הכירו את אנשי ונשות מקאן ואלי מקבוצת מקאן אריקסון ישראל – משרד הפרסום הראשון במצפה רמון

mccannve

בינואר 2013, קבוצת מקאן אריקסון ישראל בניצוחו של יו"ר הקבוצה אילן שילוח, השיקה את סוכנות הפרסום הדיגיטלית מקאן ואלי במצפה רמון. סוכנות הפרסום החדשה הוקמה כיוזמה עסקית-חברתית על ידי חנה רדו ומיכל רומי ומנוהלת על ידי רומי לצד הדר גור-אריה. בשלוחת הואלי של מקאן אריקסון עובדים לצד המנכ"ליות כ-16 עובדים; מגי עזר, ליבי טישלר, מעוז דגני, עידו טלמון, יפעת יעקובי, אריאל וייס, אליעד פרידמן, מגי אלבו, לי שי כהן, נועה עמית, איל לוין, עדי אסולין, שגיא ברכה, טליה עטיאס, הדר שוקי ושירה אברהמי. הכירו את אנשי ונשות מקאן ואלי בכתבה של דרור גלוברמן ששודרה בתוכנית 'אנשים' של קשת.

צפו גם: קמפיין שילוט על גמלים של מקאן ואלי

אנשים – דרור גלוברמן: היי דרומה – סיפורו של משרד הפרסום הראשון במצפה רמון

אודות / יח"צ:
McCann Valley הינה סוכנות פרסום דיגיטלית הממוקמת במצפה רמון . המשרד הינו שלוחה של משרד הפרסום מקאן אריקסון ונוסד בינואר 2013 כיוזמה עסקית-חברתית, אשר התחייבה לפיתוח הנגב והדרום- ומצפה רמון בעיקר. התפיסה שלנו היא שלעשייה הפרסומית בעידן הדיגיטלי אין מגבלה של מקום ומרחק, ולכן בחרנו להתמקם באחד מהמקומות היפים בארץ – באמצע המדבר הקסום של ישראל.
המטרה שלנו הינה לספק הזדמנויות תעסוקה בתחומי עבודה מובילים לתושבי המקום, ולהוות מגנט לאוכלוסייה חזקה מרחבי ישראל להגירה דרומה. 
אנו מאמינים בכל ליבנו שעסקים היום חייבים לתרום ולהיות חלק מהקהילה שבתוכה הם פעילים, ואנו מחוייבים לאמונה זו.

המשרד מתמחה במתן שירותי פרסום מכווני תוצאה, בעיקר בפלטפורמות הדיגיטליות, ומציע שירות מקיף לעסקים משלב האסטרטגיה ובניית המותג ועד להוצאה לפועל של קמפיינים בגוגל, פייסבוק ובאמצעי המדיה השונות. היכולת לתת מענה אמיתי ללקוח במקום אחד, יחד עם שימוש בטכנולוגיות בלעדיות, מעניק יתרון מובהק לכל לקוח שעיקר פעילותו מכוונת דיגיטל, עם יכולת התמקדות בתוצאות עסקיות ויכולת מדידה אמיתית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. תורמים לפריון וקידום העסקים בעיירה, בנוסף יש גם עובדים מקומיים..צא מהלול ושלח קו״ח .

  2. אם העובדים הם אנשים שעברו מהמרכז, איך בדיוק עזרנו למקומיים במקומות עבודה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים