תלמידי בית הספר למוסיקה ארטיק מציגים את קליפ הילדים של קסטרו

תלמידי בית הספר למוסיקה ארטיק מציגים את קליפ הילדים של קסטרו
תלמידי בית הספר למוסיקה ארטיק מציגים את קליפ הילדים של קסטרו

ראובני פרידן IPG משיקים את 'הילדים של קסטרו' – קולקציית אופנת הילדים של קסטרו (Castro) בוידאו קליפ בכיכובם של תלמידי בית הספר למוסיקה – ארטיק, אשר גם אמונים על שני להיטי קאבר שהפכו לויראלים ביו טיוב בשנה האחרונה.

תלמידי ארטיק מיוזיק מציגים את קליפ הילדים של קסטרו
תלמידי ארטיק מיוזיק מציגים את קליפ הילדים של קסטרו

יח"צ: "לראשונה בישראל שודרה אמש בערוץ 2 פרסומת של שלוש דקות! רגע לפני ההדחה באח הגדול, השתלטו על המסך הילדים של קסטרו ובאמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובית ספר למוסיקה ארטיק ביצעו את הלהיט הגדול של הקיץ "I love it" של icona pop במשך שלוש דקות בזמן של צפיית שיא. הקמפיין הראשון מסוגו הוא חלק ממהלך ההשקה של המותג לקטגוריית הילדים, מהלך אשר כלל פתיחה של כ-25 חנויות ביום אחד! אגב, החנויות שרק אתמול נפתחו כבר התרוקנו מסחורה ביום הפתיחה".

זיו קורן, מנכ״ל משותף ראובני פרידן IPG: "אחרי שנים ארוכות של שותפות יוצאת דופן קסטרו סוף סוף הסכימה לעשות לנו ילדים… אנחנו גאים להיות שותפים ליצירה של מותג האופנה האהוב בישראל אשר הוביל מאז ומתמיד את הקמפיינים הכי פורצי דרך בישראל: מיעל אבוקסיס והמעיל המיתולוגי, דרך כיבוש קטגוריות הגברים והג׳ינס, יצירת הקהילה הדיגיטלית הגדולה בישראל עם כחצי מיליון חברים שהפכו ללקוחות החנות הראשונה באינטרנט וכעת הבייבי החדש והמרגש: הילדים של קסטרו. אני אומנם לא אובייקטיבי, אבל מוכרח להודות שהילדים של קסטרו עשו לי חשק לילד משלי, עם ג׳ינס טי שרט ומערכת תופים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

12 תגובות לפוסט

12 תגובות

  1. ראובני הם משרד מחורבן אבל פה דווקא הביאו יציאה לא רעה בכלל
    #גםשעוןמקולקלמראהפעמייםביוםאתהשעה

  2. תגובה ל"צופה" :

    למה כל כך קשה לך לפרגן??

    פרסומת יפה ואיזה ילדים מקסימים!
    כמה כיף לראות את זה בטלוויזיה

  3. מדהים!
    כמה כישרון! רעיון נפלא עם קונספט של קסטרו בשילוב ילדים מוכשרים!

    כל הכבוד!!!

  4. דווקא אני חושב שזה מקסים.
    אמנם יש שם כמה ילדים שנראים קצת לחוצים וריחמתי עליהם, ובטח התעללו בהם ימים שלמים כדי להגיע לתוצאה הזאת, אבל בסוף זה נוגע.

  5. האמת שחלק מהאשמות של ״צופה ״ נכונות אך במקומו לא הייתי מטיח אותם ככה האומנם לילדים אין שום קשר ל קסטרו אבל שה לא משהו שהוא לא טוב אולי אפילו חדשני אבל חיכיתי וחיכיתי אחרי ש 2 דקות זה כבר היה משעמם אבל הגרסה הקצרה סבבה והילדים האלה בלי קשר לכולם מוכשרים בטירוף!!!! לא האמנתי שזה הם ברמת רקדו צחקו שרו ניגנו הם הם…. אתם יודעים מתוקים בטירוף !!!!!! בקיצור הילדים הכי מוכשרים מתוקים ואם שמחת חיים שראיתי ועוד הראה!

  6. שעמום של קליפ
    על אחת כמה וכמה שעמום של פרסומת
    לא מחזיק עשרים שניות
    על אחת כמה כמה שלוש דקות ארוכות ומשמימות
    בימוי רע
    צילום רע
    עריכה גרועה
    ומה הקשר למותג
    רק אלוהים יודע
    בקיצור התלהבות מיותרת של החברה בראובני פרידן
    והתלהבות מיותרת ללא קשר למותג של אריאל פרידן מחבורת הילדים המנגנת הזו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים