עומרי חיון לא סופר אף אחד – יוצא נגד קשת, אסי עזר והפקת האח הגדול – אנדמול קופרמן

omrihayoonasi

אחרי שפורסם אמש לראשונה על הסכסוך בין מנחה האח הגדול אסי עזר לבלוגר הבידור עומרי חיון, בעקבות פרסומו של חיון על מגעים אשר התקיימו בין זכיינית ערוץ 2 קשת למשוחרר הטרי חגי פליסיאן בכל הנוגע לכניסתו האפשרית לבית האח הגדול, משיק היום חיון מהלך יוצא דופן בתחום התקשורת והבידור בישראל בו הוא ממחיש לקשת ולהפקת האח הגדול כמה סודות בדיוק הוא יודע על תוכנית הריאליטי שמפיקיה ניסו להסתיר בפני הציבור.

בסרטון החשיפה שפורסם הבוקר בפורטל הבידור של חיון, חושף הבלוגר את המניפולציות אשר לכאורה ביצעה הפקת האח הגדול עוד בתקופת העונה השלישית של האח הגדול (2010), אשר זכתה לסיקור נרחב על רקע התבטאויותיו השוביניסטיות של עורך התוכנית יורם זק כלפי אחת המשתתפות – דנה רון. חיון חושף כי זו לא הפעם הראשונה שזק נופל בלשונו. עוד חושף חיון את היקף עיסקת הפיצויים בין דנה רון, מנהלה ובן זוגה יריב נתי מול הנהלת קשת, אשר כללה פגישה בהולה בין הזוג וצוות הפקת התוכנית ודרג ניהולי בקשת; אבי ניר, רן תלם, יורם זק ומפיק האח הגדול אלעד קופרמן.

קראו גם: בלעדי – סירבתם להצעה ממאקו? יש מצב שהם יעשו לכם שיימינג לעיני מיליונים

בסרטון מפנה חיון את האש כלפי מנחה התוכנית אסי עזר, אשר בחר אמש לתקוף אותו בעמוד הפייסבוק שלו על רקע הפרסום על פליסיאן, כזכור עזר טען כי האייטמים של חיון שקריים ונטולי כל בסיס. בשיאו של הסרטון חושף חיון כי הדחתה של דנה רון מתוכנית הריאליטי היתה יזומה וללא קשר להצבעות הגולשים, אשר עודדו להמשיך להצביע עבורה וזאת על אף שקשת ורון סיכמו על הדחה במסגרת עסקת הפיצויים, גילוי אשר לכשעצמו עתיד לגרור לבדיקת נאותות מצד נציבות הרשות השנייה.

הסרטון: כמה כסף שילמה קשת לדנה רון? ופליטת הפה של יורם זק שמעולם לא שודרה – "מזל שלא שמעו איך דיברתי על הכוס הפרסי של נופר מור".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים