בעקבות סגירת עבודי קריאייטיב: סטודיו 6B ומכללת מנטור מתגייסים למען התלמידים

קופיארטר – עבודים
קופיארטר – עבודים

כפי שפורסם לראשונה במזבלה, בית הספר לפרסום ומקצועות התקשורת 'עבודי קריאייטיב' סוגר את שעריו, עם חובות רבים כלפי מרצים וסטודנטים שלא יסיימו את לימודיהם. מכללת 'מנטור' לצילום ולגרפיקה והמסלול הגרפי בסטודיו 6B החליטו להרים את הכפפה ולנצל את המומנטום למען הסטודנטים.

חשוב לציין כי למזבלה אין שום קשר לגורמים המדוברים ודבריהם מובאים לפניכם על אחריותם בלבד וכפי שאלה כתבו בהודעות בעמוד הפייסבוק של המזבלה.

ממכללת מנטור נמסר: "מכללת 'מנטור' מעניקה לתלמידי מגמת עיצוב גרפי ובניית אתרים ב'עבודי קריאייטיב' מילגה מלאה בשווי 5,600 ₪, ללא כל תוספת תשלום, לסיום לימודי חלק העיצוב הגרפי. המילגה תינתן לתלמידים שלמדו במכללת מנטור במסגרת מסלול לימודיהם ב'עבודי'. על בסיס מקום פנוי. לתלמידים שלא למדו אצלינו נשמח להציע ככל האפשר פתרונות נוספים".

אלון ג'משידה, ראש החוג לעיצוב גרפי בסטודיו 6B מסר: "לכל תלמידי עבודי שננטשו-צר לי על שכך נוהגים בכם ומגיע לכם יותר. המסלול הגרפי בסטודיו 6B מעוניין לסייע לכם לסיים את הלימודים ואשמח אם תצרו עימי קשר".

עבודי קריאייטיב נסגר. אילוסטרציה: קופיארטר – "עבודים".

קופיארטר – עבודים
קופיארטר – עבודים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. יש עוד מקום אחד שלא יצא ביח"צ, ועדיין הוא עוזר לסטודנטים והם נוהרים אליו לבד כי הם מבינים שזה המקום הכי מקצועי וטוב להגיע אליו.
    לצאת בהודעות כאלה כאילו אכפת להם זה ממש לטרוף כבש שנתקע בכפר של זאבים.
    אז תתחילו לבדוק טוב טוב איפה נמצאים הסטודנטים של עבודי עכשיו.
    ללא פרסום, ועם הרבה חמלה.

  2. לרוב, כשדברים כאלה קורים, אני באמת מסכים ומגנה את הקופצים על המציאה. הפעם אני ממש רוצה לציין לשבח ולברך את מנטור. שימו לב, הם נותנים את הקורס חינם! בלי התחייבות, בלי אחוזי הנחה – כל הקורס חינם!
    למדתי שם ואני יודע בדיוק מאיפה זה מגיע. ללא כל ספק המכללה הכי נחמדה וקשובה שהיכרתי.
    נסו בג׳ון ברייס לדבר עם המנכ״ל או הבעלים אין לכם סיכוי. במנטור, המשרד של הבעלים (ערן בורוכוב), נמצא בכניסה, הדלת תמיד פתוחה ותמיד אפשר להיכנס ולדבר איתו

  3. שוק של טורפי נבלות 🙂 כולם קופצים על השניים וחצי סטודנטים 'אבודים'
    חברים – טוב שכך – לכו ללמוד משהו מועיל, ובמקום ראוי יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים