הפרסומת ועונשה: המדינה השיקה קמפיין תדמיתי על הורדת יוקר המחיה והרשת מגיבה

yokermi

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בקמפיין חדש עבור משרד החינוך, האוצר ומשרד ראש הממשלה להורדת יוקר המחייה במדינה. "כ-270,000 ילדים זוכים כבר השנה לחינוך חינם מגיל 3, חיסכון של כ-800 ש"ח בכל חודש, לכל ילד".

סרטון התגובה: "כשאתה גר בישראל, אתה יודע שכל הזמן מחכות לך הפתעות… כשבעה מיליון אזרחים זוכים כבר השנה להרעה בתנאי המחייה. תשאלו כבר את 16,000 המובטלים שהצטרפו רק החודש! בקרוב אצלכם.. פרסומת למדיניות הכלכלית של נתניהו. הדיבוב הוא קולה של המציאות…"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. שמעתי על הגנים האלה. פינו מסדרון במבנה, או שליד גן ציבורי או במחסן…
    אולי זו התחלה, ויש כוונת השתפרות אבל לעשות מזה קמפיין כשכל המדינה כואבת על מחירי דלק מטורפים (בגלל מס, לא בגלל עליית מחירים או שער הדולר), על מחירי סופר שעולים, על מחיר לדירה שפעם עלתה שליש…. מחירים רק ממשיכים וממשיכים לגאות לעומת זאת השכר ממש לא עולה בהתאמה, וכאן אני מדברת על ברי המזל בעלי העבודה.

    אבל העיקר שממנים לדתיים שגונבים שטחים, 730,000 למשפחה שתעבור בשקט לדיור קבוע במדינת ישראל. העיקר שמשלמים לדתיים כדי שיתמכו בביבי כשהוא רוצה לתקוף באיראן…
    פוליטיקה זה מוי כייף… משהו משהו…

  2. מגיע להם אינסוף ספופים על השטות הזו. חוץ מתירוץ לשמוע את הקריינית המדהימה, אני לא מבינה למה הם מבזבזים לנו זמן אוויר על הטפיחה העצמית הזו בשכם??
    וזה יוצא מהכיס של משלם המיסים?? יופי… עכשיו אני גם מממנת לביבי את הקמפיין-פרה-בחירות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים