ספרינג טי – מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה?

lasttimead

יש לנו סיבוב אחד בחיים. מה שלא נעשה הפעם, כנראה כבר לא יקרה. הנכס הכי גדול שיכול להיות לנו הוא החוויות שנצבור בחיים. להיכנס לשגרה שחוזרת על עצמה זה מוכר ונוח, וקל מאד לשכוח את הסקרנות וההתרגשות שבלחוות חוויות ולהרגיש דברים שעדיין לא הרגשנו. לחוות זה להתנסות. ולא נדע אם אנחנו אוהבים משהו או מפסידים משהו אם לא ננסה אותו לפחות פעם אחת. אז מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בפעם הראשונה?

אדלר חומסקי אנד ורשבסקי בפרסומת טלוויזיה חדשה ומושקעת במיוחד למותג התה הקר ספרינג TEA של יפאורה-תבורי תחת המסר "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה?".

לכל מי ששאל בתגובות: השיר בפרסומת > OneRepublic – Counting Stars (בפרסומת זה קאבר). השחקן > יונתן בשן.

ספרינג tea – תה קר אקזוטי בטעמים שכנראה עוד לא ניסית

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן מנהל לקוחות: אלעד הרמל מנהל קריאייטיב: זיו מאירי ארטדיירקטורית: יוליה סמילנסקי סופרוויזרים: עידו גרינברג וטל ויסבוך תקציבאית: נטלי טריסטר מנהלת הפקה: מיטל צורף מפיקות על: נורית רימון ורוני רוטמן מנהל דיגיטל: יובל הולנדר מפיק דיגיטל: גיא לביא מנהלת מסחרית: יפית לוטן מנהל פלנינג: אור גלייכר פלנרית: איילת אספורמס סטודיו: ליאור הירש, שלומי ברדה, סימי עמית-מורלי וכל הסטודיו טראפיק: אלה קוריבן מדיהקום: עמית אוחיון, דוד סלמן, גילי ליפשיץ, מאיה אלרון,ענבר פינצ'בסקי,שרית אלתר ומיכל רשף במאי: אביב מערבי חברת הפקה: ראבל בית פוסט: ברודקאסט מוסיקה: תומר בירן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. מישהו יודע איך קוראים לשחקן??הוא מתאים לנו לסרט באוניברסיטה בבקשה תעזרו!!

  2. יש לכם מידע אולי מי השחקנים המופיעים בפרסומת? השחקן הראשי, זו שמשחקת את החברה שלו?

  3. ממממ… נראה לי שאפילו שמואל ורשבסקי לא קורא להם אדלר חומסקי & ורשבסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים