שילוט חוצות ישראלי: 10% מהזוגות בישראל לא יכולים להתחתן

שילוט חוצות ישראלי מגניב: 10% מהזוגות בישראל לא יכולים להתחתן
שילוט חוצות ישראלי מגניב: 10% מהזוגות בישראל לא יכולים להתחתן

משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS מביע תמיכה בנישואים גאים בישראל בקמפיין חוצות קהילתי עבור 'העמותה למען נישואים גאים בישראל'. שילוט החוצות קורא לחתימה על עצומה ותמיכה בנישואים חד-מיניים בישראל.

שילוט חוצות ישראלי מגניב: 10% מהזוגות בישראל לא יכולים להתחתן
שילוט חוצות ישראלי מגניב: 10% מהזוגות בישראל לא יכולים להתחתן

מתוך העצומה: "10,000 קילומטרים ארוכים ויקרים מפרידים בין תל אביב לטורונטו, וזו הדרך שאותה צריכים לעבור כל אותן ואותם ישראלים לסביות והומואים שרוצים להתחתן, על מנת שיוכלו להיות מוכרים (חלקית) כאן בישראל כנשואים. עם המאבק לנישואים אזרחיים, חברי הקהילה הגאה הם האנשים המופלים ביותר מבחינת החוק הישראלי. כשזוג לסביות או הומואים מתכנן להתחתן, נותרת בפניו הברירה לעשות אירוע בעל אופי טקסי בלבד בישראל, או לטוס למדינה שבה ניתנת האופציה לנתינים זרים להתחתן ולקבל אישור רשמי של השלטונות לכך.

אז על מה אנחנו מדברים? איפה כבר יכולים לסביות והומואים להתחתן ברחבי העולם? על מדינות כמו ארגנטינה ואורוגוואי בדרום אמריקה, דרום אפריקה ביבשת השחורה, בריטניה, ספרד, צרפת, הולנד, בלגיה, איסלנד, פורטוגל וגרמניה באירופה, דנמרק ושבדיה בסקנדינביה, וכמובן החלוצה קנדה ועמה שורות-שורות של מדינות בארצות הברית – כל אלה כבר מכירות בזכותם הלגיטימית של בני הקהילה הגאה לנישואים כחוק.

הערכות זהירות מדברות על כך שלפחות 20 מדינות נוספות – בעיקר מדינות אירופיות, בלחץ האיחוד האירופי – יצטרפו למהפכה בשנתיים הקרובות ויאשרו בתחומן שוויון זכויות מלא בתחום הנישואים הגאים, שלאחריהם יבואו גם זכויות נוספות כמו הזכות לאימוץ ילדים, פונדקאות גאה (במדינות שבהן ניתן לבצע פונדקאות), ועוד זכויות שונות הנלוות לכל אזרחית ואזרח עם הקמת תא משפחתי. קצת לא הגיוני שבשנת 2013 הקריאה לשוויון לא הסתיימה, והפרלמנט הישראלי מפגר מרחק של כמה חודשים טובים במקרה הרע עד כמה שנים לעומת מדינות נאורות. ממחקרים שנעשו בארצות הברית עולה ששיעור התמיכה בנישואים גאים הכפיל את עצמו תוך עשור, ומאז החלו מדינות שונות לאשר בתחומן נישואים גאים, יותר ויותר זוגות חד-מיניים בחרו למסד את הקשר ביניהם.

העמותה למען נישואים גאים בישראל
העמותה למען נישואים גאים בישראל

עם כניסת "יש עתיד" ויאיר לפיד לממשלה, והעובדה שהממשלה הנוכחית היא הראשונה מאז ממשלת שרון ללא חרדים, התעוררה תקווה מחודשת למהפכה אזרחית אמיתית בישראל. שר האוצר התבטא לא פעם בתמיכתו בזכות לנישואים גאים, הן בכנסי בחירות והן בסטטוסים שונים בפייסבוק. עכשיו זה הזמן שלנו להמשיך ולהציק לו ולחבריו השונים לספסלי הכנסת – יש לנו הזדמנות היסטורית לבצע שינוי אמיתי ונחוץ. קחו בחשבון את קהל המצביעים, עולי חבר העמים, של אביגדור ליברמן, ותגלו שגם בתוך הליכוד יש לא מעט אנשים שמחויבים למצביעים שלהם, לשנות את החוקים לטובת פסולי החיתון – עולים חדשים מחד וזוגות גאות וגאים מנגד. אז קדימה זה הזמן להביע תמיכה!".

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: אורי לבני ארט דיירקטור: עידו אלון קופירייטרית: מור בוזגלו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. [Comment ID #100610 Will Be Quoted Here]

    מה זה משנה השם…
    כל כך מפריע לך, קח את הרגליים שלך ותצתרף למאבק ותשנה מבפנים
    בינתיים הגייז הם אלה שנאבקים ונלחמים על הזכויות שלהם פה
    וחוץ מהם ועוד כמה זוגות שנאבקים על שיוויון זכויות במדינה הקשה הזאת..
    אף אחד אחר פה לא מרים את הכפפה.
    אז שיקראו לעצמם איך שמרגיש להם נכון…
    ומצידי שיקראו לעצמם "עמותת מקיימי יחסי המין-האנאלים"
    העיקר שמישהו ישנה פה כבר משהו-
    הציבור במדינה כבר התחיל לאבד תקווה מהשלטון הזה ממזמן.. וזה לא משתפר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים