ברנז'ה: דו יו לייק ינון לנדנברג?

ברנז'ה: דו יו לייק ינון לנדנברג?

ינון לנדנברג (Enon Landenberg), מייסד ומבעלי אידיאולוג'יק (E-Dologic) פובליסיס ישראל אשר מגדיר את תפקידו כ-'מנהל אינטראקציה וחדשנות ראשי' בקבוצה הישראלית, מצטרף לקליקת הפרסומאים המתחזקים בנוסף לפרופיל האישי בפייסבוק גם עמוד אוהדים. ביי דפינישן עמוד אוהדים בפייסבוק לאדם פרטי הוא אקט נרקיסיסטי, אך במקרה של לנדנברג בדומה לגדעון עמיחי, ספי שקד ואושיות מובילות בתחום הפרסום הישראלי אשר בתקופה האחרונה פוזלים לחו"ל מדובר במהלך לגיטימי לקידום הקריירה כאינדיבידואל.

ינון הוא מזמן כבר לא פרסומאי, הוא שייך לגילדת ה-AD CELEBS בארץ ויום אחד גם בעולם. לנדנברג מרצה מבוקש, חביב הצרפתים בהנהלה הראשית של פובליסיס ואחד האנשים היותר משפיעים וחזקים בתעשייה הישראלית, אשר עובד במרץ גם על תדמיתו ומיצובו בעולם. היעד של לנדנברג ברור, כזכור עוד לפני פרישתו של גדעון עמיחי מענף הפרסום הישראלי, נחזה במזבלה בניגוד לדעת רבים כי עמיחי יכהן כנשיא השופטים בפסטיבל קאן כאשר מטרת העל שלו היא לאייש תפקיד בכיר ב-Y&R העולמית. גם במקרה המדובר התחזית לגבי ינון ברורה ומדובר בעניין של זמן עד שהנ"ל יאייש תפקיד בכיר כמנהל איזורי/עולמי/בהנהלה הראשית של קבוצת פובליסיס. דו יו לייק ינון לנדנברג? קליק.

פייסבוק: דו יו לייק ינון לנדנברג?
פייסבוק: דו יו לייק ינון לנדנברג?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. [Comment ID #96998 Will Be Quoted Here]

    כל מילה בסלע, מדובר במוות מוחי כתוצאה מהרעלת שתן. עוד ילמדו את זה באקדמיה. יוסי ארז ממש לא שייך לחבורת הליצנים הזאת.

  2. מישהו פה לא קרא גלובס אתמול… ארי מלמוד החליט (יחד עם יורם באומן) להיפטר משני הליצנים דורון וינון ולמזג את פעילות אידיאולוג'יק (המקרטעת) בגלר נסיס פובליסיס. ינון בנה את הקריירה שלו על הג'ורה הענקית שלו ועל אגו נפוח. מי שבונה את התהילה שלו על מכונת לייקים בכפר הנוער של קוקה קולה, סופו שיגיע להרצות בפני איגוד האינטרנט של אינדונזיה. ינון, בדיוק כמו גדעון וספי, הוא פאסה, עבר, היסטוריה. האיש כבר לא רלוונטי לתעשיה שבחר להעליב. ואף מילה על יוסי ארז.

  3. אחד האנשים השנואים בתעשייה ובצדק. האגו שלו שווה רק למשקל שלו
    שימשיך לחפור בפייסבוק על המשפחה שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים