פרסום ראשון: בית הספר עבודי קריאייטיב סוגר את שעריו ומודיע על הפסקת פעילות בית הספר

פרסום ראשון: בית הספר עבודי קריאייטיב סוגר את שעריו ומודיע על הפסקת פעילות בית הספר
פרסום ראשון: בית הספר עבודי קריאייטיב סוגר את שעריו ומודיע על הפסקת פעילות בית הספר

ממידע ראשוני שהגיע למזבלה בדקות האחרונות, עולה כי בית הספר למקצועות הפרסום והתקשורת 'עבודי קריאייטיב' הודיע היום על סיום פעילותו בעקבות קשיים רבים, בדגש על קשיים כלכליים ואי יכולת לעמוד בתשלומים למרצים ובהבטחות לסטודנטים.

במכתב ששוגר היום לתלמידים נכתב: "סטודנט יקר, מאחר ועקב קשיים רבים אין ביכולתנו להמשיך ולספק את השרותים המקצועיים הנדרשים, אנחנו נאלצים להודיע על הפסקת פעילות בית הספר. ננסה לעשות כמיטב יכולתנו כדי לאפשר לך לייצר תיק עבודות מקצועי ולקבל תעודת סיום. נעדכן אותך בהמשך על האפשרויות לכך. בכבוד רב עבודי קריאייטיב בית ספר לפרסום בע"מ. בכל שאלה תוכל לפנות ל[email protected]."

כזכור סממני הצרות של עבודי החלו כבר לפני כשנתיים עם קבלת תלונות רבות מצד מרצים עם הלנת שכרם ותלונות של סטודנטים על התעלמות מוחלטת מצד ההנהלה. עוד בנושא: צרות בעבודי קריאייטיב – גל נטישה נוסף, תשלומים שלא מגיעים והתעלמות מסטודנטים

העין של עבודי דומעת: איור The Daily Killer

העין של עבודי דומעת: איור The Daily Killer
העין של עבודי דומעת: איור The Daily Killer

קופיארטר – עבודים

קופיארטר - עבודים
קופיארטר – עבודים

סטודנטים לקופירייטינג בעבודי אישרו את הדברים. תגובת עבודי קריאייטיב תעודכן ברגע שתתקבל.

פרסום ראשון: בית הספר עבודי קריאייטיב סוגר את שעריו
פרסום ראשון: בית הספר עבודי קריאייטיב סוגר את שעריו

אודות עבודי קריאייטיב: בית הספר נוסד בשנת 1989 על ידי אהרון עבודי, והיווה חלק מחברת 'עבודי' העוסקת בתחומי הפרסום בישראל. ב-2003 הועבר בית הספר לתפעולו של נאור הרמן. בית הספר מציע מגוון קורסים, סדנאות, לימודי תעודה, הכשרות ולימודי העשרה בתחומי פרסום, קופירייטינג וקריאייטיב במספר מגמות לימוד. במסגרת הלימודים משתלבים הסטודנטים בלימודים רב תחומיים המשלבים בין לימודי תאוריה והתנסות מעשית. הלימודים מועברים על ידי סגל הכולל אנשי קריאייטיב ופרסום. בית הספר נוהג לשלב בנושאי הלימוד מודעות חברתית וסביבתית.

האימייל אשר נשלח היום לתלמידי עבודי קריאייטיב:

הודעה לתלמידי עבודי קריאייטיב
הודעה לתלמידי עבודי קריאייטיב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. היום ניתן לראות סטודנטים לתקשורת במכללות שונות בארץ שמרגישים בעת הלימודים כי העולם בכף ידם, לצערי, לא כך הדבר. שוק הפרסום הישראלי סובל מאנומליה חסרת גבולות שלא מאפשרת כניסתם של שחקנים חדשים למשחק . לא די בכך, מספיק רק לעקוב ולראות שמידי יום מתפטרים מתפקידם בכירים בפרסום במקומי ופונים דרך עצמאית , ועוד לא הזכרנו את משרדי הפרסום הקטנים שנרמסים, ועל חוסר צמיחתם של "הגדולים".
    "עבודי קריאייטיב" או בלשון הסטודנטים "עבודי " מסמלת תקופה בתולים של פרסום מקומי (ללא קשר למהלכים כאלו ואחרים שנעשו ע"י מנהלים שונים שלא נהגו כראוי והלינו שכר), אני ממליץ לקוראים לקרוא את "עבודי הספר" ולהבין כמה דברים על המותג. בית הספר הוא בעצם הנס האחרון של כל מה שהמותג עבודי ייצג – ולצערנו הוא הורד השבוע עקב ניהול כושל.
    לי כתלמיד שם בעברי – על כל התרעומות שהיו לי ולכיתתי על הניהול הכושל ,על ההבטחות שלא קוימו ועל האווירה הקצת מעורערת ולא יציבה במקום- עדיין צר על סגירתו.
    אני יודע שדבריי אלה מכעיסים הרבה שנפגעו, אך עדיין – כמאמר השיר "זה לא כל כך נעים לראות גן סגור"- במיוחד וזה הגן שלמדת בו . אני אשמח לדעת כי בעל המותג – אהרון עבודי – יחזיר עטרה ליושנה ויפתח אותו מחדש בהנהלה מוצלחת יותר מקודמתה.

  2. שאיו קשר בכלל לענף הפרסום.
    המקום הזה היה מנוהל בצורה מחורבנת כבר כמה שנים טובות. זה היה עניין של זמן. הפסיקו להתחלף הפראיירים כי כבר לא נשארו סטודנטים שימליצו על המקום.

  3. כל כך חבל עד דאבדין. יהיה לי הזכות לומר שזכיתי ללמוד שם ולהעביר תקופה מופלאה. מקווה שימצאו המשאבים לטובת פתיחתו המחודשת. יחד עם זאת – אי הסדרים מעולם היו מנת חלקו. סגירתו היא רק רמז לבאות בעולם הפרסום הישראלי ההולך לאבדון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים