם קריאטיב חמוד לאללה וגם רכב בפרונט.
    לקוח מרוצה, בקריאטיב מרוצים
    וגם אני מבסוט.
    אחלה מודעות.

  11. תגובה ל"ואללה". אפשר להסביר את הפער בין שני המשרדים די בפשטות: בבאומן עובדים על ה"שוטף" עם רצון עז להביא פרסים ובשלמור יש רצון עז להביא פרסים, אבל לא מהשוטף. ד"א, סדייא היה מהמם.

  12. חמוד לאללה.
    אני נדהם שוב ושוב מהפער הזה-
    באומן תמיד מוציאים דברים או ממש טובים או במקרה הגרוע – טובים, כמו פה.
    לעומת זאת שלמור מוציאים תמיד דברים מביכים ובמקרה הטוב – סתם גרועים.
    אני אגב במשרד אחר מהשניים האלה אבל הבאתי את שני אלה כדוגמה טובה וטובה רעה.
    איך זה קורה? כביכול אלה משרדים מס' 3 ו-4… זה המנהלים? צוותי הקריאייטיב? מה גורם לפער הענק הזה?

  13. ויזואלית זה מאוד יפה בפני עצמו ולקטגוריה.

    רעיונית, יש פה שתי השראות בולטות.
    האחת, לילד שבך, לילד שלך, זו תובנה שחוקה כבר מעולם הרכב. זכורות כמה וכמה מודעות על האינסייט הזה.
    השניה, חולצות טי עם ציור או ויזואל שממשיך לדמות, זה באמת מאוד מזכיר את קמפיין אווויאן. לא קשור לסטודנטיאליות אלא לטיימינג (לא הרצועה).

  14. [Comment ID #77258 Will Be Quoted Here]

    וואלה, נכון
    בשניהם יש חולצות לבנות
    איך עלית על זה?

    הקטנוניות הסטודנטיאלית הלא רלוונטית לענף פה בבלוג הורגת אותי!
    וואלה, אכן לא קמפיין השנה, או דורבן הזהב, אבל עדיין זכאי להרבה קרדיט על עבודה שותפת.

    יהודים, נמאסתם.

  15. מישהו פה בצוות התלהב מקמפיין הטי-שירט של אוויאן והפנים אותו לרמת חקיינות. בואו נודה…

  16. אסטרטגיה יפה לטעמי.
    חמוד ועובד.
    מסכים עם הטענה שאין משמעות לסדרה אם חוץ מהדגמים אין הבדל משמעותי.
    אם היה אם ובת למזדה 2 (זה כנראה לא היה עובר לקוח) אז אולי הייתה משמעות כפילוח לפי קהלי יעד.

  17. אני היחיד שחושב שהילד במודעה השלישית
    לא באמת שייך לאבא בתמונה?

    בכל מקרה נראה מעולה

  18. לא מבריק,
    אבל בניגוד לדאחקות המקאניות של הונדה והזבל שמאפיין
    את הפרסום של ענף הרכב בישראל זו אחלה עבודה לשוטף

  19. בלי קשר לקריאייטיב עכשיו, מה המשמעות של סדרה אם שתי המודעות הנוספות נראות אותו דבר? למה הם היו צריכים לצלם אבות וילידים שונים? (בייחוד שהם לא כאלו שונים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים