The JCDecaux Awards 2012

logo

חברת JCDecaux מכריזה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות – The JCDecaux awards ומזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. אותם צוותים מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את העבודות לתחרות יש להגיש עד תאריך 01.05.2012 באתר החברה.

The JCDecaux Awards - תחרות קריאייטיב נפתחה להגשות
The JCDecaux Awards - תחרות קריאייטיב נפתחה להגשות

במסגרת התחרות בשנת 2011, התחרו 45 צוותים אשר הורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור של תשעה משרדי פרסום בארץ: גלר נסיס Publicis , שלמור אבנון עמיחי Y&R, יורו RSCG, ערמוני בייטס, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן (זרמון DDB כיום), גיתם BBDO, פוגל אוגילבי, אדלר חומסקי ורשבסקי Grey. הצוותים הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.

ועדת השיפוט תורכב מצוות של חמישה בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון נסיעה לפסטיבל Cannes lions. בנוסף, הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux כאשר הפרסומת שתקטוף את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של כ- 80,000 ₪. הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 ₪. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 ש"ח.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת של תחרות הקריאייטיב וקידום פרסומאים באופן עצמאי. פרסום החוצות הינו מדיה חשובה בישראל אשר מאפשרת להגיע לכלל הציבור. חברת JCDecaux מביאה לישראל חדשנות ובשורה פרסומית מדי שנה ובאמצעות תחרות הקריאייטיב אנו זוכים לראות רעיונות מיוחדים וחדשניים, פרי יצירתם של דור העתיד בעולם הפרסום בישראל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים