בזק מציגה: Bezeq Free WiFi – ה-WiFi החברתי הראשון בישראל

Bezeq_free_WIFI-1

הפרזנטור גידי גוב בפרסומת טלוויזיה חדשה של אדלר חומסקי אנד ורשבסקי לבזק המשיקה חיבור אלחוטי-חברתי לאינטרנט. "יחד נקים את האינטרנט האלחוטי החברתי הראשון". יח"צ: השירות המוצע מאפשר ללקוחות בזק גלישה חופשית WIFI בחינם גם מחוץ לבית שלכם. כל לקוח משתף חלק קטן מחבילת הגלישה שלו ובתמורה יכול להתחבר לרשת אלחוטית ולגלוש בחינם בכל מקום בארץ בו יש רשת פעילה. השירות מבוסס על הרשתות הביתיות האלחוטיות של לקוחות בזק שפרוסות בכל הארץ. כל לקוח שנרשם לשירות הופך להיות חבר בשירות Bezeq Free WiFi ובכך משתף חלק קטן מה-WIFI בביתו ונהנה מ-WIFI של חברים אחרים.

מרגע הצטרפות לשירות, הנתב שברשותך יציג 2 רשתות אלחוטיות: רשת אחת זו הרשת האלחוטית הפרטית שלך שתיקרא בשם שהגדרת. הרשת האלחוטית השנייה תופיע בשם Bezeq Free ותהיה זמינה רק ללקוחות שמנויים לשירות. רשת זו הינה רשת מאובטחת ונפרדת מהרשת הפרטית שלך ולא תאפשר גישה לרשת הביתית שלך! ההצטרפות לשירות מצריכה נתב רשת אלחוטי תומך בתקן N של בזק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. היום עם החבילות הלא מוגבלות של אינטרנט סלולרי, אפשר לגלוש חינם בטלפון ובמחשב בכל מקום. בלי לשתף, בלי טובות, בלי קליטה על הפנים ובלי ניתוקים בתנועה…

  2. המוצר הזה גאוני ברמה של המצאת הגלגל.
    זה יכול לשנות את העולם. באמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים