ברנז'ה: זניט מדיה והאתרים הגדולים בישראל מרעידים את האינטרנט הישראלי במסגרת שבוע הפרקינסון

nana10logo

בין ה- 5-12.3 יתקיים שבוע המודעות לפרקינסון בישראל, אשר במהלכו גייסה חברת המדיה 'זניט מדיה' מכל אתרי האינטרנט הגדולים בישראל את הנכס היקר ביותר שלהם, הלוגו. במשך שלושה ימים ירעד הלוגו של האתרים:Ynet , Walla, MAKO ,Nana10, תפוז, ONE. כפעילות מדיה ראשונה מסוגה, על מנת להעלות את המודעות למחלת הפרקינסון.

כ-25,000 חולי פרקינסון חיים כיום בישראל, מחלת הפרקינסון אשר מאופיינת בתופעות בריאותיות קשות ובפגיעה באיכות החיים של החולים ובני המשפחה שלהם, מטרת העמותה הינה לתת תמיכה נפשית ועזרה בהתמודדות היום יומית לחולים ולמשפחותיהם. חברת "זניט מדיה", התגייסה על מנת להרים את שבוע המודעות הישראלי למחלה, בצורה ייחודית המסמלת את אחת מתופעות הלוואי המוכרות ביותר לחולים בה, הרעד.

לצורך הפעילות גייסה זניט מדיה את גופי המדיה הגדולים בישראל; Ynet, Walla , MAKO, תפוז, NANA10 ,ONE. לקמפיין תרומה חדשני וראשון מסוגו בעולם, האתרים יתרמו את הנכס היקר ביותר שלהם, אשר בו אף מפרסם לא יכול לגעת וזאת על מנת לעזור לעמותה וללא מטרות רווח. כחלק מהקמפיין תרמו גופי המדיה גלובס ו- הארץ מדיה באפליקציות המובייל שלהם, להן נמצא שימוש ייחודי גם כן, בצורת באנר המורה לגולש להרעיד את הטלפון הנייד שלו וברגע ההרעדה עולה הזמנה לאירוע ההתרמה לעמותה.

גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה, מסר: "קמפיין מרעידים את האינטרנט בישראל" מיצג עבורנו את החדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, קידמה ואת כל הערכים שאנו מייצגים כחברת מדיה עבור לקוחותינו בעולם העיסקי. זו זכות לתרום קמפיין כזה וברצוני להודות לכל אתרי האינטרנט שלקחו בו חלק" עוד מוסיף אטל "לפני כחמש שנים זניט מדיה חרטה על דיגלה להעניק או לתרום מדיה, למען ארגונים הזקוקים לחשיפה, מודעות ותרומות לפחות פעם בשנה".

אבי בן טל מנכ"ל YNET, מסר: "מדובר בהירתמות חסרת תקדים של עולם האינטרנט הישראלי ובתוך כך ynet שמובילה כאתר החדשות הגדול בישראל לקמפיין חכם וחדשני שמעביר בצורה אפקטיבית את המודעות למחלת הפרקינסון".

יובל נתן מנכ"ל MAKO, מסר: "אנחנו ב-MAKO גאים לקחת חלק בקמפיין החכם והאפקטיבי הזה, שאמור לעורר את המודעות למטרה חשובה באמת".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! מסר: "וואלה! שמחה להתגייס למען קמפיין חשוב זה של העלאת המודעות למחלת הפרקינסון ומאחלת בריאות שלמה לכל עם ישראל".

יריב ג'יבלי, מנכ"ל נענע 10, מסר: "מדובר בפרוייקט חשוב ויוצא דופן להעלאת המודעות למחלה ואתר נענע 10 התגייס באופן מיידי לטובת הקמפיין. אני שמח לראות שעולם האינטרנט הישראלי כולו נרתם למען מטרה חשובה זו, ואין לי ספק שביכולתנו לשנות תפיסות ולהעלות נושאים חשובים לסדר היום הציבורי."

דן חן, מנכ"ל תפוז אנשים, מסר: "תפוז מפעילה פורומים רבים שמשמשים קבוצות תמיכה, ביניהם פורום אוטיזם, פורום הפרעות אכילה, פורום דכאון ועוד. שמחנו לקחת חלק בקמפיין המדובר להגברת המודעות למחלת הפרקינסון ובימים הקרובים אנו מתכוונים לפתוח פורום תמיכה חדש לחולי פרקינסון ובני משפחותיהם."

אודי מילנר, מנכ"ל ONE, מסר: " אנחנו עוסקים בספורט 365 יום בשנה, אבל לא שוכחים לרגע מה הכי חשוב בחיים – הבריאות. אם נצליח לתרום, ולו רק במעט, למודעות למחלה, נהיה יותר מגאים על כך. אנו יכולים רק לקוות שבעקבות מודעות זו, יימצאו הטיפולים הטובים ביותר למחלה ושכולנו נדע רק בריאות״.

בשיאו של שבוע המודעות לפרקינסון יתקיים מופע מרגש של גיל שוחט, מארינה מקסימליאן קרני וסמואל דה בק שפיצר בליווי אנסמבל אליסיום, מטרת האירוע הינה גיוס תרומות לעמותה, כך שתוכל להגיע לעוד חולים אשר אינם מצליחים לקבל טיפול ועזרה

מנכ"ל העמותה אלכס מויססקו: "זו פרבילגיה עצומה בשבילנו לעלות בקמפיין כל כך חדשני ומיוחד, פרקינסון נתפסת כמחלה שאף אחד לא רוצה להתעסק איתה, וזניט מדיה הצליחו להרים קמפיין שהמעביר את המסר בצורה כל כך ישירה, כל כך ברורה, שאנחנו מרגישים שזכינו". "כיום ישנם 25,000 חולי פרקינסון בישראל אבל רק 5% רשומים בעמותה ומקבלים עזרה, אנו בטוחים שבעזרת הקמפיין נוכל להגיע למרבית החולים ולסייע להם ולבני משפחותיהם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. לי זה נשמע כמו
    "גיליתי טריק חדש! בואו ננסה לרכב עליו.
    יש למישהו רעיון לעמותה?"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים