תכירו את אסכולי – כל יום לומדים משהו חדש

talnavaroasko

מאת: טל נברו, יועצת שיווק דיגיטלית, מדריכה ומרצה בתחום הדיגיטל

מכירים את זה שאתם הולכים למסעדה של "אכול כפי יכולתך", משלמים סכום מסויים ואוכלים עד שכואבת הבטן? אסכולי, אתר קורסים והדרכות אונליין, לקח את המודל הזה ויישם אותו באתר המכיל אוסף של קורסים איכותיים במיוחד שפונים גם לבעלי עסקים, גם לחברות ואירגונים וגם לאנשים פרטיים. בין הקורסים שבאתר ניתן למצוא: פוטושופ, אקסל, אנגלית עסקית, eBay, ניהול זמן, שיטת מכירות יעילה, קורסים ב צילום, וורדפרס, פאוור פוינט, וורד, גוגל אדוורדס, גוגל אנאליטיקס, HTML, ניהול זמן, פייסבוק, לינקאין, עמידה מול קהל ועוד.

אז נכון, יש היום המון מכללות ואוניברסיטאות שמלמדות את הקורסים האלה. מה היתרון באסכולי? נתחיל מזה שיש לו כמה יתרונות, לא רק אחד… קודם כל, מדובר באתר שבנוי על מודל "צפה כפי יכולתך", כלומר – האתר נותן גישה לכל התכנים והקורסים, בקניה של מנוי בכ-200 ש"ח לחודש ומרגע ההתחברות, יכול המשתמש לצפות בכל התכנים באתר כמה פעמים שירצה ומתי שמתחשק לו.

באסכולי ניתן להקשיב לחוד החנית של המרצים במדינה,כגון הטכנולוגי: ערן שטרן , SFX , צביקה דפנה, אלכסי קלצל, שי שקולניק ועוד רבים וטובים. בצד העסקי מככבים עו"ד יניב זייד, ערן שטרן וניר דובדבני ועוד. את משבצת האינטרנט והמדיה החברתית, ממלאים מדריכים ומרצים כמו ורד חורי, מרב באבאי, אני, טל נברו ועוד רבים וטובים. יתרון משמעותי נוסף הוא שבאתר אסכולי, המשתמש יוכל לראות את התכנים איפה שנוח לו לצפות בהם, כלומר – הוא לא צריך להוציא את הרכב מהחניה, או לעלות על רכבת כדי להגיע לכיתת הלימודים, אלא יוכל לצפות בקורסים שהוא בוחר מהספה בסלון, או מחוף בתאילנד.

בנוסף – יוכל המשתמש ליהנות מכתוביות בסרטונים, מרשימה של קורסים בהם הוא כבר צפה, כדי שיוכל לעקוב באופן מסודר אחרי תהליכי הלמידה שלו ובסיום הקורס – הוא גם מקבל תעודה המציינת כי עבר את הקורס בהצלחה.

לימודים בכיתה או לימודים אונליין
יש אנשים שלא מסוגלים ללמוד מול מסך. זה מוכר וידוע. אבל באסכולי, חשבו גם על זה, ויצרו סרטונים מיוחדים עשירים בצבע, בהדגמות ובאנימציה נעימה לעין ונוחה להבנה. בנוסף, לימודים בכתה כרוכים בדר"כ בעלויות גבוהות, בהתחייבויות לטווח ארוך ובמאמצי הגעה לשיעור, שגם במהלך השיעור, אתה מתחלק בזמן שלך עם עוד אנשים, כאשר כל רגע צצות שאלות שיכולות לעכב את השיעור ולא תמיד ישנה גישה אישית לכל תלמיד. בלימודים אונליין, אפשר לעשות הפסקות תוך כדי השיעור, אפשר לקפוץ לשיעור שלפני או להתקדם קדימה לשיעור הבא, אפשר כמובן להפסיק שיעור באמצע או לעבור ללמוד משהו אחר לגמרי. כל זה ללא תוספת תשלום באתר.

מספרים, רבותי, מספרים
הפוטנציאל האדיר של לימודים אונליין הינו קונספט שהתפתח במקומות שונים בעולם והנתונים מעידים על כך שזוהי תופעה שיותר ויותר אנשים מתחברים אליה. רק לפני כשבועיים עלתה אסכולי לאויר וכבר יש בה 35% לקוחות חוזרים, כניסות מכל העולם, אנשים נשארים באתר זמן רב (ממוצע של כ-17%) והמספרים הולכים וגדלים. יש כיום באסכולי יותר מ-60 קורסים מגוונים וכל הזמן נוספים עוד ועוד – אבל המחיר נשאר זהה! אז אם בא לכם ללמוד משהו חדש, ולא בא לכם להוציא עליו טונות של כסף, או שאין לכם זמן להגיע לשיעורים בכתה שצריך לשרוף בשבילם זמן נסיעות ואולי בשעות שלא נוחות לכם – פשוט נסו את אסכולי. אפילו לחודש אחד.

לא בא לכם טוב? תמיד אפשר לבטל את המנוי, ללא כל התחיבות. אבל האמת היא, שברור שברגע שתרשמו – תתמכרו. כי שילוב של לימודים אונליין, בזמן שנוח לכם, במקום שנוח לכם, באיכות כה גבוהה, ללא התחיבויות מיותרות ובמחיר כל כך נוח, לא מוצאים כל יום.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. טל נברו, אני אתן לך טיפ, תדברי רגיל. זה נראה ונשמע על הפנים הטקסט הזה שאת מקריאה. פשוט תיהי עצמך. תשתחררי. נראה שאת בעצמך צריכה לקחת קורס או שניים…

  2. יוזמה מבורכת!!! במקרה נתקלתי באתר הזה, חבל שלא מפורסם יותר. בתקווה שהקורסים באמת שווים אז באמת כל הכבוד על אתר כזה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים