ביבי חוגג 200 אלף לייקים והאופוזיציה פותחת ת'פה

נתניהו בפייסבוק: ראש ממשלת אינדונזיה וארה"ב
נתניהו בפייסבוק: ראש ממשלת אינדונזיה וארה"ב

לפני מספר דקות פירסם עמיחי סרגובי, ראש צוות מתנדבי האינטרנט של שלי יחימוביץ, פוסט בבלוג הרשמי של יו"ר מפלגת העבודה, בו נטען כי בעמוד הפייסבוק הרשמי של ראש הממשלה אשר חגג היום 200,000 אוהדים הושמה 'שיטת הלייקים הקנויים' ושחלק ניכר מהלייקים בעמוד הינם ממדינות כדוגמת ארה"ב ואינדונזיה.

אינדונזיה היא אכן מקור ראשי לאספקת לייקים פקטיבים וקנויים, אולם המספר כפי שצויין בבלוג של יחימוביץ – 4960 אוהדים אינדונזים, אינו מעיד בהכרח על רכישת לייקים. יתכן ובכלל מפעילי מערך המדיה החברתית של ראש הממשלה מיקדו במכוון חלקים מתקציב הפרסום בקהל יעד ממדינות ערב במטרה ליצור שיח בינלאומי. באם בכל זאת מדובר בלייקים פקטיבים, הערכתי היא כי גורם מטעם מפלגה או מתמודד כזה או אחר, הציף את עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בלייקים לא רלוונטים ופקטיבים במטרה להציג את פעילותו במדיה החברתית ברוח שלילית. פרובוקציה בגרוש מצד כותבי הבלוג של שלי יחימוביץ. באותו נושא: סודות הפייסבוק נחשפים, כל מה שרציתם לדעת על לייקים קנויים

לשם השוואה: כ-3500 ישראלים מעל גיל 18 חולקים עניין משותף בפועלו של נשיא ארה"ב ברק אובמה בפייסבוק, האם זה אומר שברק אובמה רכש 3500 לייקים ישראלים? לא. פעילותה של מדינת ישראל במדיה החברתית ובכלל היא עניין כלל עולמי ולא לוקאלי, לכן לגיטימי שיהיו בעמוד האוהדים של ראש הממשלה אפילו יותר אוהדים ממדינות ערב.

מתוך הבלוג: "לשכתו של רה"מ בנימין נתניהו פרסמה היום הודעה חגיגית: "היום (ב) עבר דף הפייסבוק האישי של רה"מ בנימין נתניהו את רף ה-200,000 אלף ליייקים" נאמר בהודעה. עוד נמסר ש"ממוצע המצטרפים החדשים ביום עומד על בין 800-1200 איש", וכי "הדף הוא כלי שמקשר בין העם לבין המנהיג". ההודעה גם מתפארת: "כל סטטוס של נתניהו זוכה לאלפי לייקים ותגובות, ומאות שיתופים, בזמן שכל הפוליטיקאים מדדים הרחק מאחור עם ממוצע נמוך מאוד שאינו מתקרב למאות לייקים." נגה כץ, דוברת הליכוד, חתומה על ההודעה". נתניהו בפייסבוק: ראש ממשלת אינדונזיה וארה"ב – קליק לקריאת הפוסט המלא.

נתניהו בפייסבוק: ראש ממשלת אינדונזיה וארה"ב
נתניהו בפייסבוק: ראש ממשלת אינדונזיה וארה"ב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. צחקו צחקו, הזרוע האינטרנטית של ביבי עובדת.
    רק כתבו "לייק אישי ממני לכל אחד ואחת מ-200,000 החברים!"
    ותוך 9 שעות קיבלו חשיפה בכל תוכנית טלוויזיה שמכבדת את עצמה ובעיקר תגובות מתגוננות מהאופוזיציה.

    משרדים בארץ צריכים ללמוד מהם דבר אחד או שניים.

  2. איפה ההוכחה לכך שיש בעמוד 6500 לייקים מאינדונזיה ?
    אני מציע לבקש ממנהלי העמוד גישה לסטטיסטיקה ולא להסתמך על המידע של הקידום הממומן.
    דבר נוסף, כמו שדורי כתב, כל פוסט של ביבי מקבל בין 1000-3000 לייקים (כמות שלא היתה מביישת את עמוד הפייסבוק של האח הגדול).

    ביבי בסה"כ למד מהניגר איך מראים #$#%#% גדול בפייסבוק זה הכל 🙂

  3. דורי, אתה לא רואה את המניפולציה של לשכת נתניהו??
    היום קיבלתי הודעה שהוא הגיע ל-200,000 לייקים, ועכשיו מתברר שחלק מהם בכלל לא אמיתיים.
    נראה לך ש-6,000 לייקים מאינדונזיה לנתניהו זה כמו 3,500 לייקים לאובמה מישראל?…

  4. דורי, לא מתאים לך לצודד בכזו נחרצות רק בגלל שיש לך יד וקשר בענף רכישת הלייקים.
    הרי אתה לא באמת מאמין שמטה הפייסבוק של ביבי כיוון ישירות לאינדונזיה כדי לעורר שיח במדינות ערב. זו פרובקציה בגרוש. כולם פה יודעים שאתה משקר רק את עצמך. נעשתה כאן קניית לייקים מובהקת. אמנם לא בצורה גסה, אבל מובהקת.
    לא מנומס לצודד רק כדי לקדם את סודות הפייסבוק שלך 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים