אתן לא צריכות מדבקת יופי: יוניליוור ומותג דאב משיקים קמפיין בינלאומי ב-65 מדינות במקביל

beautyfs

מותג היופי והטיפוח DOVE (דאב) של קונצרן יוניליוור, משיק בשעות האחרונות קמפיין בינלאומי רחב היקף אשר מושק בו זמנית ב-65 מדינות מסביב לעולם. הקמפיין מציג מוצר מפוברק חדש בשם 'Patches' (מדבקת יופי בישראל), אשר במרכזו סרטון בן 4 דקות העוקב אחר קבוצה של נשים אשר קיבלו לראשונה להתנסות במדבקות היופי וגילו לתדהמתן בסופו של הסרטון מה באמת הכילו אותן מדבקות קסומות.

הקמפיין הנוכחי סוגר עשור, של מהלכי Movement חברתיים בינלאומיים אשר אימץ לעצמו המותג, חלק מהאג'נדה לקדם את 'היופי האמיתי' של קהל הצרכניות. סרטון המדבקות מגיע ממשרד הפרסום אוגילבי ברזיל, ממשרדי הפרסום המובילים והמדוברים בעולם וזאת כחלק מבריף פתוח אשר הוצע על ידי יוניליוור העולמית לסוכנויות אוגילבי (Ogilvy) וסוכנויות נוספות ברחבי העולם העובדות על תקציב המותג.

המהלך תחת המסר: "יופי הוא עניין של הרגשה – Beauty is a state of mind".

יח"צ: "ב-DOVE, אנחנו מחוייבים ליצור עולם בו היופי הוא מקור לביטחון ולא לחרדה. לכן יצרנו את מדבקת היופי, והזמנו נשים לגלות כיצד הרגשה טובה לגבי עצמן יכולה לעורר תחושה חזקה של יופי אמיתי. הצטרפי למסע שנועד להעצים נשים בכל העולם, באמצעות המסר שיופי הוא עניין של הרגשה".

צפו גם:
דאב של יוניליוור ושרית חדד – אל תעצרי לרגע

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. מציגים פה את הנשים כמו יצורים מטומטמים שמאמינים שמדבקה תעלה להן את הביטחון העצמי, וברגע שהן מגלות שאין שם כלום (שוקינגגגגגגגג) הן מתחילות לבכות מהתרגשות. קמפיין שוביניסטי ודוחה

  2. פייק! למה לקחו רק נשים כהות? ואיך זה הגיוני שאישה נורמלית תאמין שקיימת מדבקה לשיפור הביטחון העצמי?
    בולשיט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים