בדיקה: אז כמה טראפיק העמודים הגדולים והפופולארים בישראל מצליחים להוציא מפייסבוק?

בדיקה: התוצאות המפדחות - אז כמה טראפיק העמודים הגדולים והפופולארים בישראל מצליחים להוציא מפייסבוק?
בדיקה: התוצאות המפדחות – אז כמה טראפיק העמודים הגדולים והפופולארים בישראל מצליחים להוציא מפייסבוק?

תכלית קיומם של עמודי הפייסבוק של גופי התקשורת בארץ ובעולם ברורה – להוציא כמה שיותר טראפיק מהרשת החברתית לאתר. בזמן שפייסבוק רק מקשה על הוצאת הטראפיק והכניסות האורגניות-היחסיות מגוגל בירידה מתמדת, הגדלת הטראפיק בצורה משמעותית הופכת למטלה קשה מיום ליום ותלויה על גבם של מנהלי התוכן אשר אמורים לעשות את המקסימום על מנת להניע תנועת גולשים החוצה.

אחרי שבדקתי כמה טראפיק מובילי הדיעה בפייסבוק מצליחים להוציא מהפרופילים האישיים שלהם, החלטתי שהגיע הזמן לראות כמה טראפיק מצליחים להוציא אלה שזו תכלית קיומם ולנסות ולזהות בדיוק אילו עמודי פייסבוק מנוהלים בצורה הלוקה בחסר.

אז כמה טראפיק?
אז כמה טראפיק?

לצורך הבדיקה התמקדתי ב-10 עמודי פייסבוק שלדעתי נמנים על קומץ עמודי הפייסבוק היותר רציניים בישראל, היות וזו בדיקה אובייקטיבית לחלוטין, לא הכנסתי לרשימה את עמוד הפייסבוק של המזבלה ועמודים אחרים אשר המזבלה קשורה אליהם בדרך זו או אחרת. את הבדיקה קיימתי בעמודים אשר משתמשים בשירותי קיצורי קישורים כדוגמת Bit.ly, אשר כזכור מאפשרים לראות סטטיסטיקות גלויות של מספר ההקלקות וזאת ע"י הוספת הסימן + בסוף הקישור. את הבדיקה קיימתי במהלך שבוע שעבר, כאשר בחרתי מכל עמוד את הקישור הפופולארי והמדובר ביותר – אשר יצר את מרב האינטראקציות, השיתופים, הלייקים והתגובות באותו היום.

לפני שנגיע למספרים, דעו שהתוצאות עגומות במיוחד וחושפות ניהול תוכן כושל מצד העמודים הגדולים בישראל. בעמוד הפייסבוק של רשת לדוגמא, אשר מתהדר ב-137 אלף אוהדים, גיליתי כי ישנם סטטוסים עם עשרות לייקים ותגובות, אולם בפועל, רק 80, כן כן 80! הקלקות על הקישור, אותו הדבר גם בעמוד של פידר, הארץ ודה מרקר. המסקנות פשוטות: רוב העמודים אינם מגיעים לעשירית מהתפוקה האפשרית, במידה ואלה ישכילו לנהל נכון את עמודיהם, כמות הטראפיק היומית תעלה במאות אחוזים.

קראו גם: איזה סוג סטטוס זוכה לחשיפה האורגנית הגבוהה ביותר בניוז פיז של האוהדים שלכם

עמוד סך אוהדים קליקים לאתר
עמוד הפייסבוק של רשת 137K 700
עמוד הפייסבוק של קשת (מאקו) 580K 5100
עמוד הפייסבוק של וואלה! חדשות 360K לא מקצרים קישורים
עמוד הפייסבוק של YNET 528K 1400
עמוד הפייסבוק של גלובס 53K 800
עמוד הפייסבוק של דה מרקר 62K 650
עמוד הפייסבוק של פידר 55K 780
עמוד הפייסבוק של חורים ברשת 52K 1300
עמוד הפייסבוק של הארץ 157K 820
עמוד הפייסבוק של ישראל היום 311K 1400

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים