העיתונאיות הדס שטייף, טל שניידר וענת סרגוסטי טוענות בפייסבוק: איש תקשורת בכיר הטריד מינית לפחות 40 נשים

tumblr_m28ld7jSL81rn3ntuo1_400

העיתונאיות הדס שטייף, טל שניידר וענת סרגוסטי טוענות בסטטוס פייסבוק ויראלי כי הגיעו לידיהן עדויות על כך שאיש תקשורת בכיר בישראל הטריד מינית כ-40 נשים. את הסיפור בחרו השלוש לחשוף בסטטוס פייסבוק, ללא איזכור שמה של האישיות המדוברת.

עידכון: אתר הארץ חשף כי איש התקשורת הבכיר עליו הלינו הנשים הוא עמנואל רוזן.

בסטטוס נכתב: "תא עיתונאיות ישראל עושה מעשה: לידי חברות התא הגיעו מעל 40 עדויות של נשות תקשורת שלטענתן הוטרדו מינית, פיזית ומילולית , במשך תקופה ארוכה, בידי איש תקשורת בכיר. העדויות מצביעות על דפוס התנהגות חוזר של אותו בכיר ,העושה על פי החשד שימוש לרעה בשמו, בתפקידו, ובמעמדו, תוך שימוש לרעה בכוח המשרה. כנשים, וכעיתונאיות , תא העיתונאיות שם לעצמו מטרה למגר את התופעה הפסולה שפוגעת בנשים בכלל, ובמקרה הזה במקצוע העיתונות, ביושרו ובאמינותו".

"התא ממשיך לאסוף עדויות ומזמין נשים נוספות שנפגעו על פי החשד מידיו של איש התקשורת , הזה או אחר, לפנות ולמסור את עדותן. סיפורן וזהותן יהיו חסויים. באמצעות העדויות שלכן, תוכלנה חברות תא העיתונאיות לפעול באופן חוקי ומעשי נגד איש התקשורת בפרט, ובתופעה בכלל. כל צעד קטן, הוא הישג גדול למלחמה נגד פוגעים מיניים. פניות למייל: [email protected]"

הדס שטייף, טל שניידר וענת סרגוסטי
הדס שטייף, טל שניידר וענת סרגוסטי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. עם 40 עדויות לא עושים כלום,למה קוראים לנשים נוספות להעיד?מקווים שהוא אנס מישהי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים