איפה הייתם רבים אם גראד היה נופל על הקנטינה?

מזבלה

המלחמה הזו מעצבנת אותי שחבל על הזמן. מצד אחד אני יודע שמלחמה גוררת מלחמה וזו לא הדרך להגיע לשום סוג של פיוס שלא לדבר על שלום. מצד שני התקשורת בארץ היא 'תקשורת עוינת'. ערוצי החדשות שאמורים לתמוך במהלכים של ממשלת ישראל יוצאים נגדה ומוסיפים שמן למדורת השנאה העולמית. מצד שלישי מסכנים תושבי הדרום, שאוכלים טילים בגלל מלחמה שפרצה ממניעים לא כשרים אשר נועדו לחזק את מעמדו של פוליטיקאי זה או אחר. מצד רביעי ובצד השני של המתרס גם מסכנים העזתים, גם שם יש אנשים תמימים. ופה בת"א והסביבה אנחנו תקועים בתוך בועה של 'לי זה לא יקרה', אז יש לי חדשות בשבילכם, זה יקרה. צאו מהאדישות!

הזיבלונית ליטל שמש מסקרת את נפילות הגראדים בדרום:

flixcoil3020088-flixcoil3020088-novid

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

12 תגובות לפוסט

12 תגובות

  1. [Comment ID #16173 Will Be Quoted Here]

    יואו צדקת בהכל.

    (חוץ מהקטע של הסמים, החברים ולצערי גם הצו 8)

  2. ערN
    אם באמת קראו לך בצו 8 אז כדאי שתפסיק לעשן סמים, זה לא כדאי לפני לחימה.
    ואם אני מנחש נכון ולא באמת קראו לך, אז אני רק יכול לנחש שאתה דווקא די מקנא באלה שכן קראו להם.
    לכן אתה לפי דעתי אחד מאלו שנמצאים בשולי החברה שלנו, אבל בונה סביבך אווירה של הכחשה, אשר מציירת תמונה לפיה אתה במרכז וכל השאר פריפריה.
    אתה סוג של איש בלי חברים שטוען שהבדידות אותה לכאורה בחר מייצגת עבורו את האושר. רק חבל שאושר הזה הוא בכפיה.

  3. [Comment ID #16169 Will Be Quoted Here]

    ממש לא בציניות.
    אבל כנראה שלאלוהי האינטרנט יש אחלה חוש הומור כי קיבלתי צו8 ומחר אני כבר בעזה. (לפחות שם אני לא אצטרך לראות את כל השידורים הטרחניים של כל הערוצים שטוחנים את המוח ) אז הנה יצאתי מהאדישות בעל כורחי.. מרוצים? יופי לכם יושבים לכם בבועה שלכם בת"א וכלום לא מזיז לכם תתעוררו צאו כבר מהאדישות!!

    יאללה בי- החייל האדיש שוייק

  4. ליטל יא מהממת התגובות של ערן ושאר המזדיינים נכתבו בציניות נכון?
    אני באשדוד עד יעבור זעם כי ואללה לפחות יש לי סופסוף סיבה אמיתית להיות קרובה לאמאבא שלי ואפילו ליהנות מהאוכל הלא משהו שלה ואת לחלוטין מוזמנת!

  5. [Comment ID #16157 Will Be Quoted Here]

    נכון וזה ממש לא אחד מהם. צר לי שתיקה זה ממש לא הצד החזק שלי.

    אגב אני לא יודע איך יצא פה שאני כאילו מבקר את ליטל או משהו..

  6. ערן, יש דברים שהשתיקה יפה להם.
    ליטל, את מוזמנת להתארח אצלנו בת"א מתי שרק תרצי. תהיי חזקה מותק 😀
    את עושה עבודה 100ממת!

  7. ערן – לך תזדיין. ויפה שעה אחת קודם.

    ממליצה לכולם להגביר את הרמקולים בפול ווליום, להעביר ל00:06 בכתבה, ולהבין מה עובר על תושבי הדרום מדי יום.

  8. חאלס כבר לנסות להוציא אותי מהאדישות. נמאס לי כבר להיות מעורב בכל פסיק במלחמה הזאת ולראות שידורים של 24 שעות על המלחמה מעופרת מתוקה.
    יפול על תל אביב? אז יפול על תל אביב.
    יקראו לי למילואים ואני אמות בעזה? כל הזין.
    מלחמה זה חרא ולראות תמונות של ילדים פצועים ומתים עושה לי רע בכל קונטקס(ברור שאני מעדיף שהם לא יהיו מהצד שלנו)- גם אם יראו לי את גופתו המרוטשת של המחבל הנלוז ביותר בטלוויזיה זה יעשה לי רע ולא משנה כמה חלאה הוא היה. יש תמונות שאנחנו לא חייבים לראות אם אנחנו לא חייבים לראות.(וכרגע אני לא מדבר על מפרץ האהבה)
    האדישות וההדחקה הן המקלט הטוב ביותר לאנשים מסויימים (לי לפחות) אחרת מזמן היינו מאבדים את מה שנשאר משפיותנו הרופפת גם כך אם לא הבועה הזאת.
    בזמן שאין לי פיגועים/סקאדים/מילואים אני רוצה לחיות בבועה התל אביבית שלי בשקט ולהתמרמר על בעיות החניה אפילו בזמן שבשדרות סובלים כבר נצח מקאסמים.
    נהייתה אופנה מעוותת שכזו לרצות שכולם יסבלו איתך ביחד. לכל אחד יש את הסבל שלו והחרא שלו כמובן שאמורה להיות לך אמפתיה וברור שאחנו אמורים להתעצבן כש8 שנים זרקו על שדרות טילים (וזין) אבל החיים שלי ימשכו כרגיל ואני אמשיך להתעסק בשטויות למרות שמטר ממני אנשים נלחמים על חייהם.
    במידה ואקבל צו שמונה (ואם הק' קישור שלי קוראת אז הלו גברת אל תשכחי שרק השניה חזרתי מהמילואים) אני אלך כמו כלב טוב ואני ממש לא אצפה שבזמן שאני משתכשך לי להנאתי בבוץ הלבנוני בעזה החיים בתל אביב יפסקו וכולם ימתינו ויחכו עד שאני אסיים לסבול .

    זאת הארץ שלנו אלו החיים שלנו ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב ולכן אני קורא לכולם תהיו אדישים, תדחיקו, תחיו בבועה כל עוד אתם יכולים כי אוטוטו זה מגיע אלינו (ואם לא זה אז משהו הרבה יותר גרוע תאמינו לי)

    אה.. ותאכלו פחות כי אתם מתחילים להשמין.
    שנה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים