הילד שון גיטלמן: ברור, זה טורנדו

bbrtornado

באומן בר ריבנאי בפרסומת קיץ 2012 למזגני טורנדו. מאות אלפי משפחות בישראל התקדמו לטורנדו, תתקדמו גם אתם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

33 תגובות לפוסט

33 תגובות

  1. כשפלאפון השיקו את השפה החדשה הם גם מיצבו את עצמם נכון, גם השיגו grp עצום וגם שלטו בזכורות ובאהובות. למה? בזכות קריאייטיב טוב.

    זה לא חייב לבוא אחד על חשבון השני. פשוט צריך טיפה מעוף וקצת אומץ, הן מצד משרד הפרסום והן מצד המפרסם.

    יס לאורך השנים זאת גם דוגמא טובה (כמובן שבעשר שנים האחרונות היו פרסומות טובות יותר וטובות פחות , אבל יש מיצוב, יש שפה ויש זכורות ואהובות).

  2. את השפה המקורית של טונדו ניתן היה להזיז ימינה או שמאלה ולפתור את בעיית המיצוב. הבעיה היא שאלה שניסו לעשות את זה באדלר ובשלמור לא היו אותם אנשי הקריאטיב שיצרו את הקמפיין המקורי כך שנשארת עם קריאטיב חלש – קל וחומר, תוצאות בינוניות. מכאן והלאה המותג זגזג ואיבד כל מיצוב שהיה או לא היה לו. (פורמולה 1 ?!?₪!?!?) בכל מקרה, טורנדו הוא מותג שראוי לקמפיין הרבה יותר קריאטיבי ממה שכרגע על המסך (ואני עדין). מה הקשר שיש לו בעיית מיצוב?!? קמפיין קריאטיבי לא יכול להיות למצב מותג במקום הנכון?

  3. ועוד משהו
    חשיפה זה קל מיצוב זה קשה
    זו דעתי
    ואני מתחנן בפניך יחזקאל היה קורקטי
    אל תתלהם
    נפתח פה דיון מעניין
    וטורנדו זה אחלה קייס סטאדי
    אדלר הביאו אותו לחשיפה מדהימה בזכות קריאטיב מנצח
    אבל אם היית קורא מחקר לגבי התפיסות שלו
    יכול להיות שהיית מדבר אחרת
    ושוב בלי התלהמויות
    גם ככה הרסנו לדורי את הבלוג

  4. ומה עם המיצוב שהיה לו אז יא יחזקאל?
    קריאיטיב הוא לא חזות הכל
    יש עוד דברים שמרכיבים פרסום

  5. אני לא מאמין שהאנשים שמתהדרים בסקר הרקוב של האהובות והזכורות מאמינים במה שהם כותבים. הסיבה היחידה שטורנדו (או כל מותג אחר) נמצא בסקר היא אך ורק הודות לכמות מטורפת של כסף שנשפך על המדיה. באדלר טורנדו קיבלו קמפיין בולט שהפך לקאלט והצליח להביא גם חשיפה וגם להיות קריאטיבי. מה הם קיבלו בבאומן? יוק.

  6. ועוד דבר אחרון-
    אם אני מזמין אינסטלטור ואני מרוויח פי עשר ממנו,
    זה אומר שאני אדע יותר טוב ממנו לתקן את הסתימה?
    תחשוב לפני שאתה כותב שטויות

  7. ואגב, אפסים כמוך שמתרפסים בפני לקוחות ונותנים להם יותר מדי כבוד הם חלק מהבעיה

  8. [Comment ID #89651 Will Be Quoted Here]

    לא אמרתי טיפש, לא אמרתי שלא מרוויח כסף. אמרתי לא מבין בפרסום.
    והקמפיין שהם עשו בשנה הראשונה היה מצוין ועשה את העבודה ושם אותם על המפה. אבל מאז קריאייטיב חרא וכתוצאה הם מדשדשים ולא מצליחים לסכן באמת את אלקטרה.

    ואגב, מאיפה אתה יודע כמה אני מרוויח בשנה? אתה לא יודע מי אני.
    סתם שאלה- אתה פלנר במקרה?

  9. [Comment ID #89637 Will Be Quoted Here]

    אמיתי את/ה מתהדר/ת בזכורות ואהובות?

    כאילו, לגיטימי, רק לא פה.

    פה זה בלוג קריאייטיב.

  10. איפה אדלר עם ההשקה של כל האנשים שעונים ביחד ואיפה זה…
    ההוא בכלל היה שונה ואחר, לאנשים היה קשה לעכל אותו
    לעומת הפרסומת הזאת שכווווווווולם יאהבו.
    סחטיין באומן, שיחקתם אותה
    ואני לא מבאומן

  11. [Comment ID #89637 Will Be Quoted Here]

    אתה באמת מאמין למה שאתה כותב?!? הסיבה היחידה שהסרט נמצא במדד הוא כמות הכסף הפסיכית שהלקוח זרק על הקמפיין. כשטורנדו טופל באדלר הלקוח קיבל קמפיין בולט שלא לומר קאלט שידע גם להביא מספרים וגם להיות קריאטיבי (ע״ע סבר ואריאלי). מביך לראות איך המותג הזה נראה היום.

  12. למה תמיד רק בפרסומות של באומן יש טוקבקים שמסבירים למה הפרסומת טובה, למה באומן צודקים ולמה כל מי שלא מסכים, מטומטם?

  13. [Comment ID #89650 Will Be Quoted Here]

    וואו כמה אתה צודק איזה טיפש הלקוח הזה . זה שבנה מאפס מותג מזגנים מוביל זה שמרוויח בחודש מה שאתה כנראה לא עושה בשנה….פשוט לקוח אדיוט

  14. כולנו יודעים שבבאומן יש אנשים ממש קריאטיבים, ועשו פרסומות מעולות בשנתיים האחרונות.
    שוב, יש כאן עוד מקרה קלאסי של מקבל החלטות (לקוח) שלא מבין מה טוב. שאין לו הכשרה למה שהוא עושה, שחושב שהוא מבין אבל ברור שהוא לא. בוא ניתן לילד מעצבן להקריא את הבריף. הקריאייטיב גוסס, וימשיך לגסוס, עד שלא יהיו אנשי קריאייטיב בתפקיד מנהלי שיווק

  15. תמיד אמרו שכדי להיכנס לזכורות ואהובות צריך או להיות ג' יפית
    או לעשות פרסומת עם ילד מדבר/כלב חמוד…במקרה הזה עדיף כבר היה ללכת על ג' יפית.
    הזכורות ואהובות כבר מזמן הפך להיות מדד לא רלוונטי ולא מייצג (שבד"כ מושפע מכמות מדיה וסלבים שנשפכת על הקמפיין) שכל מי שנתלה רק בו יודע שהוא פשוט עשה פרסומת חרבנה.
    באומן, תעזבו אתכם מתירוצי לקוח ותחזרו לנסות לעשות קריאייטיב.

  16. זו סהכ פרסומת טובה שעושה את העבודה

    אבל טוקבקיסט באומני יקר,
    האנשים האמיתיים האלה מחולון גבעתיים ובת ים..
    הם לא כולם אשכנזים מתוקים כאלה כמו בפרסומות
    שלכם (ושל כל התעשיה העקומה). אז טול קורה לפני
    שאתה מתהדר ומתרברב בשם ״האנשים האמיתיים״ 

  17. איזה מזל שהטעם של העם אחר מהטעם של אפריים,
    כי נראה לי שיותר חשוב לטורנדו שאנשים, כאלה אמיתיים, מראשון, מחולון, מגבעתיים,
    יקנו טורנדו. גם אם אפריים או הבראנז'ה פחות תאהב.
    אם זה היה הפוך, זה היה אולי יותר מגניב פה בטוקבקים, אבל לא טוב לטורנדו.
    בטח לא לבאומן. אז הנה לינק קצת יותר מייצג.

    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000747760

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים