חשיפה, העוקץ הניגרי: הפוליטיקאי שכן קונה לייקים?

מתוך עמוד האוהדים של ציפי לבני
מתוך עמוד האוהדים של ציפי לבני

ביבי חוגג 200 אלף לייקים והאופוזיציה פותחת ת'פה ועכשיו מתברר כי גם חברת הכנסת ציפי לבני מתהדרת בלייקים קנויים. גם במקרה המדובר יש תוקף לתיאוריה כי מדובר בפעילות של מפלגה או מתמודד מתחרה אשר העמיסו במכוון על עמוד האוהדים לייקים ממדינות שונות במטרה להאפיל על פועלו של מערך המדיה החברתית של לבני. בתמונה מטה, Nzelu Nabi Banda הניגרי מנסה לפענח את אחד הסטטוסים של לבני מה-10 באוגוסט 2010. על פי הערכות של גורמים שונים בתחום, בבחירות הקרובות יושקעו כמה מיליוני שקלים ברכישת אוהדים, בין אם דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק ו/או באמצעות שירותי הלייקים הקנויים.

מתוך עמוד האוהדים של ציפי לבני
מתוך עמוד האוהדים של ציפי לבני

תגובה נוספת בעמוד האוהדים של ציפי לבני מהיום, האם Alhaji Dawuda באמת יודע לאיזה עמוד אוהדים הוא עשה לייק ואיחל לו חג פסחא שמח?

מתוך עמוד האוהדים של ציפי לבני
מתוך עמוד האוהדים של ציפי לבני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. [Comment ID #88739 Will Be Quoted Here]

    וממש אין קשר בין הכינוי שלי לגופים המואשמים- עד כמה שאני יודע טוויסטד בסדר גמור בקטע הזה

  2. אני אוהב אותך אהבה אמיתית דורי אבל זה כל כך לא מדויק.
    יש מלא דפים שהמפגרים האלה מצטרפים לבד ולא פעם ראיתי אצל רשת המבורגרים ישראלית , גוף תקשורת ועוד' אלג'יראים וגם ניגרים שבאים סתם.
    מה שהכי מדאיג שדווקא אצל חבריך הקרובים ובמותגים הגדולים ביותר בישראל שמו עשרות אלפי לייקים קנויים ומזויפים ואתה יודע על מי ומה אני מדבר, לא צריך ניגרים, פשוט כל אחד עם קצת שכל רואה את זה…ללקוחות אין הרבה שכל והם משקיעים ים כסף ובעצם יש להם רבע מהמספרים האמיתיים.
    מפאת לשון הרע ופחד מתביעת דיבה דבה אני לא אכתוב את שמות המשרדים הדפים אבל אל תזבל לי ת'שכל על ניגרי אצל ציפי ואם תרצה להיות שוטר אז תכוון למקום הנכון.
    אני מניח שאתה יודע מי אני אז שמור על פלונותי אלמונותי.
    לילה טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים