לקראת המעבר לתוכן בתשלום – התקשורת השמאלנית של הארץ עולה להתקפה נגד ישראל היום וחינמונים נוספים ומשווה אותם לזבל

haaretznewspaper

בשבוע הבא אתר הארץ יעבור לפורמט למנויים בתשלום במהלך אסטרטגי אותו מנהיג ליאור קודנר, ראש מחלקת הדיגיטל של הקבוצה. האתר אשר ינעל את תכניו מאחורי 'חומת תשלום' יאפשר לגולשים רגילים לצרוך כותרות של חדשות מתפרצות בלבד, כאשר מרבית תכניו יהיו למנויים משלמים בלבד.

כחלק מהמהלך, השיק הארץ שתי פרסומות אינטרנטיות הלועגות למתחרים – בדגש על החינמון ישראל היום אשר מחולק חינם ומעמיד אף גירסא דיגיטלית בחינם. הפרסומת תחת המסר "דברים טובים לא באים בחינם. הארץ – עיתון ששווה משהו".

הסרטון עלה לרשת תחת הכותרת: "ירון מתפוצץ על המוכר בסופרמרקט בגלל עיתון". מתוך הסרטון: "זה מה שקרה לירון, שהתפרץ על המוכר בסופרמרקט – רק מפני שהוא הציע לו לקחת עיתון חינם… "מה זאת אומרת לקחת עיתון? משהו לא בסדר איתו? בסין כותבים אותו? עם התחת כותבים אותו? אני את העיתון שלי לא מרים מהרצפה, אבל תודה. דברים טובים לא באים בחינם. המהדורות הדיגיטליות של הארץ, עכשיו רק שקל אחד ביום. הארץ – עיתון ששווה משהו".

הפרסומת השנייה: "זוכר שעזרתי לך עם המעבר דירה לפני שבועיים? אז אני צריך שתקפיץ אותי לנתב"ג ב-4:00 לפנות בוקר… נשמע מוכר? דברים טובים לא באים בחינם. המהדורות הדיגיטליות של הארץ, עכשיו רק בשקל אחד ביום!".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. מר קודנר שלום,
    אתם אכן עיתון ששווה משהו – ואין לי בעייה לשלם עליו יותר מעל עיתונים אחרים. אבל לרדת על העיתון שאתם מתקיימים מהדפסתו אצלכם – זה לא צביעות ?? – זה כמו לירוק בבאר ממנה אתם שותים ???

  2. הם לא בסדר.
    דווקא עכשיו שיש הצפה של עיתונים מטעם בעלי אינטרסים, (של שלדון ונוני)
    הארץ, עיתון אמנם שמאלני הרבה פעמים אותי אישית מעצבן אבל מנסה לשמור על איזו שהיא מידה של ניקיון ושקיפות, דווקא העיתון הזה,
    מחליט להיסגר עוד יותר בגטו שלו.
    אבל זה מה שהם היו תמיד יהודונים שמדברים על שוויון אבל לא מדברים עם ה"שווים"

    נב:
    מצד שני שהמדינה תהייה עוד יותר ימנית מטומטמת ושטופת מוח יהיה להם יותר על מה לכתוב ולקוראים שלהם להרגיש צודקים ונכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים