צפו: סרטוני בטיחות בטיסה שיגרמו לכם לרצות לטוס ברגע זה

delta80

ז'אנר סרטוני הבטיחות בטיסה (In Flight) הפך לאחד הטרנדים הויראלים המעניינים של השנים האחרונות. לראשונה עם השקת חברת הלואו קוסט UP של אל על, גם חברת תעופה ישראלית ניסתה את מזלה בתחום, אך ללא הצלחה. אז רק לפני שאתם מאבדים תקווה, קבלו את סרטוני האינ-פלייט הטובים ביותר שיש לחברות התעופה מסביב לעולם להציע, שיגרמו לכם לרצות לטוס ברגע זה ממש (לא שבאמת צריך סיבות לרצות לטוס).

הדיילת הקומיקאית של חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines) מאלתרת (תודה לשלום פרץ):

כמחווה לסרטון הבטיחות הראשון שעשתה דלתא אי שם בתחילת שנות ה-80, השיקה חברת התעופה סרטון בכיכובם של אייקונים וטרנדים של אותן שנים, כדוגמת דמותו של אלף (ALF). סרטון הבטיחות בטיסה של חברת דלתא ברוח שנות ה-80

סרטון נוסף של חברת דלתא:

סרטון הבטיחות בטיסה של אייר ניו זילנד בכיכובן של דוגמניות בגדי הים של מגזין ספורטס אילוסטרייטד:

בחברת התעופה Cebu Pacific Air (סבו פסיפיק) לא הסתפקו בעוד סרטון והחליטו להדגים את נושא הבטיחות בטיסה בפלאש מוב במטוס עצמו:

חזרה שוב לחברת אייר ניו זילנד, אשר השיקה ב-3 השנים האחרונות למעלה מ-10 סרטוני טיסה ייחודים שונים והייתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל שבז'אנר. בסרטון נוסף של חברת התעופה, ריצ'רד סימונס, גורו הכושר הגופני האמריקאי, יכין אתכם לקראת ההמראה:

בטיחות גם לנוסעים המבוגרים של אייר ניו זילנד בכיכובה של השחקנית, קומיקאית ומנחת הטלוויזיה האמריקאית בטי וייט:

חברת התעופה האמריקאית וירג'ין אמריקה (Virgin America) מקבוצת וירג'ין (Virgin Group) של איש העסקים הבריטי ריצ'רד ברנסון, מציגה את אחד מסרטוני ה-in Flight המדוברים והנצפים ביותר:

אייר ניו זילנד בשיתוף פעולה עם הסרט ההוביט: מסע בלתי צפוי:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים