יש מכבי יש חברים בפייסבוק #2

מזבלה

קבלו את פרסומת הטלוויזיה של מקאן אריקסון לאפליקציית סיקסבוק של בירה מכבי בפייסבוק.

flixcoil3438663-flixcoil3438663-novid

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר סמנכ"ל לקוחות: אורית רחמני, שירה לוי מנהל לקוחות: שחר בן נעים מנהל קריאייטיב: ניר לוי קופי: אלעד גביסון, יואב הבל ארט: מעין פרוינד, גבע גרשון תקציבאית בכירה: נטלי כהן פלנינג: מירב כנת מנהל תחום תוכן ומדיה חברתית: ניר רפואה פיתוח תוכן: דנה בלום סטודיו דיגיטל: יתיר קרן, רון רוכמן, בילי קובלסקי, שי מיה, עמרי יריב, קובי צרפתי, גור שלום מנהלת מח' טלוויזיה: נווה זרח מפיקת משרד: רינת לביא חברת הפקה: פרדיסו במאי: עודד דוידוף צלם: ירון שחף מפיקה בפועל: ליאורה יורק בית פוסט: פרומו פוסט, ברודקאסט עורך: מאור קשת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. [Comment ID #26903 Will Be Quoted Here]

    😀 😀 😀
    אדי, אתה בא רע עם ההערות הפוליטיות האלו.כולו פרסומת לבירה. וכן, מה לעשות שלא נולדנו בשוויץ. לא מעט אנשים פה עשו צבא והם מתחברים לשיחות המאצ'ואיות האלו על פציעות. זה הומור בריא ולי זה לא משאיר שום טעם רע (חוץ מהטעם של הבירה עצמה שעושה לי חשק לגולדסטאר).

  2. זה נחמד אבל משאיר קצת טעם מבאס של איזו מדינה במלחמה אין סופית אנחנו שאף בירה לא תכהה

  3. בירה מכבי? חברים? איך אמרו ב"רמזור" האחרון- "תגיד לי, אתה חבר או אויב?".
    פרסומת משעשעת ביותר. מזכירה לי את הקטע ב"לרקוד עם לוחמים" (hot shot 2) שבו צ'רלי שין ועוד אחד מתווכחים מי יותר פצוע מלחמה ובסוף צ'רלי פותח את הבטן ורואים שם עכבר על גלגלת.

  4. אהבתי + 😀

    גם אם בהתחלה יהיה קצת קשה לעכל שוב את "יש מכבי יש חברים" שמזוהה עם ה- 80'S, עם קריינות קיטשית ועם דוגמנים מלוקקים בג'קט ג'ינס , אני שמח שמכבי חזרה לאוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים