עומרי חיון חושף כי שלום פימה (איקו טורס) וליז סעדיה נכנסים לבית האח הגדול 5 ומקבל שיחה לא נעימה ממאקו וקשת

אחד ממשתפי האח הגדול 5 שנחשף: שלום פימה המכונה איקו טורס
אחד ממשתפי האח הגדול 5 שנחשף: שלום פימה המכונה איקו טורס

בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון, אשר בימים הקרובים לקראת תחילת העונה החמישית של האח הגדול, עתיד להשיק פורטל עצמאי חדש ותוכנית אינטרנטית רכילותית, חשף שני מתמודדים שעתידים להיכנס לבית האח הגדול 5 וקיבל שיחה לא נעימה ממאקו וזכיינית ערוץ 2 קשת באמצעות צד שלישי. חיון חשף כי שלום פימה הידוע גם כ-איקו טורס וליז סעדיה או בשמה המלא ליז (עליזה) אלקובי סעדיה הם שניים מדיירי האח הגדול 5.

עידכון 03.05 12:51: האם חן טל, אושיית הפייסבוק הכי פרובוקטיבית ומדוברת בישראל נכנסת לבית האח הגדול?

איקו טורס (שלום פימה) הוא ישראלי אשר מתגורר ב-12 השנים האחרונות בתאילנד ועובד כסוכן נסיעות, בעברו כדורסלן בקבוצת הפועל גליל עליון. ליז (עליזה) אלקובי סעדיה היא אם לשני ילדים אשר על פי מה שכתבה בפרופיל הפייסבוק האישי שלה, מחפשת עתיד טוב יותר למשפחתה באמצעות כספי הזכיה (מיליון ש"ח ברוטו) באח הגדול.

חיון קיבל שיחה מרן תלם (סמנכ"ל התוכניות של קשת) ושיחה נוספת מאלון המלהק הראשי של האח הגדול ולאחר מכן שיחה שלישית מסוכן פליטי הריאליטי ובן זוגה של דנה רון, יריב נתי, אשר נשלח כצד שלישי מתווך.

בסטטוס פייסבוק כתב חיון: "סצינה מסרט: הגוף תקשורת הכי גדול בישראל מתקשר לבלוגר הקטן שהם מתעלמים ממנו כבר שנים ורומסים אותו ואת הצלחתו ופונים להגיון שלו שלא יהרוס את ערב הפתיחה של האח הגדול כשהוא הולך לפרסם חלק מהמשתתפים. הם נלחצים ושולחים גורם שלישי שיעזור בשכנוע אבל לא מוכנים להודות פעם אחת ולתמיד שאי אפשר להתעלם ממני ומותר לפעמים גם לרדת מהעץ ולא רק שזה מגיע לרמה הזאת. לא רוצה להרוויח הזדמנות אני רוצה ליצור אחת כזאת".

אחד ממשתפי האח הגדול 5 שנחשף: שלום פימה המכונה איקו טורס:

אחד ממשתפי האח הגדול 5 שנחשף: שלום פימה המכונה איקו טורס
אחד ממשתפי האח הגדול 5 שנחשף: שלום פימה המכונה איקו טורס

אחת ממשתפי האח הגדול 5 שנחשפה: ליז אלקובי סעדיה אשר כתבה בסטטוס פייסבוק: "עם עיינים מלאות ושטופות מדמעות …. אני נוסע אבל אני יודע שעוד הדרך ארוכה אני נוסעת לסדר לנו עתיד !!!!". יממה לאחר כתיבת הסטטוס החליט אלקובי סעדיה לפרוש מהאח הגדול.

אחת ממשתפי האח הגדול 5 שנחשפה: ליז אלקובי סעדיה אשר כתבה בסטטוס פייסבוק
אחת ממשתפי האח הגדול 5 שנחשפה: ליז אלקובי סעדיה אשר כתבה בסטטוס פייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים