איגוד השיווק הישראלי בחר – אבי כץ, היזם והבעלים של רשת קופיקס הוא איש השיווק של שנת 2013

cofix-720×480

איגוד השיווק הישראלי בחר באבי כץ, היזם והבעלים של רשת בתי הקפה קופיקס, לאיש השיווק של שנת 2013. כץ, נבחר לאיש השיווק של השנה בזכות השקת הרשת החדשה, המציעה תפריט אחיד ב-5 ₪ בלבד.

זה קרה בסוף ספטמבר בשנה החולפת. לראשונה בישראל נפתחה רשת בתי קפה המציעה את כלל מוצריה במחיר אחיד של 5 ₪, כשהמטרה ברורה: לשבור את מחירי השוק ולעורר סערה בקרב הציבור. תוך שעות ספורות מרגע הפתיחה, כשהמקום הומה אדם, ברור היה שמדובר בהצלחה היסטרית. כלי התקשורת סיקרו בהרחבה את הרשת ואת המהלך, והציבור הישראלי המשיך להגיע ולתמוך מדי יום. בתוך כך, רשתות בתי הקפה האחרות נחשדו באותם ימים בתיאום מחירי כוס הקפה, בניסיון לא להיכנע לדרישות הקהל הרחב להוריד מחירים.

כץ, ממקימי רשתות "הכל בדולר", "ששת", "כפר השעשועים" ו"ד"ר בייבי", ממשיך גם הפעם לאתגר את בעלי העסקים בענפים השונים, כשהוא אומר בקול רם מעל כל במה: "אפשר להרוויח – גם במחירים הוגנים לצרכן".

אבי כץ צילום יוסי רוזנבוים

איגוד השיווק הישראלי בחר: אבי כץ, היזם והבעלים של רשת קופיקס הוא איש השיווק של שנת 2013
איגוד השיווק הישראלי בחר: אבי כץ, היזם והבעלים של רשת קופיקס הוא איש השיווק של שנת 2013

ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה: "רבות דובר, נכתב ונאמר על השקת רשת "קופיקס". ועדת האיגוד השיווק של האיגוד וברי האיגוד, לא יכלו להישאר אדישים למהלך ההשקה המסקרן והמפתיע של השנה בהובלתו של אבי כץ, ובחרו בו לאיש השיווק של השנה. כץ, איש עסקים יוצא דופן בנוף הישראלי, פועל בכל עסקיו לשילוב הנכון בין מחירים נכונים ושירות טוב לצרכן לבין רווחים ותוצאות, כאשר יעידו קולות התומכים הרבים על הצלחתו במשימה".

צפו גם: רשת קפה קפה בסניף הטכניון, העתיקה אחד לאחד את התפריט של קופיקס

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות. חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדירוג הסופי ניתן משקל של 75% לדירוג שקבעה ועדת השיווק ו25% לדירוג החברים. תואר איש השיווק של השנה ותעודות הוקרה לאנשי השיווק של החודש הוענקו בכנס השיווק השנתי שהתקיים ב23/1/14.

מתוך כנס השיווק 2014 של איגוד השיווק הישראלי אשר התקיים היום. צילום וידאו – אליאב אללוף

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים