עומרי חיון יוצא נגד חברת החשמל בפייסבוק

עומרי חיון בסטטוס אמוציונאלי בפייסבוק
עומרי חיון בסטטוס אמוציונאלי בפייסבוק

בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון, מספר בסטטוס פייסבוק אמוציונאלי ואישי על אימו ועל המצב המביש אליו נקלעה כעובדת קבלן בחברת החשמל. באותו נושא: דורון בכר בסטטוס אמוציונאלי בפייסבוק: עיזרו לאבי

מתוך הפייסבוק: זאת מירי שמש, אימי היקרה והאהובה, רק בת 47. כבר 5 שנים עובדת כמנהלת חדר האוכל בחברת החשמל, יום יום, מ-5 בבוקר ועד צאת נשמתה היא יוצאת לעבוד בעבודה סזיפית ובלתי מתגמלת, סופגת יריקות, קללות וחוסר כבוד מצד עובדי חברת החשמל אשר בקשרים אישיים הגיעו למעמדם הכוחני ובפרט מהמנהל האזורי מוריס שובל. אימי היקרה היא עובדת קבלן, משתכרת בשכר זעום ותורמת את כל כולה לסייע למשפחתה האהובה, היא עושה את עבודה על הצד הטוב ביותר, לעיתים על חשבון נפשה ובריאותה, נקרעת בין הצורך לשרוד ולטפח משפחתיות לבין הצורך האנושי של כולנו – להרגיש מוערכים.

עומרי חיון בסטטוס אמוציונאלי בפייסבוק
עומרי חיון בסטטוס אמוציונאלי בפייסבוק

באחד הימים אימי באה למשרד של אותו מוריס שובל בשביל לשאול שאלה הקשורה לעבודה בתגובה נבח עליה בצעקות "גברת גברת צאי מפה, אני לא מדבר עם עובדי נקיון ועובדי קבלן". אמי שתקה ובבושת פנים עזבה את המשרד.

לפני מספר חודשים אמי חגגה יום הולדת, אירוע שקורה רק פעם ב-4 שנים בגלל תאריך ייחודי (29.2). החברים בעבודה שאהבו אותה מאוד החליטו להפתיע אותה ולעשות לה מסיבונת, קנו דברים ועוגה ואמרו לכל העובדים להגיע לחגוג באחד מהחדרים של חברת חשמל. אימי ששמעה על ההפתעה רצתה להזמין את מוריס וניגשה אליו : "מוריס יש לי היום יום הולדת וזה פעם בארבע שנים וכמה חברים פה מארגנים אני מאוד אשמח אם תבוא גם" בתגובה הוא ענה לה: "צאי צאי לכי לכי מפה לא מעניין אותי היום הולדת שלך שלום החוצה" הפעם אמי לא עצרה את הדמעות ויצאה בוכה מהמקום.

לפני יומיים אימי התמוטטה באמצע העבודה ופונתה לבית החולים בחשד להתקף לב. יום לאחר שעברה סידרת בדיקות ושוחררה לביתה, היא חזרה לעבודה כהרגלה, מסורה, כאילו לא קרה שום דבר. אלא שאז נגלה בפניה שעבודתה עד אמש, היא היום עבודה של אחר, והיא פוטרה ללא הודעה מוקדמת. הם פשוט החליפו את המנעולים, שינו את הקודים, לא רק של הדלתות אלא גם את אלה של נשמתה. ככה ביום אחד, אדם מתמוטט מרוב עבודה ולמחרת הוא מתמוטט וקורס אל תוך עצמו לאחר שפוטר ללא סיבה. אימי היקרה, זה לא מגיע לך, האכזריות הזו של אנשים קרי לב. איפה הצדק? עיזרו לי והפיצו את הסיפור הזה.

קו
הסטטוס פורסם במקור בפרופיל הפייסבוק האישי של עומרי חיון וגרר תוך מספר דקות כ-400 לייקים ו-110 שיתופים. קליק לביקור בפרופיל של חיון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים