הפאדיחה של קשת ומאקו נחשפת: הקלטת הלוהטת של קארין זלאיט, דיירת האח הגדול 6

Tape_Mako
הקלטת הלוהטת של קארין זלאיט
הקלטת הלוהטת של קארין זלאיט

שישה ימים עברו מאז שתוכנית הריאליטי 'האח הגדול' של קשת ואנדמול ישראל חזרה לשידור ונראה שזכיינית ערוץ 22 לא בוחלת בשום אמצעי במטרה להביא רייטינג ולהפוך את העונה למוצלחת. הטראש אותו קשת מציגה בשידור חי בתוכנית ובלקטים, לרוב לא עובר שום צנזורה או מחשבה על השלכותיו, בלב המגה-פריים טיים של הטלוויזיה הישראלית, מדברים על סמים, על הכוס של אחת המתמודדות (פליטת הפה של יורם זק, כפי שנחשף אצל עומרי חיון, ראו מטה) ועוד.

קארין זלאיט, מעצבת אופנה תל אביבית בת 27 והדיירת ה-10 אשר נכנסה לבית האח הגדול 6, סומנה כפוטנציאל לדמות פרובוקטיבית כבר בפרק הראשון של האח הגדול, כאשר בסרטון ההיכרות עימה, סיפרה זלאיט על האקס המיליונר שלה, איש העסקים האיטלקי סטפנו רוסו אשר בגד בה, מאז זלאיט איבדה את האמון במין הגברי ומשם המשיכה לספר על הבלקונה המשובחת שלה והביעה את דעתה על איכותם של הגברים הישראלים; "זה היה האיטלקי הראשון שלי, ג'נטלמן ופינוקים… עכשיו יש יצחק, רמי, במקרה הטוב…".

אמש (ראשון ה-18.5) בשעה 08:40, עלה באתר מאקו של קשת אייטם תחת הכותרת "האם לקארין יש קלטת oקo שעומדת להיחשף?", מהר מאוד האייטם נעלם כלא היה, מנועי החיפוש אפילו לא הספיקו לאנדקס אותו בטרם מישהו בקשת כנראה הבין שפישל, הגזים או חשף משהו בטרם עת.

צילום מסך בלעדי שהגיע למזבלה חושף את מה שמאקו קיוו שאף אחד לא ישים אליו לב. האם לקארין זלאיט אכן יש קלטת לוהטת או לא? את התשובה לכך כנראה רק אנשי מאקו, זלאיט והפרטנר/ים לקלטת המדוברת יודעים.

ומנגד, פליטות הפה מצד האח הגדול עצמו (יורם זק) ממשיכות להרתיח, לא רק שמדובר ברמיסת מעמד האישה בישראל בחסות לב הפריים טיים של הטלוויזיה הישראלית, אלא גם בתופעה אשר לא זוכה להתייחסות רצינית מצד התקשורת ומסיבות שונות המצביעות על הריקבון בביצת התקשורת המקומית. הסיפורים בנושא זוכים לחשיפה רק בבלוגים כמו זה של חיון ובבחינת הפקת האח הגדול, שום אמצעי לא ננקט במטרה למגר את התופעה המכוערת אחת ולתמיד.

עידכון 19.5 // 11:55: מקורבים לזלאיט מסרו כי אין לדיירת האח הגדול שום קלטת לוהטת ומדובר במניפולציית עריכה של מאקו אשר הוצאה מהקשרה, וזאת בעקבות שיחה אשר התנהלה בבית האח הגדול.

"זה רק אני או שיורם זק מ"האח הגדול" אומר כּוּס במקום כּוֹס?" כך כתב תומר ברנד, בעברו ראש דסק במחלקת החדשות של מעריב (כיום מנהל בלוג בשם אבטיפוס – קליק), אשר עלה על העניין בסרטון ההיכרות של דיירת האח הגדול דנית גרינברג ופירסם את ההקלטה בפרופיל הפייסבוק שלו. לאחר שהסרטון נחשף בפורטל הבידור של עומרי חיון (קליק לכתבה), החליפה קשת את הסרטון באתר. כזכור זוהי פליטת הפה השלישית במספר של זק, אשר על פניו נראה שאינו מסוגל לשלוט בלשונו.

הסרטון שקשת כנראה לא רוצה שתראו (מומלץ להגביר את הווליום):

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

12 תגובות לפוסט

12 תגובות

  1. איכסססס טל המגעיצה אסור שהיא תהיה בגמר הגועל נפש של הכפיה של הטיבעונות זה חוצפה ומגעיל שפשוט אי אפשר להבין ונותנים לה במה ומשתפים איתה פעולה איכססס גועל נפששש

  2. ברור עכשיו הכול ברור . כי לקרין יש קופת שרצים על גבה. היא סוחטת אל ההפקה על הקלטת . הם מפחדים לכן לא העיפו את האלים שטוען שהוא בן זןגה .אלדד בגלל אלימות מילולית בוטה נגד הדייר דורון מירן. כי ההפקה סחיטה ומפחדים ץ. כמו כן קיבלה תפקיד כדי להשתיקה. כי אישה עם הפרעות נפשיות ולא בוחלתץ בשום אמצעי כדי להשאר בתודעה . ההפקת האח הגדול. תתביישו והכלמו אנחנו צריכים לסבול את האלימות המילות של אלדד האלים והמסוכן רק מפני שקרין סוחטת אותך כדי לא להעיף אותו. גילי מילי עם פחות מזה הועף. עכשיו זה ברור.למה זה ככה . לדעתי זו רמאות והטעיה הציבור ואתם תתצרכו לתית על כך את הדין.

  3. דורון הוא מצומצם בהשכלה השכל שלו שכל של במבה ומצומק כצימוק טיפש וגנב גונב מהחברים אוכל וסיגריות ועוד הוא אומר שהוא אוכל כל היום רק לחם עם מלפפון ירוק גועל נפש של אדם ילדיו בטח מתבישים ממנו דורון אדם קנאי מקנא בצחי שהוא כביכול נאהב בבית

  4. דורון מירן בושה לאח הגדול מתעסק במדעי הכלום הוא עלבון לאינטילגנציה הרגשית

  5. עומרי חיון תמצא לעצמך חיים. מתעסק בקקה רכילות ושטויות. נמאס כבר מהשעמום שלך.

  6. מעניין אם גבר היה משיל את מכנסיו באמבטיה מה היה אומר ה"אח הגדול". כשאשה מופרעת חושפת את שדיה אפילו לא מעירים לה ומופרעת זו מילה קלה….רוצים רייטינג יופי, אך זה כבר מוגזם.

  7. זק כדאי שתירגע מהחרמנות שלך שלא תמצא את עצמך עם המכנסיים למטה .אתה פולט הרבה גועל וזילזול במין הנשי .אין לך תוכן אמיתי בחיים ?!

  8. חבל שאתם לא בודקים את הדברים לפני שאתם מפרסמים. מדובר על שיחת דאחקות שהתקיימה ובה דיברו הדיירים על מה יקרה לכל אחד כשיצאו מהבית. מיקי אמר בצחוק שבטח לקארין תתגלה קלטת סקס. אם תחפשו טוב בתקצירים של אתמול תמצאו את זה.
    בינתיים אתם אלו שמנפחים דברים מכל פרופורציה, חבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים