יום השואה: עמותת דורות ההמשך וסטודנטיות בבינתחומי בקמפיין מודעות והנצחה

dorot2014

לקראת יום השואה, אשר יצויין מחר (ראשון, 27.4), עמותת 'דורות ההמשך' משיקה קמפיין במסגרת תשדיר 'זמן קהילה' בערוצים השונים הקורא לדור הצעיר להנציח ולהעביר את זיכרון השואה, למען הדורות הבאים. בסרטון הפרסומת מככבים בהתנדבות החשקנים – הדר רותם, פז פרל, יהודה ועליזה עזרא, אשר מספרים כי: "חשוב להכיר את הסיפורים והחוויות שהם עברו, אם לא עכשיו לא יהיה לנו מתי וממי לשמוע את הזיכרונות הכואבים".

>> מחלקת הניו מדיה של צה"ל משיקה יוזמה חברתית לקראת יום השואה

את הקמפיין לעמותה מובילה קבוצת סטודנטיות; עדי תוסיה כהן, רעות חרש, נגה נעים, לורה בן-אבי, קרן שחר ודניאל אשכנזי, מבית הספר סמי עופר לתקשורת בבינתחומי הרצליה בו הן לומדות בהתמחות שיכנועית. התמחות תקשורת שיכנועית מכשירה את הסטודנטים הלומדים בה למקצועות הפרסום באמצעות Adventure IDC – תכנית לימודים המדמה משרד פרסום ויח"צ ומאפשרת לסטודנטים התנסות בקמפיינים אמתיים המקדמים ארגונים חברתיים.

עמותת דורות ההמשך – נושאי מורשת השואה והגבורה, היא עמותה המאגדת את בניהם ונכדיהם של ניצולי השואה. מטרתה העיקרית היא להמשיך ולפעול להנצחת ועיצוב זיכרון השואה והגבורה ולהנחיל לדורות הבאים את מורשת ההורים הניצולים שאותה העבירו אל ילדיהם נו בדם ליבם, הן על תקופת השואה והן על חייהם במדינת ישראל לאחריה. העמותה הוקמה לפני כ-10 שנים ובעלת 2500 חברים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים