אייל גולן ופסטיבל נשים 2014: אל תיפלו בספין התקשורתי של אורלי וגיא

אייל גולן ופסטיבל נשים 2014: אל תיפלו בספין התקשורתי של אורלי וגיא
אייל גולן ופסטיבל נשים 2014: אל תיפלו בספין התקשורתי של אורלי וגיא

אורלי וילנאי וגיא מרוז, אקטיביסטים ומנחי תוכנית "הבוקר עם אורלי וגיא" בערוץ 10, פרסמו בשעה האחרונה זעקת עזרה בעמוד הפייסבוק שלהם על כך שרק עתה התברר להם שהם עתידים להופיע בפסטיל נשים (פסטיבל העצמה נשית) באילת לצד הזמר אייל גולן, אשר כזכור נחקר לצד אביו ונהגו צחי אסולין בפרשת ניצול הקטינות.

גיא מרוז כתב בפייסבוק: "חברים אנחנו צריכים את עזרתכם. התברר לנו שאנחנו מופיעים- אורלי ואני – בפסטיבל להעצמה נשית באילת ולצידנו לא אחר מאשר אייל גולן! אנחנו כמובן ביטלנו את השתתפותנו אבל צריך עכשיו עוד כוח ציבורי כדי לגרום לפסטיבל לבטל את נוכחותו השוביניסטית של הזמר הזה בפסטיבל למען נשים. גם קטורזה מופיע שם גם מירי מסיקה גם צופית גרנט – אנחנו מבקשים מכם להפעיל את כוחכם העצום ברשת ולמנוע את זה. זה איננו חרם זו בקשה הגיונית ממי שאולי לא היה פלילי אבל היה כל השאר – לא להופיע באירוע להעצמה נשית!".

מרוז ווילנאי שחררו היום גם הודעה לעיתונות על כך שהם לא יופיעו לצד איילן גולן באירוע. "אנחנו לא חושבים שראוי שאייל גולן יופיע בפסטיבל שכותרתו היא העצמה נשית", מסביר מרוז את סיבת סירובם להופיע בפסטיבל. "אנחנו מקווים שעצם סירובנו להופיע יפעיל כדור שלג שבסופו אייל גולן בעצמו ידיר רגליו מן האירוע".

אלא שמקור פנימי מספר היום למזבלה כי פרסומים שונים בדבר האירוע, הופיעו באמצעי המדיה השונים כבר באוגוסט 2013 ומודעות לקידום הפסטיבל פורסמו בעיתונות כבר בדצמבר 2013, כך שכל המעורבים באירוע ידעו על נוכחותו של גולן, אך לא ביקשו לבטל את השתתפותם וזאת על אף שמערכת ערוץ 10 קיבלה פניות שונות מצד הציבור לביטול השתתפותם של וילנאי ומרוז. "רק עכשיו כשפרשת דני ביטון ואייל גולן חזרה לכותרות – ההקלטות עם הקטינות, פתאום כולם מצטדקים ומחפשים להצטייר כקדושים ופעילים חברתיים. הם ידעו על נוכחותו של אייל גולן בפסטיבל הנשים ורק עכשיו כשהטיימינג מתאים לצרכי יחסי הציבור האישיים שלהם – הם מחליטים לבטל" מסר המקור.

מתוך הפייסבוק של אורלי וגיא
מתוך הפייסבוק של אורלי וגיא

אחת המודעות שפורסמו בין ספטמבר לדצמבר 2013 והופצו אף ויראלית בין מאות אלפי אנשים ברשת החברתית:

אייל גולן ופסטיבל נשים 2014: אל תיפלו בספין התקשורתי של אורלי וגיא
אייל גולן ופסטיבל נשים 2014: אל תיפלו בספין התקשורתי של אורלי וגיא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

14 תגובות לפוסט

14 תגובות

  1. אני "מת" על אזרחי מדינת ישראל, ערבים מזרחיים,ואשכנזים, הם אזרחים חופשיים,וחושבים חופשי ,ולא מצייתים על עיוור,
    טחנו לאיזרחים האלה את המוח,על אייל גולן.התקשורת הרקובה ,התקשורת מטעם הסיתו ושיסו את האזרחים נגד אייל גולן ..התקשורת פתחה את החדשות ב..אייל חשוד בהדחת קטינים לעישון סמים".. אייל נאשם ב..קיום יחסי מין אסורים בהסכמה עם קטינות".. מה נישאר מזה כלום נדה..המשטרה חקרה,הפרקליטות חקרה והגיעו למסקנה שהכל עלילות דם והתיק ניסגר..!..
    אתמול יצא אלבום חדש של אייל ותוך 24 שעות הוא נימכר בלמעלה מ..30,000 עותקים ! הצלחה מסחררת !! וזכה בתואר "אלבום פלטינה"
    זאת ההוכחה שאזרחי מדינת ישראל אוהבים את אייל ! 1. הם לא סופרים את התקשורת..2.אין לתקשורת כוח,והשפעה כפי שהיא חושבת שיש לה. 3. כפי ששרו הנשים "בהעצמת נשים" לאייל..אתה תותח אין, אין, עליך אתה הגדול מכולם .4. שאזרחי ישראל חושבים עצמאית,לגופו של עניין .ולא מצייתים לתקשורת כפי שהיא היתה רוצה . 5. לכן אני "מת" על אזרחי מדינת ישראל.

  2. אמרתי לכם שהזוג שנאף כל אחד בבן זוגו בעודו נשוי רוצה לרוץ לפוליטיקה ??..ובכן צדקתי הזוג המוזר מתחמן את הציבור ועושה הון פוליטי במסווה של הגשת תוכנית אובייקטיבית בטלוויזיה…ולא מתבייש עכשיו להודיע שהוא רוצה להיות ראשי ערית תל אביב..אורלי ראש העיר וגיא עוזר לראש העיר…לדעתי צריך לשים להם רגליים ! לא לתת להם סיכוי ואפילו הקלוש ביותר ..משום שזה על פניו נישמע כבדיחה..משום שהם זוג בלתי מוסרי לחלוטין..משום שהם מתחזים למוסריים..משום שהם שפטו, ..והרשיעו..והענישו את אייל גולן לפני אפילו שנחקר..או הוגש נגדו כתב אישום !! ותלו אותו במרכז העיר ..ללא סיכוי עכשיו שהתברר שהכל עלילות דם נגדו ..הם אפילו לא מתנצלים..להזכירכם אורלי וגיא מרוז..הורשעו בהוצאת דיבה..ולשון הרע נגד ניצול השואה שמעון וסרבניק ..שביזו אותו מינית..וועדת התביעות של ניצולי השואה תבעה תזוג המוזר וזכו בפיצויים גבוהים וגם פרסמו התנצלות !. אם כך.איך אפשר לתת להם לייצג ציבור. להנהיג ציבור.לכן הם תחמנים..תוכניתם..צהובה..רדודה..שיטחית..והם פשוט מסוכנים לפוליטיקה,,ולהנהיג ציבור !!

  3. תקשיבו ותקשיבו טוב !לדעתי הזוג המוזר אורלי וגיא ירוצו בבחירות הבאות לכנסת !! היום הם מנסים לעשות הון פוליטי ולבנות את עצמם מכל מיני ארועים, למשל בעבור קשישים,וכו..הם חשבו שאם יתעלקו על אייל גולן זה יביא להם הון פוליטי קרי הציבור ייתמוך בהם אבל מסתבר שזה חזר אליהם כבומרנג ישר לפרצוף ! והם איבדו על כך הרבה מאד תומכים !!
    לכן לדעתי אורלי וגיא ירוצו בבחירות הבאות על התקן של יאיר לפיד שמתרסק בסקרים,הם יילכו על המעמד הבינוני מינוס.
    הם יצרפו את שלי יחימוביץ שכבר יצאה בגלוי בתמיכה בגיא מרוז בעלילות שלו נגד אייל גולן. המפלגה תלך לכיוון השמאל הסוציאלי הלאומי. לא פלא שהרבה עיתונאים וגם יאיר לפיד התחילו כך וניכנסו לפוליטיקה.

    לעומתם אני מקווה שאת העלילות נגד אייל,יימנף אייל למפלגה פוליטית. משום שיש לזמרים הים תיכונים מה להגיד לגבי רדיפה,לגבי גזענות,פעם זה זוהר ארגוב שהיה חולה ומקומו היה צריך להיות בבי"ח ולא בתא מעצר מצחין הוא בקושי עמד על הרגליים ! ואח"כ מרגול…ועכשיו העלילות נגד אייל..כדי לצבור כוח יש לפנות גם לפוליטיקה !מאות אלפי תומכים יש לזמר הים תיכוני אשכנזים ומזרחיים .לכן לדעתי אייל גולן צריך למנף את העלילות נגדו למפלגה פוליטית !!

  4. אין לי אמון במשטרה,בפרקליטות,ובתקשורת..לדעתי התקשורת צבועה,ופועלת על מוחותינו,איך נחשוב ומה נחשוה ,כך שהיא שולטת על מוחותינו..לדוגמה..מורה שכבה עם תלמידתה מגיל ..9..עד גיל 14… זה אונס..לפי דיני המשפט !!
    המורה נישפטה וקיבלה..תקשיבו טוב..חצי שנה עבודות שרות..זה צחוק מהחוק…הנשיא קצב קיבל על הרבה פחות מזה 7..שנים בפועל..אבל איפה אירגוני הנשים ..נגד תקיפה מינית..כל הקונפות..מדוע הם ..לא עושות הפגנות ליד בית המורה האנסית??…ואיפה התקשורת.הצבועה..המושחתת..שעולה עולה על בריקדות מדוע העונש על האונס של המורה..היה רק חצי שנה עבודות שרות??….עוד מקרה תמוהה..פדופיל..הומו ..שלפי התקשורת ולפי המשטרה שכב עם קטינים..בשם שאול גנון מקים "הבר נוער"..לא עומד למשפט..כלל…מדוע זה כך??..היום הוא חופשי ויכול לפגוע בקטינים!!..איפה התקשורת שתתרעם על כך??..איפה כלב השמירה המושחת של הדמוקרטיה??..אבל כדי לסגור תיקים המשטרה ..תופרת תיקים…היא תפרה תי לפליסיאן…ותפרה תיק הזוי לאלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב לשעבר…פושע בא לביתו הפרטי טפס על החומה שמקיפה תבית..כל זאת באישון לילה בשעה 12,30 זרק אבנים ניתפס על ידי המאבטח …ועכשיו משטרת לואי דה פינס מגישה כתב אישום נגד אלי טביב ולא נגד הפושע גיא חסין!!…חלם !.. בפרקליטות..במשטרה..ובתקשורת הולך ופוחת מיום ליום…

  5. התקשורת הצבועה,שופכת הדם,והמוצצת את דם קורבנותיה,ומעלילה עלילות דם ,במקרה הזה על אייל גולן ..הפסידה בגדול !! למרות שטיפות המוח והפימפום יום יום בפתיחת החדשות.."אייל גולן נאשם בהדחת קטינות לעישון סמים"…
    ובבעילת קטינות בהסכמה"…..התקשורת המושחתת הגזענית..רצתה לעשות משפיכת דמו…דמים ..קרי כסף..
    כשנודע שאייל חף מכל פשע ..לא עבר כל עברה והתיק נגדו נסגר..התקשורת לא פתחה את החדשות ,על סגירת התיק אלה..המשיכה טוב התיק נסגר אבל ..מוסרי לא מוסרי.. ועוד כל מיני זיבולי שכל..אבל,… הציבור הרחב לא "קנה" את זה לא הושפע מזה ,,להיפך..הציבור שמע על סגירת התיק הבין שעשו לאייל גולן לינץ' תקשורתי !! ואפילו למרות ההסתה והשיסוי של הזוג המוזר אורלי וגיא לעשות חרם על אייל ולא להשתתף "בהעצמת נשים" גם זה לא עזר..להסתה..להיפך ..לפסטיבל ..העצמת נשים באו נשים ,ומילאו את האולם עד אפס מקום !! ושרו לאייל אתה תותח"אין אין ,עליך אתה הגדול מכולם !! ואני רוצה להוסיף ולומר לנשים האלה אתם גיבורות,אתם תותחיות,אין אין עליכם, אתם הגדולות מכולם !! שאלוהים ייברך אותכם ,להצלחה ,בריאות שיגשוג,ויתמלאו כל משאלותיכם !

  6. אורלי וגיא מרוז עשו מעשה נבלה נגד צופית גרנט כאשר פנו אליה בפומבי!!… ,וקראו לה לא להשתתף בהעצמת נשים,ולהחרים את הפסטיבל בגלל שאייל משתתף !! וזאת משום שהם העמידו אותה בפינה וכל תשובה שהיא תתן ,או תעשה זה יפגע בה !! אם היא תופיע אז זה יגרום לה לנזק לקריירה.כי ייתכן שהפמניסטיות, ואירגוני נשים כמו אירגון נשים לסיוע בעת תקיפה מינית ועוד אירגוני נשים יחרימו את צופית גרנט …ואם היא תחרים את המופע ,אז כל מאות אלפי המעריצים של אייל ייפגעו ויחרימו את צופית גרנט…כך שלדעתי אורלי וגיא מרוז עשו מעשה נבלה ,עוול,ונזקים ,לקריירה של צופית גרנט על לו עוול בכפה !! כבר אמרנו שהם תחמנים,צבועים,דמגוגים,שמתחזים למוסריים !!..

  7. שאורלי תתרכז בעצמה. הלוא היא מושלמת, לא בגדה, לא נאפה, היא אינה כוחנית וכפייתית. לכן יש המלצה לתת לה פרס על עקביות והתעלקות על אנשים שלא מוצאים חן בעיניה. בדרך גלל מצבע מסויים. בושה-אני מחרימה את ערוץ 10

  8. גיא ואורלי הזוג המוזר,,,למה לקרוא לחרם על אייל..אתם יודעים איפה קראו לחרם??..באירופה קראו לחרם על היהודים לא לקנות מהם כלום !! כך זה התחיל אחר כך זה התעצם ,ועמדו שוטרים גרמניים ליד החנויות של היהודים סימנו אותם ולא נתנו לאף יהודי להתפרנס!! ואחר כך זה התעצם עוד והיה ליל הבדולח..האם לזה אתם מובילים??…האם בגלל שנתנו לכם מיקרופון.ותוכנית טלווזיה אז אתם מנצלים אותה לרעה??…מה ניתקפתם פתאום בפרץ של מוסריות??..הרי אתם שניכם בלתי מוסריים..בגדתם בבני זוגכם..עוד שהייתם נשואים..גיא ערך והשתתף בשתי תוכניות טלוויזיה פונוגרפיות בוטות בשם
    "מחשוף" והשניה "פיני הגדול"…לכן אתם שני ליצנים דמגוגיים גונבי דעת הציבור..ותחמנים !! בושה וחרפה שערוץ 10 נותן לשכמותכם להופיע אצלו !! במידה ולא יעיפו אותכם מהערוץ אנחנו המצריצים של אייל והמעריצים של הצדק,היושר,וההגינות לחרים את הערוץ !!

  9. אני מדבר על עובדות !! העובדות האלה שגיא מרוז נעצר על ידי המשטרה מספר פעמים..שהוא גילגל דגל ישראל וכדור ושיחק איתו כדורגל…וזה שהוא ליגלג ובז לניצול השואה באמצעים פונוגרפיים בוטים..וזה שהוא הביא לתוכניותיו שערך והשתתף בשם "מחשוף"נשים ערומות כביום היולדם..ורק אמצעים טכניים הסתירו את אבריהם הצנועים אלה עובדות שמופעים בוויקיפדיה בביוגרפיה של גיא מרוז !! התחמן,הדמגוג שמתחזה לאיש למוסר..ומתברר שהוא בלתי מוסרי בעליל..למעשה !! לכן יש מקום לתבוע את גיא מרוז על הוצאת דיבה !ונסיונות חוזרים ונישנים,ומתמשכים לפגוע באייל !! הוא ניתבע כבר פעמיים על הוצאת דיבה ועלילות שווא ושילם פעמיים פיצויים גבוהים !ואף אולץ לפרסם התנצלויות !!
    פעם אחת הוא ניתבע על ידי ניצול השואה שמעון סרבניק..ופעם שניה על ידי וועדת התביעות !! לכן גיא תחמן ודמגוג.

  10. הזוג המוזר,הדמגוגי ,אורלי וגיא מרוז המאוס..דמגוגים ותחמנים,מרוז נעצר מספר פעמים על ידי המשטרה, הוא ערך והשתתף בתוכנית טלוויזיה בשם "מחשוף" ושם הביא נשים ערומות שרט אמצעים טכניים הסתירו את אבריהם הצנועים..,,הוא ערך והשתתף בתוכנית טלוויזיה בשם "פיני הגדול" ששם באמצעים פונוגרפיים בוטים לעג וביצע מעשים אנטי מוסריים בוטים נגד ניצול השואה שמעון סרבניק !! הוא גם לקח דגל ישראל גילגל אותו לכדור ושיחק איתו כדורגל..הוא הוציא העליל על ועדת התביעות עלילות שווא.. על כל אלה ניצול השואה הגיש נגדו תביעה הוא זכה בבית המשפט והדמגגו המאוס התחמן גיא מרוז שילם פיצויים גבוהים, ואף פרסם התנצלות !! כך גם במקרה של וועדת התביעות הם הגישו תביעה נגד גיא מרוז וגם הם זכו בפיצויים של 150,000 ש"ח !! וגם התנצלות !! כך שגיא מרוז הוא תחמן..דמגוג..חסר מוסר לחלוטין..ומאשים אחרים בחוסר מוסריות !!..אני מקווה שאייל יתבע את האיש המוזר הזה..שכנראה לא למד לקח בעלילות השווא שבהם הורשע !! השאלה האם גיא מרוז שבז לנשים,זלזל בנשים,,וביזה אותם רשאי להופיע בפסטיבל העצמת נשים,,,

  11. מעניין אותי כמה הקנס על ביטול הרשמה עכשיו? מי יודע?
    כי הרי יבואו כתבים ויראיינו את כל מי שתבוא לשם, ואז צריך יהיה להסביר למה באתי למרות אייל גולן. מנופש זה יהפוך למשהו אחר

  12. יש הבדל בין הזמן שהיו נגדו חשדות (דצמבר) לבין עכשיו, שההתנהגות שלו מתפרסמת בצורה ברורה.
    אני אמנם לא מעריך את המשטרה שהיא משחררת את כל חומר החקירה לעתונות,
    אבל אתה לא יכול להתעלם מההתנהגות שלו כפי שהיא עולה מתוך החומרים האלה, ולהשאר בסדר, כשהוא מופיע אחריך בנושא שקשור ל"העצמה נשית"
    הפסטיבל הזה כולו מאורגן ע"י 'שרית הפקות' שזו הסוכנות שמייצגת את כל המופעים בפסטיבל,
    ולמעשה זה מעיין מבצע מלונות + הופעות, כאשר אורלי וגיא, ענת הראל וצופית גרנט נמצאים שם כדי לתת לכל העסק הזה חזות של משהו שקשור לנשים.

    בקיצור, תקרא בין השורות, ותפסיק להאמין ללוקשים של עצמך.
    אם ענת, צופית, אורלי וגיא לא מבטלים או גורמים לביטול ההופעה של אייל, אז באמת שאין להם מה לדבר שם על העצמה נשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים