הפאדיחה של פארק המים שפיים ממשיכה: האם מותר לאונן בשטח הפארק? ודרושות מלצריות כוסיות עם מראה של נותנות

masterbate

הפאדיחה של פארק המים שפיים ממשיכה, והפעם אחרי שסידרו את הכיתוב שלועג לצרכנים ומכנה אותם חולירות, גולשים מגלים פנינים נוספות באתר של פארק המים, במדור השאלות הנפוצות נכתבה תשובה לשאלה: האם מותר לאונן בשטח הפארק? במדור אחר באתר נכתב: "תבואו יש ים כוסיות !!! — this is also not funny" ובמדור הדרושים של הפארק פורסמה דרישה ל-"מלצריות כוסיות עם מראה של נותנות".

לגבי האוננות נכתב: "מובן! אוננות הנה דבר בריא ונפלא, ואנו ממליצים עליה בפה מלא לכל לקוחותינו מעל גיל 18. עם זאת אנו מבקשים להקפיד על דיסקרטיות מירבית ועל כן מציעים שלא לעשות זאת בשטח הציבורי כי אם באיזורים המתאימים לכך, דוגמת חדרי שירותים, מקומות מסתור (מאחורי פחי הזבל למשל) ועוד.ok i have to admit this is really funny… i dont know who you are but i'm calling the police k lol חחחחחח :)". קישורים: תבואו יש ים כוסיות (קליק) // אוננות בפארק (קליק).

עוד נכתב: "למה היו כל כך הרבה כניסות בזמן האחרון? כי קל מאוד לקבל admin access אני מציע לשנות חברה או להתלונן על אי טיפול בפריצה מסוג SQL INJECTION… סתם להסיב את צומת לבכם. למרות שאני משער שהרווחתם הרבה כניסות בגלל זה. דודו תעשה לי ילד אני רוצה למסור ד"ש לאבא ולאמא המופלאים, לכל הכיתה התמכת, ולקבוצת הגמילה התותחית. וכמובן לדוד אסור לשכוח את דודו. אה כן ודיבו אוכל אותו. תודה."

מפארק המים נמסר: "לצערנו פרצו לאתר האינטרנט שלנו, שיבשו את התצוגות ובין היתר שינו את הטקסטים הכתובים לטקסטים פוגעניים בנו ובלקוחותינו. מעבר לזה, פורסמה גם בסטטוסים מצייצים תמונת מסך מתוך מפת האתר, ואנו מבינים שלא מעט אנשים חושבים שזה אמיתי לחלוטין (ולא כך הדבר). בנוסף, מתקשרים אלינו למשרד הרבה אנשים כועסים ובצדק, ואנו מתנצלים בפני כולם על אי הנעימות. אז שוב, מדובר בפריצה לאתר, ואנו עושים הכל כדי להחזיר את האתר לקדמותו ולסגור את הפרצות שנוצלו בזדון. נשמח לראותכם עוד עשרה ימים, עם פתיחת עונת 2013 (ואולי המגלשה החדשה כבר תהיה מוכנה…)"

הפאדיחה של פארק המים שפיים ממשיכה: האם מותר לאונן בשטח הפארק?
הפאדיחה של פארק המים שפיים ממשיכה: האם מותר לאונן בשטח הפארק?
תבואו יש ים כוסיות !!! --- this is also not funny
תבואו יש ים כוסיות !!! — this is also not funny

מדור הדרושים: דרושות מלצריות כוסיות עם מראה של נותנות

דרושות מלצריות כוסיות עם מראה של נותנות
דרושות מלצריות כוסיות עם מראה של נותנות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים