פרסומת: 1+1 לתערוכת אמנות הלגו ללקוחות לאומי קארד

pinukim2013leumi

מקאן אריקסון בפרסומת טלוויזיה בכיכובם של הפרזנטורים קרן מור ויובל סגל של לאומי קארד המתקשרת את מבצע "רק בלאומי קארד 1+1 לתערוכת אמנות הלגו ועוד פינוקים ואטרקציות לקיץ". קליק לצפייה בכל הפרסומות בקמפיין 'תמיד לפנק' של לאומי קארד.

תערוכת The Art Of The Brick הציגה בצפון אמריקה, אסיה, אוסטרליה וכעת מגיעה לראשונה גם לישראל. זוהי התערוכה הראשונה המתמקדת בצעצוע הפופולרי – לבני הלגו, כמדיום אמנותי. יצירותיו של האמן, נתן סוואיה, מורכבות מאין ספור לבני לגו בודדות ובנייתן החלה כבר ב-2002. כל תערוכה כוללת אין ספור חתיכות לגו צבעוניות, אותן הפך סוואיה ליצירות פרי דמיונו אשר מעוררות השתאות.

סוואיה היה האמן הראשון אי פעם אשר הכניס את לבני הלגו לעולם האמנות. פסליו הייחודיים והתערוכה שלו, The Art Of The Brick, ממשיכות לעורר יצירתיות ושוברות שיאים של מספרי מבקרים סביב לעולם. יכולתו של סוואיה להפוך צעצוע נפוץ זה למשהו בעל משמעות ודבקותו בשלמות מרחבית מאפשרות לו להפוך צעצוע זה, שכמעט כל ילד שיחק בו, לרמה של אמנות בת-זמננו.

"עבודות אלה אישיות מאד עבורי, מאחר והן משקפות את צמיחתי כאמן בעת ששאפתי לגלות את זהותי היצירתית", אומר סוואיה. "התערוכה נגישה מכיוון שהיא נוגעת בילד הנמצא בכל אחד מאיתנו ובאותה עת מאירה רעיונות מתוחכמים ומורכבים. כל אחד יכול להתחבר למדיום הזה מאחר וזהו צעצוע הנמצא בביתם של ילדים רבים. אך כאשר תצוגה זו הוצגה לראשונה ב-2007, מטרתי היתה להעלות את כלי המשחק הפשוט הזה למקום בו הוא מעולם לא היה קודם לכן".

בתערוכה ישולב באופן בלעדי לישראל אזור פעילויות לגו אינטראקטיבי לכל המשפחה הכולל שולחנות בניה חופשית מאלפי קוביות לגו וצפיה בסרטים וסדרות לגו. מתחם לגו CHIMA ענק הכולל תחרויות, אימונים, זירת קרב ועוד פעילויות רבות לגדולים וקטנים כאחד. כמו כן, מתחם התערוכה כולל את תצוגת הלגו של מהנדסים צעירים, זוהי תערוכה ייחודית וראשונה בישראל שנוצרה ע"י קהילת המהנדסים הצעירים הישראלית במטרה להעניק למבקרים הצצה לעולם הלגו הרובוטי, ההנדסי והאמנותי המקומי. בתערוכה זו תמצאו עשרות דגמי לגו רובוטיים, מייצגי אמנות ישראלית מקוריים ועמדות משחק אינטראקטיביות אשר פותחו ע"י קהילה זו ויעצימו את חווייתכם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים