מי מנסה להפליל את עומרי חיון? משטרת ישראל הוציאה צו מעצר נגד בלוגר הרכילות

semel

מאז תחילתה של העונה החמישית של האח הגדול, בלוגר הרכילות עומרי חיון הצליח להרגיז לא מעט אנשים וגופי תקשורת. ביממה האחרונה חשף חיון כמה סודות מבית האח הגדול שהציתו את הרשת (רוני מיילי וכו') ואף גררו לאיומי תביעה מצד קשת. עתה הבלוגר מספר כי משטרת ישראל הוציאה נגדו צו מעצר וטוען לניסיון להפלילו. מחיון נמסר כי מדובר באירוע אמיתי ולא במתיחה. מירי שמש, אימו של עומרי אישרה את הדברים הוסיפה: "העירו אותי באמצע השינה ברור שזאת עבודה של אנשים קטנים וקנאים".

לפני מספר דקות, חיון כתב בסטטוס פייסבוק: "יש את זה ביותר חולני? משטרת ישראל הגיעה לפני מספר דקות לבית הורי ודרשה לעצור אותי. אחרי מספר דקות, התקשר אלי בלש ושאל אותי איפה אני נמצא. כשניסיתי להבין אם מדובר במתיחה, נאמר שהם יודעים על כוונתי לפגיעה בבית ראש הממשלה ונסיון להצית אותו. לאחר מספר דקות, אני מתחיל להבין שהסיפור הזה לא מצחיק ומשטרת ישראל דפקה בדלת של משפחתי במטרה לעצור אותי. התבקשתי להגיע לתחנה ברחובות. נו באמת, שיוצא לי מונית איך אגיע מתל אביב לרחובות? קצת יחס VIP".

חיון המשיך וכתב: "הבלש המשיך לטעון שהוא יודע על תוכניותי הזדוניות לפגוע בביבי המהמם. בתגובה אמרתי לו שההתעסקות היחידה שיש לי היא בהדחתו של רוני מיילי מהאח הגדול. הוא אמר שהוא כבר הודח. (בלש שצופה בהאח הגדול, אוקי.) בקיצור, מישהו מנסה להפיל/להפליל אותי ומשטרת ישראל קופצת ועוצרת? אז לבלש המדובר שתדע שגם אסי עזר רוצה להצית את הבית של מירי רגב!!!! ואם בכל זאת יגיעו לעצור אותי אני רוצה מעצר מתוקשר!!!".

מי מנסה להפליל את עומרי חיון? משטרת ישראל הוציאה צו מעצר נגד בלוגר הרכילות
מי מנסה להפליל את עומרי חיון? משטרת ישראל הוציאה צו מעצר נגד בלוגר הרכילות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים