אתרי הצפייה הישירה ממשיכים במאבק כנגד ארגון זיר"ה ועולים עם דומיין נוסף אשר עדיין לא נחסם

אתר גוזלן תחת הכתובת deniro.me
אתר גוזלן תחת הכתובת deniro.me

אתרי הצפייה הישירה גוזלן ונאקו של אלירן גוזלן ממשיכים במאבק כנגד חסימתם לגישה על ידי ארגון זיר"ה וספקיות האינטרנט (תחילת הסיפור) אשר פעלו בניגוד להחלטת בית המשפט ועולים עם אתר חדש אשר עדיין לא נחסם לגישת הגולשים תחת הכתובת deniro.me (דה נירו).

אתר גוזלן תחת הכתובת deniro.me
אתר גוזלן תחת הכתובת deniro.me

איגוד האינטרנט הישראלי מסר הבוקר בתגובה לפוסט שפורסם אמש: "איגוד האינטרנט הישראלי הינו הגוף היחידי בארץ הנלחם למען חופש האינטרנט ופועל רבות למניעת חסימת גישה לאתרי אינטרנט. פעילות החסימה המדוברת אינה קשורה לאיגוד ונעשתה ע"י ספקי האינטרנט לאחר שקיבלו צו של בית המשפט שקבע כי אתרים אלו פוגעים בזכויות יוצרים ועוברים על החוק. אין עוררין על כך שאין לפגוע בזכויות יוצרים. עם זאת יש לזכור, כי חסימת גישה לאתרים הינה פגיעה בזכותו של הציבור לגשת באופן חופשי למידע ברשת, זכות שהיא חלק מחופש הביטוי. בתוך כך, אנו קוראים לבתי המשפט לעשות זאת במשורה, לאחר שנבדקו כל האפשרויות החלופיות ונשמעו עמדות כל הצדדים המעורבים, כולל עמדת הציבור הרחב. כמו כן, אנו קוראים למשרד המשפטים להגדיר את הכללים ואת המקרים בהם אין מן הנמנע אלא לחסום את הגישה לאתרים מסויימים".

אודות זיר"ה (מתוך ויקיפדיה): "זיר"ה (ראשי תיבות של זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) היא התאגדות ישראלית של 11 גופי מדיה שהוקם במטרה להיאבק בהפרת זכויות יוצרים שנגרמת מהורדות פיראטיות ברשת. הארגון מייצג בין היתר את תאגידי התוכן "קשת", "רשת", "ערוץ 10", "יס", "הוט" ומפיצת הסרטים "יונייטד קינג", ומתוקצב על ידם במיליוני שקלים בשנה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים