כשאתם מזייפים את הקמפיין, אתם מזייפים את הפרס

מודעת הקמפיין
מודעת הקמפיין

אתם מוזמנים לקחת חלק בתחרות קריאייטיב ייחודית עם אג'נדה ברנז'אית עולמית חשובה, פרי שיתוף פעולה של ה-Mizbala, מגזין Forbes, פסטיבל הפרסום הבינלאומי White Square וסוכנות החוליגנס. כולנו מכירים את תופעת הקמפיינים שנוצרים למטרת הגשה לתחרויות פרסום, עכשיו הגיע הזמן להילחם בתופעה. הקליקו כאן לביקור בעמוד התחרות >> וקראו את הבריף. כתבת מרץ במגזין פורבס: תופעת הקמפיינים המפוברקים והשלכותיהם על המשרדים.

הבריף לתחרות נכתב על ידי איתי צמיר, כיום יועץ ומרצה בכיר בתחום השיווק הדיגיטלי, בעברו מנהל מחלקת הניו מדיה של ערוץ 10, כאשר העבודה הזוכה תבחר על ידי פאנל שופטים ממשרדי הפרסום והמפרסמים מהמובילים בעולם: שגית צור להב ממקאן אריקסון רומניה, שי אלמגור ואסף הוכמן מ-TBWA ניו יורק, דן ראפ מסוכנות נורת'ליץ, אילן פרנקל מקבוצת סטרלינג-רייס ונמרוד הלוי מפייסבוק אירלנד.

הפרס: נציג של המשרד הזוכה יטוס לייצג את ישראל ולשפוט בפסטיבל הפרסום המתקיים במינסק באפריל השנה, כאשר העבודות הנבחרות תופענה במגזין פורבס הקרוב ובאתרי פרסום מסביב לעולם. שיפוט בפסטיבל ישנה לכם את החיים: בשונה מרוב פסטיבלי הפרסום בהם השופטים מדרגים את העבודות מהבית או מהמשרד, השופט הישראלי יוטס לשיפוט פיזי במינסק, ההשלכות לכך הן בגדר משנות חיים, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. עבודת נטוורקינג נכונה, תפתח בפני הנציג הישראלי דלת לעולם הפרסום הגלובאלי ולהיכרות אישית עם מובילים בתחומנו – קלף אשר בעתיד הלא רחוק יתגלה כאס מנצח.

קמפיין ההשקה של התחרות כולל באנרים, אימייל מרקטינג, עמוד נחיתה ומודעות שהתפרסמו במגזין פורבס (קליק לכל 9 המודעות ב-PDF) ובאתרי פרסום שונים בעולם, כאשר השפה הוויז'ואלית של הקמפיין מורכבת מ"לוגואים מפוברקים" של תחרויות פרסום פופולריות אשר מתקשרים את הקונספט של המהלך.

מודעת הקמפיין
מודעת הקמפיין
מודעת הקמפיין
מודעת הקמפיין
מודעת הקמפיין
מודעת הקמפיין

אודות פסטיבל White Square / פסטיבל הפרסום הבינלאומי מקבוצת פסטיבלי Adfest, יתקיים זו השנה הרביעית בין ה-19 ל-21 באפריל במינסק, עיר הבירה של בלארוס. לתחרות מוגשות מדי שנה אלפי עבודות, בין היתר גם ממשרדי הפרסום הבולטים בעולם מעשרות מדינות שונות. הפסטיבל מתאפיין בעלויות הגשה עממיות הנעות בין 50 ל-150 דולרים ומתפרס על פני 3 ימים, אשר מלווים בהרצאות, סדנאות ומסיבות קוקטייל החותמת את האירוע. הפסטיבל יושק השנה תחת הקונספט 'BUSINESS BREAKTHROUGH' ויעסוק בפריצות דרך עסקיות המבוססות ומונעות מקריאייטיביות. במסגרת ימי הפסטיבל יועברו הרצאות וסדנאות שונות ומגוונות בנושא מטעם בכירים בשוק הפרסום באסיה ובאירופה. קליק לאתר הפסטיבל.

מגזין פורבס הבינלאומי הוא המגזין הכלכלי המוביל והיוקרתי בעולם, העוסק – לצד ניתוחי עומק כלכליים וראיונות עם בכירי הכלכלה העולמית – בנושאים החשובים והמעניינים אנשי עסקים, ביניהם הכלכלה בעידן הרשתות החברתיות, ניהול, דירוגי עושר ולייף סטייל. לאחרונה עברה המהדורה הישראלית של פורבס לניהולה של חברת אר אנד בי מדיה, בראשות רפי רוזנפלד וניר ברזילי, לשעבר העורכים הכלכליים של מעריב. בניהולה של אר אנד בי עבר המגזין מתיחת פנים, ותחומי הסיקור הורחבו והותאמו לקהל המקומי. לצד ניתוחי עומק וסקירות שלא תקראו בשום מקום אחר, זכה המגזין לתהודה רבה כאשר דירג את אנשי העסקים הכושלים של 2011, את הדוגמניות והזמרים המרוויחים – ואילו דירוג הפוליטיקאים העשירים שלו צונזר על ידי מספר אתרים לאחר שספגו איומים. בימים אלה מוקם אתר האינטרנט של פורבס, שעתיד לעלות לקראת חודש מאי.

קרדיטים
קריאייטיב ונציגות הפסטיבל בישראל: מזבלה – דורי בן ישראל טקסטים: פיטר ג'יי מעצבת: מרים מושינסקי תכנות: גיא צבן ניהול: יערית רוזנפלד שותפים חוליגנים: מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין יח"צ: אופיר אבסלנדר, רוני חסיד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים