קשת בלחץ – הקפיצה בשעות האחרונות את מתמודדי האח הגדול להסגר במלון בנווה אילן

BigBrother
לוגו קשת
לוגו קשת

4 ימים לפני תחילתה של העונה השישית של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' וזכיינית ערוץ 2 קשת וחברות ההפקה קופרמן הפקות ואנדמול ישראל, מקפיצות בשעות האחרונות (שבת, 10.5) ובטרם עת את כל מתמודדי העונה להסגר במלון סי הוטל הממוקם בסמיכות לבית האח הגדול בנווה אילן, אליו גם הוקפצו כלל עובדי המלון במטרה לסייע בהסתרת מה שנחשב לסוד הכמוס ביותר של ההפקה.

ממידע שהגיע למזבלה עולה כי היום (שבת) בסביבות השעה 17:00, הודיעה הזכיינית לכלל משתתפי 'האח הגדול 6' כי עומדות לרשותם שעתיים בלבד להכין מזוודה ולהיפרד מבני המשפחה בטרם יאספו אותם לבית המלון. ההיסטריה של קשת סביב הקריאה למשתתפי האח הגדול להתכנס במלון וזאת יומיים לפני המתוכנן, נובעת מהלחץ אשר הופעל על ההפקה מצד בלוגר הבידור עומרי חיון, אשר לטענתו יצר קשר עם שני דיירים של העונה הנוכחית.

>> צפו בכל סרטוני הפרומו של האח הגדול 6 במזבלה

חיון כתב בפרופיל הפייסבוק שלו: "סופ״ש אחרון עם המשפחה? הדייר או הדיירת הראשונים שישלחו לי הודעה יחשפו לדעת את הפרט הכי חשוב בעונה החדשה של ״האח הגדול״. אז מי הוא האדם האמיץ מספיק שישלח לי הודעה רגע לפני שהוא נכנסת לבית המצולם? מי ידע את הפרט שכל משתתף בעונות הקודמות ידע ולבסוף גם זכה בתכנית. דיסקרטיות מובטחת. ואת רובכם אני כבר יודע אז אל חשש. עזרו לי להגיע לדייר/ת החדש/ה – אני בטוח שהוא והיא מסתתרים ברשימת החברים שלכם בפייסבוק. שתפו את הפוסט."

עוד כתב חיון כי הוא תיגמל את שני דיירי האח הגדול 6 אשר פנו אליו, במידע אשר יסייע להם לזכות בעונה הנוכחית. בשלב זה לא ברור האם חיון אכן אוחז בשמותיהם של דיירי האח הגדול או שמא הוא מבלף במשחק הפוקר מול הזכיינית, כך או כך נראה שגם אם העונה הנוכחית של האח הגדול לא תצליח לשחזר את הצלחתה, משחקי הכוחות בין הבלוגר לזכיינית יכפרו על כך.

מזכיינית ערוץ 2 קשת לא נמסרה תגובה עד למועד הפרסום.
עומרי חיון מסר למזבלה כי מחר (11.5) יחשוף את המידע אשר ברשותו.

סטטוס הפייסבוק של עומרי חיון
סטטוס הפייסבוק של עומרי חיון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. סתם עוד טריק פרסומי כמו כל החרא האחרים. דרך חדשנית לחשוף את הזבל לאלו שעדיין לא הריחו אותו.
    כל הסרטים של look and listen אותו דבר. חרא בררה. אין על מי לסמוך יותר. גם לא עלייך דורי…

  2. אם היה יודע, היה מפרסם.
    אם לא פרסם, הוא לא יודע..
    הרי אין כאן עבירה על החוק.
    בסך הכול משתתפי ריאליטי סבל, עונה 200
    שלכולנו עוד יימאס מהם עוד כמה ימים.
    טוחנים לנו את הצורה דק דק.. 24/7
    שיחשוף אותם הפחדן או שיסגור את הבלוג פח שלו, כי ההתנהלות הזו ממש לא משרה אמינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים